Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Tiguan (2016).

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
    Toen ik ben gaan horen voor een Allspace eind november was het antwoord bij de dealer, niet voor einde juni. Geen deal dus.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Wat moet gij met een Tiguan? Die hebben allemaal standaard ACC hoor. Is gene gewone CC op te krijgen

Comment

• Toen ik ging horen deze maand zeiden ze: als je hem wilt tegen december, ten laatste april mei bestellen.
      Levertermijn voor diesels viel mee zei em dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Wat moet gij met een Tiguan? Die hebben allemaal standaard ACC hoor. Is gene gewone CC op te krijgen
        Neen hoor, op een Trendline is/was dat een optie van €445 als ik het nog goed voor heb. Al de rest wel, dus op mijn keuze, een Highline wel. Was dus de tweede reden om die niet te nemen.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Neen hoor, op een Trendline is/was dat een optie van €445 als ik het nog goed voor heb. Al de rest wel, dus op mijn keuze, een Highline wel. Was dus de tweede reden om die niet te nemen.
          Dat van de trendline kan kloppen, maar kan ook zijn dat die wel ACC heeft, maar zonder follow to stop.

De Volvo kon nog zonder?

Comment

Dat van de trendline kan kloppen, maar kan ook zijn dat die wel ACC heeft, maar zonder follow to stop.

De Volvo kon nog zonder?
            Yep

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Yep

Hebt gij chance dat ge nog lekker antiek en nostalgisch kunt rijden
              Geloof dat dit enkel en alleen erop zit als ge het volledige Intellisafe neemt zeker?
              Collega van mij heeft privé nu ne XC40 gekocht zodat zijn vriendin ermee kan rijden en die was aant klagen dat ge bij Volvo nauwelijks losse opties kon nemen en dat ge vooral telkens pakketten moest toevoegen waar dan zaken op zaten die hij niet wou

Comment

Hebt gij chance dat ge nog lekker antiek en nostalgisch kunt rijden
                Geloof dat dit enkel en alleen erop zit als ge het volledige Intellisafe neemt zeker?
                Collega van mij heeft privé nu ne XC40 gekocht zodat zijn vriendin ermee kan rijden en die was aant klagen dat ge bij Volvo nauwelijks losse opties kon nemen en dat ge vooral telkens pakketten moest toevoegen waar dan zaken op zaten die hij niet wou
                Voor zover ik weet, alvast niet op een V60. Geen idee op een XC40 maar ik veronderstel dat ze daar hetzelfde opties en pakketten mogelijkheden aanbieden. ACC zit inderdaad in het Intellisafe PRO pakket samen met pilot assist en intellisafe surround. Je kan bij de opties het ACC + pilot assist apart nemen, dus zonder de slimme hulpmiddelen rondom je.
                Ik vind dat je autorijden hoofdzakelijk zelf moet doen, en niet hoofdzakelijk moeten laten afhangen van allerlei hulpmiddelen. Je wordt er zomaar minder alert van veronderstel ik en dat kan niet de bedoeling zijn van autorijden.

Comment

• update: Ik ben de allspace dinsdag gaan halen.. en inderdaad ACC zit er op, geen gewone CC meer. en veel packs en opties maar dat komt omdat het toen launch was met het autosalon. nu zie ik wel dat er een versie "platinum" is die wel heel rijkelijk is uitgerust maar ja, als ge 11 maand moet wachten..
                  nu de adblue is ook weer iets dat ze er op gezet hebben, en waarover ook niet zwaar is nagedacht.. reservoir van 13L en ge zou er tussen de 4000 en de 9000km mee kunnen doen, en dan moet ge binnengaan in de garage voor te laten bijvullen (want leasingmaatschappij betaalt niet terug als ge het zelf koopt om zelf te vullen). dus dat wordt een "abonnement" bij de garage.. elke maand naar daar gaan..
                  opel vectra gts 1.9 cdti 150pk aut. Opc perf. line '08
                  opel astra 1.6i 5drs enjoy '05

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door foertje Bekijk Berichten
                    update: Ik ben de allspace dinsdag gaan halen.. en inderdaad ACC zit er op, geen gewone CC meer. en veel packs en opties maar dat komt omdat het toen launch was met het autosalon. nu zie ik wel dat er een versie "platinum" is die wel heel rijkelijk is uitgerust maar ja, als ge 11 maand moet wachten..
                    nu de adblue is ook weer iets dat ze er op gezet hebben, en waarover ook niet zwaar is nagedacht.. reservoir van 13L en ge zou er tussen de 4000 en de 9000km mee kunnen doen, en dan moet ge binnengaan in de garage voor te laten bijvullen (want leasingmaatschappij betaalt niet terug als ge het zelf koopt om zelf te vullen). dus dat wordt een "abonnement" bij de garage.. elke maand naar daar gaan..
                    Als je de mogelijkheid hebt om het gemakkelijk zelf te doen zou ik die minieme kost toch zelf doen om bij te vullen.

