Duitsland heeft de passat een 190 en 280 pk naft
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Tiguan (2016).
Collapse
X
-
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
-
Tja, de meeste wagens die VW verkoopt zijn leasesletten en dat blijven diesels. Voor die paar particuliere kopers die een krachtige benzine Polo, Passat of iets anders willen doet d'Ieteren geen moeite. Maar zoals Spitsmuis al zei, het is poepsimpel om die in het buitenland te bestellen.
Comment
-
Aaarghhhh, hoe meer ik die nieuwe Tiguan zie, hoe meer ik mijn vrouw verwijt dat ze niet kon wachten...( Verwijt haar sowieso dat ze voor een Tiguan heeft gekozen als firmawagen. Zoveel andere mooier ogende SUV's op de markt). Maar ja, Firma kreeg bijna 10k korting. Alhoewel ze zich een beetje hebben laten vangen... Ik heb de offerte eens uitgepluist, en alles bij elkaar kregen ze 2,5k fleetkorting. De rest was een pack premium sunroof, waar je korting op kreeg, plus de salonkorting. Hyundai gaf puur en alleen als Fleetkorting al 7,5K.
Comment
-
Volgens mij had je dan ook nog héél lang op je levering kunnen wachten.
Bij leaseplan is hij momenteel nog altijd niet te verkrijgen, en die zijn meestal nog voor op de reguliere markt.
Qua Co2 is het ook niet meteen een meevaller trouwens.
Een 2wd met handbak heeft al meteen 125gr
Zonder sjoemelen is het blijkbaar net iets moeilijker om de waardes laag te krijgen ;-)Last edited by Bud Wijzer; 28/01/2016, 10:10.
Comment
-
Vervang bak tijdens onderhoud:
Is de 2.0 4motion tdi comfortline op 18inch. Rijdt vlot maar niet zo vlot als mijn golf break, zithouding is wel heel goed ( recht en zeker voldoende ruimte, meer ruimte als in mijn golf ), koffer is precies het volume van een gewone golf. Wel meer opties beschikbaar dan de golf ( hu, elek kofferklep).
Moeder wil binnen de paar jaar een andere auto met hogere instap, deze Tiguan zie ik wel zitten. Eventueel voor mijn eigen binnen 5-10 jaar. Highline versie begint vanaf 38k en volgens ik hem wou zat ik al tegen de 40k, wel prijzig beestje dus.Last edited by Charlie07; 09/08/2016, 19:18.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenVolgens mij had je dan ook nog héél lang op je levering kunnen wachten.
Bij leaseplan is hij momenteel nog altijd niet te verkrijgen, en die zijn meestal nog voor op de reguliere markt.
Qua Co2 is het ook niet meteen een meevaller trouwens.
Een 2wd met handbak heeft al meteen 125gr
Zonder sjoemelen is het blijkbaar net iets moeilijker om de waardes laag te krijgen ;-)
Ondertussen valt de levertermijn nog goed mee. Precies 3 maanden. Natuurlijk is elke maand er eentje te veel als ge erop wacht
Met de comfortline met DSG zit hij op 127gr. Ff'kes 17gr meer als den DS5.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk BerichtenZijn er hier die er 1 besteld hebben met opendak? Wij willen er 1 bestellen maar volgens de lease moet je er 10 maanden op wachten met het opendak.
Comment
Comment