Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als binnen 3 a 4 jaar ne GLC ni in mijn budget past, dan mss wel voor de langere versie van den Tiguan Of ne Kodiaq. Of mss wel nen XC60, al vrees ik voor de prijs
Ja, diene lange is veel keren mooier ! Die zit wellicht in het vaarwater van een Q5 ? Of toch zo groot nog niet en eerder een verlengde Q3 (om me er iets te kunnen van voorstellen...)
Is ne gewone tiguan niet al een stuk groter dan ne Q3?
Heb gisteren mijn bestelling geplaatst voor een Comfortline. Levertermijn zou voor september/augustus zijn (+-28 weken!!). Had gehoopt hem deze zomer al te hebben voor onze vakantie.
Ah ha, knap hé dat bleke leder. Had het in de DS5 omdat die anders te claustrofobisch aanvoelde en dat bleke maakte de auto lichter en ruimer. Maar deze keer wijselijk terug zwart genomen. Begon al vrij snel vuil te zien, zeker door het afgeven van jeans.
Veel plezier ermee. Ik stap nog elke dag met een grote smile in de wagen. Een gevoel dat ik heel wat jaren heb gemist.
Dan is het heel erg leuk. Niet verkeerd begrijpen, ik vind het bleke leder zelfs mooier. Jammer dat ze dan nog het dashboard bovenaan zwart laten. Was bij de DS5 ook zo. Zelfs de onderkant ook zwart.
Maar naar onderhoud toe dan toch liever zwart. Bij de C5 met lederen zetels destijds bij het kuisen ( 5x per jaar of zo) ff met nat doekje erover. Bij de DS5 met beige leder gaf de jeans af en dat kreeg ik er met moeite vanaf
Comment