Comment

update: Ik ben de allspace dinsdag gaan halen.. en inderdaad ACC zit er op, geen gewone CC meer. en veel packs en opties maar dat komt omdat het toen launch was met het autosalon. nu zie ik wel dat er een versie "platinum" is die wel heel rijkelijk is uitgerust maar ja, als ge 11 maand moet wachten..
                      Ik heb de gewone Tiguan en uw reservoir is al groter dan het mijne. Normaal doet ge 1000km met 1 liter AdBlue. Geloof dat ik maar een tank heb van 9 of 10 liter en ik moet rond de 8000km altijd gaan vullen. Dit hoeft totaal niet in de garage, ook al zouden zij dat willen. Dat gaat aan elke AdBlue pomp. Bij hebben hier in de industriezone een tankstation waar veel camions komen tanken en daar hebben ze AdBlue en dat met bediening zelfs Dus als lampje brandt, ga ik langs daar. Maar de Total waar ik altijd tank in het naar huis rijden, heeft ook sinds januari een pomp voor AdBlue staan en we hebben de melding gekregen dat we daar ook AdBlue met onze tankkaart kunnen tanken.

Die platinumversie is idd een lekker ding. Hopelijk hebben ze die volgend jaar nog

Comment

• en hoeveel kost 1 liter adblue dan (aan de pomp) ?
                        opel vectra gts 1.9 cdti 150pk aut. Opc perf. line '08
                        opel astra 1.6i 5drs enjoy '05

Comment

en hoeveel kost 1 liter adblue dan (aan de pomp) ?
                          Bij mij zijn dat telkens rekeningen van €6 à €7. Dat kost minder dan €1/liter aan de pomp. Als ge hem daar buiten koopt, dan betaald ge ofwel de verpakking, ofwel in de garage de service.

Comment

• Zijn er hier die een nieuwe tiguan hebben besteld tijdens het autosalon? Welk is jullie leverdatum op de bestelbon?

Comment

• Wat de allspace betreft, toch die levertermijnen goed in het oog houden. Zien dat ik op tijd hier vraag wat mijn budget is

Comment

• Ik heb eind januari een tiguan platinum besteld en op de bon staat 9 augustus leverdatum

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GM90 Bekijk Berichten
                                  Ik heb eind januari een tiguan platinum besteld en op de bon staat 9 augustus leverdatum
                                  Dat is wel sneller dan 11 maanden. Wel nog steeds lang, maar zou het kunnen te maken hebben met motor?
                                  Zo heb ik ooit eens een Passat laten configureren en met gewoon dashboard was het 4 maanden, mat Active Info Display was het 7 maanden. Was achterstand met die displays.
                                  En zo was in 2016 er ook een enorm verschil in levering tussen diesels en benzines. Er was ineens een pak meer vraag naar de naftjes waardoor ze niet konden volgen met de motorblokken. Ik had toen een diesel en 19 september besteld en de laatste dag van november in de garage en 4 december afgehaald.

Comment

• Dat zou kunnen, heb test gereden met de allspace wel in 1.5 dsg. Heb uiteindelijk de gewone tiguan platinum 1.5 dsg besteld met als extra optie inductie opladen gsm en de infrarood voorruitverwarming. We zullen zien of het effectief die leveringsdatum zal worden. Nu is wel sinds in de week het blackstyle pakket in de optielijst gekomen, eind januari was dit nog niet verkrijgbaar. Heb er speciaal nog naar gevraagd maar was toen in België nog niet verkrijgbaar. Zou dit nog kunnen denken jullie zonder dat de datum word verlengd?

Comment

• Ik had een mailke gestuurd naar de verkoper van de garage waar ik met de Tiguan ga ivm die levertermijnen en kreeg als antwoord:

De levertermijnen van de Allspace zijn zo lang omdat de wagen in Mexico geproduceerd wordt.
                                      Momenteel is levering zelf voorzien voor februari 2020!

Comment

• Mijn vorige (Golf Variant) kwam ook uit Mexico en dat was daardoor ook lang onderweg (6 maand ofzo)

Comment

• Heb de garage ook gecontacteerd black style pakket kon niet meer toegevoegd worden helaas, of ze moesten mijn bestelling annuleren en een nieuwe plaatsen maar dan schuift de datum ook op. Voor alle duidelijkheid ik heb geen allspace besteld, enkel met test gereden. Ik heb de gewone tiguan 1.5 dsg platinum besteld in indium grey.

Comment

Working...
                                          X