Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rolls-Royce Dawn

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    Had ik het geld, was de bestelbon al ondertekend.
    Ik ni. Tis gene SUV

Comment

Komt er ook een versie met een 2.0 diesel beschikbaar?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door capadonic Bekijk Berichten
        Komt er ook een versie met een 2.0 diesel beschikbaar?

Sent from my iPhone using Tapatalk
        Ja, maar wel met hybride technologie op, want anders kan hij niet in tweede vertrekken.

Comment

ROLLS-ROYCE DAWN WORDT KERSTCADEAU NEIMAN MARCUS

KERSTCADEAU-TIJD BIJ LUXEWARENHUIS

Met de maand december in zicht, is het tijd voor het Amerikaanse luxewarenhuis Neiman Marcus om de kerstcatalogus te presenteren. Zoals elk jaar staat er een auto in. Dit jaar de Rolls-Royce Dawn.

Het lijkt elk jaar een beetje gekker te worden bij Neiman Marcus. Bij de 'fantasy gifts' van dit jaar kun je een fotoshoot bestellen met fotograaf Gray Malin op een onbewoond eiland met een privé-helikopter. Prijskaartje: 35.000 dollar. Voor 300.000 dollar kun je op jacht naar diamanten in Zambia met Stephen Webster of voor 250.000 dollar ben jij een week lang VIP bij de Ryder Cup volgend jaar. Waar vorig jaar de Infiniti Q60 te koop was, staan er nu twee Rolls-Royce Dawn's in de catalogus.

In de 91ste kerstcatalogus staat het Britse koppel te koop als "Yours & Mine"-set. Het lijkt er op dat het warenhuis de twee Dawn's als duo dus wil verkopen. Wat dat moet kosten? Koop je de twee Dawn's samen, dan betaal je 885.375 dollar. Je kunt kiezen uit de "Lago di Como Dawn" of de "Saint-Tropez Dawn", beide duidend op de Europese luxe bestemmingen. Voor het extra geld zit er vooral binnenin de cabrio's exclusieve opties. Zo heeft de blauwe Lago di Como zwarte en grijze handgenaaide zetels en interieurdetails. De oranje Saint-Tropez Dawn heeft met schelpen verwerkte en oranje-bruine leren stoelen. Verschillende deurcomponenten zijn afgewerkt met Canadel hout. Neiman Marcus biedt in hun catalogus slechts 20 exemplaren. Los kosten de Lago di Como 439.625 dollar en de Saint-Tropez 445.750 dollar.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

LEKKER EXCLUSIEF

ROLLS-ROYCE STUURT SPECIALE DAWN SILVER BULLET DE WEG OP

Rolls-Royce heeft de allereerste speciale Dawn Silver Bullet geproduceerd en laat de auto met gepaste trots voor het eerst zien. De exclusieve Silver Bullet wordt uitsluitend in opdracht van klanten gebouwd. In totaal moet dat vijftig keer gaan gebeuren.

Eerder dit jaar kondigde Rolls-Royce de komst van de unieke Dawn aan: de Dawn Silver Bullet. Dat ging gepaard met een schets waarbij twee dingen al duidelijk werden: het koetswerk zou in een zilveren kleur gespoten worden, binnenin bepaalt een bruin interieur het beeld. Een krap halfjaar later bouwt Rolls-Royce het allereerste exemplaar in Goodwood en stuurt daarbij deze foto's de wereld in: het moment dat de wereld de exclusieve Silver Bullet-lijn ook mag ontmoeten.

Het eerste geproduceerde exemplaar is, zoals de schets al beloofde, voorzien van de Brewster Silver-lak. Dat is een knipoog naar auto's uit het verleden als de Silver Dawn, Silver King en Silver Spectre. Wat binnenin - naast het bruine interieur - gelijk opvalt, is dat de Rolls-Royce Dawn Silver Bullet is in tegenstelling tot de reguliere Dawn een tweezitter is. De Silver Bullet is standaard voorzien van een zogeheten Aero Cowling, die extra ruimte biedt voor meer bagage. In de reguliere Dawn is dit een optie, bij de Silver Bullet een standaard voorziening die met titanium wordt afgewerkt.

Op de koets verwerkt Rolls-Royce verschillende logo's en naamplaatjes. In totaal mogen vijftig klanten een Dawn Silver Bullet samenstellen. Wat zij daarvoor betalen is niet bekend.

Comment

En ALWEER zo'n mottig blackpack.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  En ALWEER zo'n mottig blackpack.
                  Zou mij niet storen hoor

Comment

Working...
                  X