Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dude, zo is het echt wel, hoor. En ik zei het al: dat is een compléét normaal menselijk fenomeneen. Iets waar je interesse in hebt, valt meer op. Iets dat zeldzaam is, valt meer op als 't voorkomt. Je moet je niet aangevallen voelen, het is niks negatiefs! Ik zei het al: ik meen ook véék meer BMW '1 te zien dan Golfjes, maar dat is gewoon omdat een Golf m'n aandacht niet trekt. Simpel, toch.

Maar hey: je denkt er maar van wat jij wil, hè. Laat mij jou niet tegenhouden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      'k Ga 'es cijfers opvragen bij ING Lease om jullie in jullie gezicht te slaan met wat feiten.

Dat is niet nodig want zoals je zegt wordt de CSC niet zoveel ingezet als bedrijfswagen omdat het geen "rationele" keuze is. Er zijn echter heel veel mensen hier in de streek die de C SC privé aankopen (iedereen die ik ken die er zo eentje heeft).

Comment

En van regionale verschillen, alsof er in Limburg plots 100 keer zoveel Sportcoupés zouden rondrijden, geloof ik geen snars, ik wijt dat enkel en alleen aan de perceptie van degene die de stelling maakt.

Mja, kijk hier op 't forum eens waar de CSC's geconcentreerd zitten

Japy's ouders in turnhout
        MB World in Herselt
        Kaiser Chief in langdorp

Allemaal binnen een straal van 40 km

En dan kl joris z'n pa in erpe mere ofzo. Als klein tegengewicht

Natuurlijk zeer kunstmatig, zo'n forumomgeving, en zeker geen goede steekproef.
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Dude, zo is het echt wel, hoor. En ik zei het al: dat is een compléét normaal menselijk fenomeneen. Iets waar je interesse in hebt, valt meer op. Iets dat zeldzaam is, valt meer op als 't voorkomt. Je moet je niet aangevallen voelen, het is niks negatiefs! Ik zei het al: ik meen ook véék meer BMW '1 te zien dan Golfjes, maar dat is gewoon omdat een Golf m'n aandacht niet trekt. Simpel, toch.

Maar hey: je denkt er maar van wat jij wil, hè. Laat mij jou niet tegenhouden.
          Maar daarin ben je fout. Ik let ook op Audi A3's en BMW 1-reeksen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
            Dat is niet nodig want zoals je zegt wordt de CSC niet zoveel ingezet als bedrijfswagen omdat het geen "rationele" keuze is. Er zijn echter heel veel mensen hier in de streek die de C SC privé aankopen (iedereen die ik ken die er zo eentje heeft).
            Definieer "veel".

Ik zeg je : minder dan een kwart dan er Audi's A3 rondrijden, ik vermoed zelfs eigenlijk hard dat 't zelfs minder dan 10% van 't A3-aantal is.

En nogmaals : dat doet niks af van de Sportcoupé, integendeel!! 't Maakt 'm exclusiever!! Jongens toch...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
              quasi elke C die ik al gezien heb, heeft van die zilver bedekte zijspiegels (audi S-style)
              betekent dit dat het allemaal AMG's zijn, dat er versies zijn die dit standaard hebben of is dat ook als optie te krijgen?
              Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              'k Ga 'es cijfers opvragen bij ING Lease om jullie in jullie gezicht te slaan met wat feiten.
              en antwoord meteen ook eens op mijn vraag, will you
              of is die zo onnozel

Comment

en antwoord meteen ook eens op mijn vraag, will you
                of is die zo onnozel
                Dat zijn de pinkers, nogal groot uitgevallen
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Definieer "veel".

Ik zeg je : minder dan een kwart dan er Audi's A3 rondrijden, ik vermoed zelfs eigenlijk hard dat 't zelfs minder dan 10% van 't A3-aantal is.

En nogmaals : dat doet niks af van de Sportcoupé, integendeel!! 't Maakt 'm exclusiever!! Jongens toch...
                  Over heel België akkoord maar in mijn streek is het echt niet normaal. Dat is het enige dat Lotuzzz en ik willen aantonen. Vraag het ook maar eens aan MBWorld. Hem is het ook al opgevallen

Ondanks alles zie ik u nog altijd graag hoor. *zoentje op kalend voorhoofd*

Comment

Maar daarin ben je fout. Ik let ook op Audi A3's en BMW 1-reeksen.
                    Ja, ik ben fout, 't is goed.

