Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Tiguan (2016).

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo na een bestelling op 7 januari mocht ik vorige week eindelijk mijn tiguan gaan afhalen .
    ik heb de comfortline met r line pakket .
    de verkoper zei me dat ik de 2018 versie had .
    het scherm is inderdaad stukken beter maar de 2017 versie had mooie ledstrips verwerkt in de deur . bij de 2018 versie is dit blijkbaar niet meegeleverd . Of extra betalend . Aangezien ik de verkoper er nog op had aangesproken tijdens de wachttijd en dit nu niet aanwezig is vind ik het toch wel wat vervelend .
    Kan ik hier nog iets aan doen ?
    Voor de rest fantastische wagen natuurlijk ;-) .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shapside13
      Zo na een bestelling op 7 januari mocht ik vorige week eindelijk mijn tiguan gaan afhalen .
      het scherm is inderdaad stukken beter maar de 2017 versie had mooie ledstrips verwerkt in de deur . bij de 2018 versie is dit blijkbaar niet meegeleverd . Of extra betalend . Aangezien ik de verkoper er nog op had aangesproken tijdens de wachttijd en dit nu niet aanwezig is vind ik het toch wel wat vervelend .
      Korting vragen.. of een 1ste onderhoud gratis. Als dit werkelijk erbij stond als bestelling en nu niet aanwezig, dan heb je zeker recht van klagen! Je vooral niet laten doen. We moeten al langer wachten als voorzien, dan moeten ze maar zorgen dat het in orde is! Moeten maar compensatie bij VW gaan vragen zelf!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shapside13 Bekijk Berichten
        Zo na een bestelling op 7 januari mocht ik vorige week eindelijk mijn tiguan gaan afhalen .
        Volledige Rline pakket dan?

want bij het Rline exterieur pakket zat dit er niet in.

Was sowieso een extra pakket (ambiente pakket) van 303euro

Comment

• Nee enkel r line exterieur . Volgens de verkoper waren standaard witte ledstrips inbegrepen en ledstrips instelbaar op kleur waren als optie .
          Ik heb dit speciaal nog tijdens de wachttijd opnieuw nagevraagd bij de verkoper .
          Dat dit nu er niet bij zit steekt wat tegen . Maar ik hoop nog iets te horen van de verkoper deze week daaromtrent ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shapside13 Bekijk Berichten
            Nee enkel r line exterieur . Volgens de verkoper waren standaard witte ledstrips inbegrepen en ledstrips instelbaar op kleur waren als optie .
            Ik heb dit speciaal nog tijdens de wachttijd opnieuw nagevraagd bij de verkoper .
            Dat dit nu er niet bij zit steekt wat tegen . Maar ik hoop nog iets te horen van de verkoper deze week daaromtrent ...
            Was bij mij ook een optie die ik niet genomen heb. Bij mij zitten er wel ledstrips in de randen van het panoramisch dak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PVDV Bekijk Berichten

Was bij mij ook een optie die ik niet genomen heb. Bij mij zitten er wel ledstrips in de randen van het panoramisch dak.
              Zonet de wagen gaan afhalen en in het panoramisch dak zitten Idd ledstrips.
              Leuke extra die ik ni verwacht had :-)
              Last edited by JerDV84; 12/07/2017, 12:47.

Comment

• Ondertussen kunnen ze me nog steeds geen nieuws geven.. VW import is in onderhandeling met Duitsland. Rare toestanden toch

Comment

• beste,

led verlichting in deuren zit standaard in r-line Highline, bij comfortline is het optie Pack "Ambiente" als ik me niet vergis.

Comment

• Is inderdaad alleen standaard op Highline. Komt ook samen met donkere inlegplaatjes ipv licht zilvere op de lagere uitvoeringen.

Comment

• Hallo iedereen, ik heb een vw tiguan besteld 27 januari en gisteren heeft de dealer mij gebeld dat de levering zou gebeuren midden augustus! Oorspronkelijk was de levering voorzien op 29 mei.
                      Het betreft een comfortline met leder interieur en pano dak. Voor de rest niet veel opties genomen. Is toch wel zeer lang wachten... De dealer biedt mij nu een vervangwagen aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael777
                        Hallo iedereen, ik heb een vw tiguan besteld 27 januari en gisteren heeft de dealer mij gebeld dat de levering zou gebeuren midden augustus! Oorspronkelijk was de levering voorzien op 29 mei.
                        Het betreft een comfortline met leder interieur en pano dak. Voor de rest niet veel opties genomen. Is toch wel zeer lang wachten... De dealer biedt mij nu een vervangwagen aan.
                        Ik ng steeds geen nieuws.. ga eens langsgaan

Comment

• De fabriek sluit nu voor 3 weken dus als je nu geen nieuws hebt doe er dan maar minimum een maandje bij..

Comment

• oei oei , ik heb 23 juni besteld r-line alle opties met 2.0 tsi, verkoper zij midden november, dit zal 2018 worden vrees ik .........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael777
                              De fabriek sluit nu voor 3 weken dus als je nu geen nieuws hebt doe er dan maar minimum een maandje bij..
                              Ja, net naar garage geweest. Dat kon ie me vertellen.. na lang zagen heeft ie de nieuwe leveringsdatum in systeem getoond.. 30/12...

Blijkbaar zitten ze aan hun quota voor 2017.

Compensatie.. vanaf 15/09 15 € excl BTW per dag. Of vervangwagen, maar dan krijg je een polo.. no thanks!

Gedegouteerd

Aangetekende brief opmaken richting de invoerder!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart99 Bekijk Berichten

Ja, net naar garage geweest. Dat kon ie me vertellen.. na lang zagen heeft ie de nieuwe leveringsdatum in systeem getoond.. 30/12...

Blijkbaar zitten ze aan hun quota voor 2017.

Compensatie.. vanaf 15/09 15 € excl BTW per dag. Of vervangwagen, maar dan krijg je een polo.. no thanks!

Gedegouteerd

Aangetekende brief opmaken richting de invoerder!
                                Zit je zelf zonder auto ?

Comment

• Wanneer had jij nu weer besteld Bart?
                                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• 30 januari besteld..
                                    er stond ene klaar R-line comfortline. Die was 28/01 besteld..

Diesel kunnen ze leveren in 2 maanden.

Benzine kunnen ze de vraag niet aan..

Onze wagen is al verkocht sinds Februari.

Heb wel ene die ik af en toe kan gebruiken.

Ga deze week een aangetekende brief opmaken. Ten eerste mogen ze vervangwagen geven als geste. En die compensatie mogen ze zowiezo als korting geven.
                                    Kom zeg

Comment

• Vriend van mij heeft vandaag krek dezelfde als op onderstaande foto besteld, 2.0 TSI - 220 pk. Levering oktober, hebben ze hem dan wijsgemaakt waarschijnlijk?

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• 2.0 TSI kon je nog niet krijgen in Januari.. dus die zullen ze mss wel kunnen leveren.. tgaat over de 1.4

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart99 Bekijk Berichten
                                          2.0 TSI kon je nog niet krijgen in Januari.. dus die zullen ze mss wel kunnen leveren.. tgaat over de 1.4
                                          Ahzo! Thx! Ik heb 'm al gerustgesteld
                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                                          X