Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bentley Bentayga

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Interieur is prachtig. Exterieur niet zo echt fan van, maar het is wel speciaal. Alleen die welving in de kofferklep vind ik maar niks ...

Nu nog wachten tot de 1e voetballer er mee naar Mansory en consoorten gaat
    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Interieur is inderdaad top! Maar ik vrees dat het daar ook stopt.
      Maargoed foto's is toch altijd net iets anders dan IRL.

Comment

Met een beetje fantasie zie ik er de lijnen van een Londense taxi in.
        Mss is het IRL inderdaad wel een stuk beter, maar op foto klopt er vanalles niet aan de lijn, naar mijn mening.

Comment

Bentleys oranje bakbeest haalt met gevloerd gaspedaal 301 km/u, waardoor je een Brabus GLE Coupe nodig hebt om hem bij te kunnen houden, als SUV.
          Met de Bentayga treedt Bentley binnen in de wondere wereld der SUV’s, en maakt meteen de snelste, dikste (qua motorinhoud dan) en ook duurste van allemaal. Totdat Rolls-Royce zijn Cullinan af heeft en deze naar een rotsformatie op de Canarische eilanden vernoemde dikzak van de troon stoot.
          De obesitas-SUV – 608 pk, 900 Nm, en slechts 292 gr/km – heeft in de VS al een vanafprijs: $229.000. Wil er iemand een gokje wagen hoe zich dat vertaalt naar een Nederlandse prijs?
          UPDATE: Bentley mag in de handjes knijpen, want de Bentayga is nu al een succes. Naar verluidt is de dikke SUV al voor een jaar uitverkocht.
          http://www.autoblog.nl/nieuws/bentley-bentayga-coming-to-an-oligarch-near-you-80300

Comment

Comment

Niet zo'n mooie kleur.
              2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

ik denk, eens op straat wel ferm hok

Comment

Niemand had verwacht dat de opties in de Bentley goedkoop zouden zijn, maar dit slaat alles.

In standaardtrim rust Bentley de Bentayga uit met een schitterend klokje in de middenconsole (foto). Maar standaard, dat woord komt niet voor in het vocabulaire van de doelgroep die de Britten met deze kolos voor ogen hebben. Daarom krijgt de clientèle de keuze om een Mulliner Tourbillon-uurwerk te laten installeren. Maatwerk dat Breitling exclusief voor Bentley maakt, zelfopwindend, alles. Het is een juweel dat drie keer per kwartier ronddraait. (Waarom weten we niet, maar dat gaat een horloge-expert ons vast wel vertellen in de comments.)

Bentley vraag er volgens Harris een slordige 150.000 quid voor, omgerekend zo’n 205.000 euro. Twee derde van de prijs die de 608 pk sterke Bentayga in Nederland krijgt. Zoink! Aan de andere kant: het is gemaakt van goud, er zitten 8 diamanten in, en voor een Breitling Mulliner om de pols rekent de horlogemaker een soortgelijk bedrag.

Toch hebben we hier een flauw vermoeden dat het de duurste auto-optie ooit is…
                  Niemand had verwacht dat de opties in de Bentley goedkoop zouden zijn, maar dit slaat alles. In standaardtrim rust Bentley de Bentayga uit met een schitterend klokje in de middenconsole (foto). Maar standaard, dat woord komt niet voor in het vocabulaire van de doelgroep die de Britten met deze kolos voor ogen hebben. Daarom krijgt […]

Comment

Verschillende voetballers zitten al te watertanden!

Comment

Ze zullen dan wel moeten wachten. Eerst werden hun klanten van het eerste uur gevraagd of ze er ene wilden bestellen. Geen voetballers te zien op de avant première in Francorchamps.
                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Nog maar net uit en al gespot op Belgische snelwegen:

Foto's AutoJunior Facebook pagina.

Comment

Ik ben deze daarstraks op de ring in Brussel voorbij gestoken. Weer was te slecht en ik had het te laat door om een foto te maken. Zaten Z-platen op en achteraan nog een sticker net boven de bumper waar 'Test Vehikel' op stond. Bangelijk wagentje.

Comment

Dan krijg ik toch schrik om hem ergens langs de weg te laten staan. Want voor die diamanten zullen ze wel rap uw ruit inslaan en met de koevoet die klok eruit prutsen.

Comment

Al meer dan 50 verkocht in België.

Comment

Lijkt wel alsof dit in de jaren 80 in het Oostblok ontworpen is...
                                Butt Ugly...
                                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

IRL vind ik die nog goed mee vallen.
                                  Nu al een keer of drie gezien (Zoute, Salon en op de E40) , in verschillende kleuren, en waar ik bij de eerste foto's spontaan braakneigingen kreeg, viel dit in het vlees goed mee.

.
                                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Bentayga Diesel voorgesteld

4.0 V8
                                    435 pk / 900 Nm
                                    0-100: 4,8 sec.
                                    Vmax: 270 km/u
                                    ZF achttrapsautomaat
                                    Gem. verbruik: 7,3l/100km
                                    CO2-uitstoot: 210g/km

Blok is bekend uit de Audi SQ7.

Comment

In een tractor hoort een diesel.

Comment

Goeie zet en maar liefst 30 000! pond goedkoper dan de W12 versie.

Comment

160.000 euro uitgeven en dan gaan dieselen...

Nu ja, benzine of diesel, het is een gedrocht dat niks met klasse of autoliefhebberij te maken heeft.

Comment

Working...
                                          X