Dat er in Duitsland (in grootte-orde, pin me niet vast op exacte cijfers) iets meer dan 2.000 Sportcoupés werden toegelaten in die maand toen, terwijl er die maand meer dan 20.000 A3 en meer dan 20.000 BMW '1 werden ingeschreven, feiten die nationaal gelden op 'n land dat zoveel groter is als België, dat alles wordt mooi teniet gedaan door de enkele tientallen opvallende Sportcoupés die in Limburg rondrijden.

Ik zeg altijd: men is altijd 't gelukkigst als men gelooft wat men wil geloven! Feiten zijn soms van geen tel.

Comment

• op kalend voorhoofd

Comment

Ik zeg altijd: men is altijd 't gelukkigst als men gelooft wat men wil geloven! Feiten zijn soms van geen tel.

We doen, zoals een mussentelling, een CSC-telling over het gehele Vlaanderenland

Nee, 't gaat niet om 'gelijk hebben', het valt hier echt op

Straks doe ik op de bus Turnhout - Leuven, die door het bewuste gebied passeert, een CSC vs. A3 3-deurs tellink
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                          Dat zijn de pinkers, nogal groot uitgevallen
                          neen vriendeke
                          echt de plastieken carnage onder het pinkergedeelte, ik zweer het u
                          van rode, gouden en witte C-klasses= zilver!!

Comment

neen vriendeke
                            echt de plastieken carnage onder het pinkergedeelte, ik zweer het u
                            van rode, gouden en witte C-klasses= zilver!!
                            Ah zo

Foto?
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                              Ah zo

Foto?
                              je cherche mais je ne trouve pas en kheb geen gsm met foto-apparaat
                              wel eens gecheckt op de website van Mercedes en ik vind daar geen spoor van terug...

Comment

• Ik zou ook niet weten wat je bedoelt. Je ziet die C-klasses nog niet veel ( ) dus 't is me nog niet opgevallen.

Comment

Ik zou ook niet weten wat je bedoelt. Je ziet die C-klasses nog niet veel ( ) dus 't is me nog niet opgevallen.

Comment

• Ik heb 2 week-ends geleden van 's morgens tot 's avonds de kans gehad om met de nieuwe C-klasse te rijden (220 Cdi 170 pk), en oorspronkelijk had ik de volgende mening:

- Goedkoper interieur naar aanleiding van een eerdere ervaring bij AMG
                                    - Een beetje een gedrongen uiterlijk
                                    - Slecht afgewerkt koffer

Ik had er nog niet mee gereden, dus daar kan ik nu wel een oordeel over vellen:

- De auto rijdt naar mijn mening zeer vlot, sportief en neutraal.
                                    - De 170 pk sterke Cdi heeft genoeg vermogen, is echter een beetje luidruchtig bij stilstand
                                    - Het interieur bevalt me qua styling en is zeer praktisch, de materialen zijn echter toch niet zo edel als we van Mercedes gewoon zijn.
                                    - Stevig prijskaartje - auto was quasi full option
                                    - Comand is een genot om mee te werken (eat that Idrive)
                                    - De auto bevalt me heel hard qua styling, dus op dat vlak ben ik omgeslagen.
                                    - De standaardzetels zijn zeer hard - vind ze echter goed zitten. Mijn vriendin is er iets minder fan van.

Ik vind het absoluut een knappe wagen met een zeer uitgewogen en neutraal rijgedrag voor een Mercedes. Van de kwaliteit ben ik nog niet voor de volle 100% overtuigd... Althans hetgene wat je kan voelen. Over de duurtestbetrouwbaarheid durf ik me niet uitspreken...

Comment

• Weet je wat? Ik zal eens een wkndje gaan spoken in het gebied aarschot en omstreken!

als neutrale zoeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                        Weet je wat? Ik zal eens een wkndje gaan spoken in het gebied aarschot en omstreken!

als neutrale zoeker
                                        Doe dat!!!!

Comment

Doe dat!!!!
                                          wanneer hebben we een winnaar?

bepaal de spelregels

Comment

Working...
                                          X