ok valt nog mee, en wat heb je besteld dan?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Tiguan (2016).
Collapse
X
-
In de garage niet nagevraagd, maar ik heb gezien dat er modellen zijn met 2 chrome strepen op de gril en anderen met 3. Dat met die 2 snap ik niet goed, want trekt op niets. Zou het kunnen dat dit het verschil is tussen Comfortline en Highline?
Zo ja, dan is het poepsimpel om die middelste te voorzien van een chrome sticker? Zou in ieder geval al een pak mooier zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenIn de garage niet nagevraagd, maar ik heb gezien dat er modellen zijn met 2 chrome strepen op de gril en anderen met 3. Dat met die 2 snap ik niet goed, want trekt op niets. Zou het kunnen dat dit het verschil is tussen Comfortline en Highline?
Zo ja, dan is het poepsimpel om die middelste te voorzien van een chrome sticker? Zou in ieder geval al een pak mooier zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenSuper. Leuk om naar uit te kijken. Want wachten op een nieuwe auto duurt altijd te lang hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk BerichtenHet is een highline met leder en nog een pak opties.
Dan gaan die zetels dik in orde zijn. Denk dat het dezelfde zijn als in de Comfortline. Dan is uw budget toch flink omhoog gegaan als gij van ne Zafira naar ne Tiguan Highline kunt gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenDan gaan die zetels dik in orde zijn. Denk dat het dezelfde zijn als in de Comfortline. Dan is uw budget toch flink omhoog gegaan als gij van ne Zafira naar ne Tiguan Highline kunt gaan.
Comment
-
Heb een vraagje voor de VW tiguan II comfortline rijders. Als je een elektrisch kofferdeksel hebt en je zou bv. willen dat die stopt op 2000 mm hoogte ipv. 2084 mm, hoe doe je dat dan en kan je hem dat ook doen onthouden zodat hij altijd stopt op 2000 mm bij het openen.
Alvast bedankt voor de hulp groetjes Frédéric
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sanfredje Bekijk BerichtenHeb een vraagje voor de VW tiguan II comfortline rijders. Als je een elektrisch kofferdeksel hebt en je zou bv. willen dat die stopt op 2000 mm hoogte ipv. 2084 mm, hoe doe je dat dan en kan je hem dat ook doen onthouden zodat hij altijd stopt op 2000 mm bij het openen.
Zelf 'nog' geen flauw idee omdat ik nog wachtende ben. En geloof niet dat er al iemand op dit forum al met de Tiguan II rijdt. Axe gaat zijne deze week pas in ontvangst nemen als ik het goed begrijp.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sanfredje Bekijk BerichtenHeb een vraagje voor de VW tiguan II comfortline rijders. Als je een elektrisch kofferdeksel hebt en je zou bv. willen dat die stopt op 2000 mm hoogte ipv. 2084 mm, hoe doe je dat dan en kan je hem dat ook doen onthouden zodat hij altijd stopt op 2000 mm bij het openen.
Comment
-
Die Tiguan II rijdt overigens zeer goed. Een paar weken geleden ben ik met een kennis een nieuwe Tiguan 1.4 tsi 150 Comfortline (geen full option , enkel de meest courante opties , 25.200 euro) gaan ophalen in Duitsland. Prima geruisloos motortje en nog een schappelijk verbruik ook . Reed zeer comfortabel.
Comment
-
oké thx
Oorspronkelijk geplaatst door Africa Bekijk BerichtenZal vermoed ik wel hetzelfde zijn als bij Audi. Bij Audi is het je koffer op de hoogte die je wenst zetten en de knop om te sluiten (binnenkant koffer) induwen tot hij piept. Dan opent de koffer telkens op die positie.
Comment
-
De tiguan deze middag gaan halen.
Zijn wel tevreden, zeer mooi in het zwart en het oranje leder valt goed mee. Het is eerder bruin, gelukkig. Nog niet veel mee gereden maar is comfortabel en stil. DSG schakelt supersnel, maar is nog niet zoals de M3 :-)
Digitaal dash is echt wel zeer leuk, superknap! Panodak is ook de moeite.
Afwerking is ok, maar de Zafira was toch net iets beter afgewerkt.
Minder harder plastiek op sommige plaatsen en spijtig dat die lederen zitting een goedkoop stofje heeft aan de zijkanten. Je ziet ook carrosserie aan de binnenkant van de deuren, bij de Zafira was dat allemaal mooi weggewerkt.
Tevreden van de keuze, maar moest ik hem zelf moeten betalen zou ik het niet doen denk ik. Nog een evoque gehad als 2de wagen en die was ongeveer dezelfde prijs maar is toch meer premium.
Comment
Comment