Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Tiguan (2016).

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vervangwagen geweest en mij positief verrast:

Serieuze stap vooruit met de vorige versie.
    VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
      Wat is daar nu Chinees aan?
      Serieuze vraag hé.

zoals ik al zei, de voorkant, en met name die grille die in de lichten overloopt tot erg plastiekerig aan. te veel bling bling en weinig klasse. bij mij doet chinees aan, maar dat is uiteraard persoonlijk

Comment

• En hoelang is/was de levertijd bij jullie nieuwe tiguan?
        Last edited by sanfredje; 01/11/2016, 10:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sanfredje Bekijk Berichten
          En hoelang is/was de levertijd bij jullie nieuwe tiguan?
          11 weken was het bij ons.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
            Wat is daar nu Chinees aan?
            Serieuze vraag hé.

Mooi!

Getrokken aan die vijver naast de E17 in Heusden?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Bij ons spraken ze van 5 a 9 maanden, preciezere datum volgt later
              Oorspronkelijk geplaatst door Axe80 Bekijk Berichten
              11 weken was het bij ons.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                Mooi!

Getrokken aan die vijver naast de E17 in Heusden?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
                Klopt
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sanfredje Bekijk Berichten
                  Bij ons spraken ze van 5 a 9 maanden, preciezere datum volgt later
                  De leasemaatschappij vertelde ook eerst dat met panodak het tot 10 maanden wachten kon zijn. De garage 3 maanden en het is net geen 3 maanden geweest.

Comment

• laat ons hopen dat het bij ons ook zo is.

Comment

• Wordt de nieuwe Tiguan nog altijd zoals de oude in Wolfsburg, Duitsland gebouwd?

Comment

• De R-line uitvoering zoals hier vind ik echt mooi. We hebben lang getwijfeld tussen de Tiguan R-line in het kleur Tungsten silver of Atlantic Blue. Het is uiteindelijk Tungsten Silver geworden, alhoewel ik nog altijd wat twijfel, wie weet verander ik het nog wel als dat nog gaat. Welke van die 2 kleuren heeft jullie voorkeur in de R-line uitvoering?

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                        Deze nieuwe Tiguan net eens van dichtbij kunnen bekijken, erg mooi, ook het interieur.

Comment

• Ik ga voor het blauw, ben geen fan van al dat grijs op straat...
                          VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                            zeker, wij beweerden dan ook niet dat hij slecht is. zal vast vorstelijk rijden.
                            maar lelijk, dat dan weer wel . althans die voorkant die ik mocht aanschouwen :-p. maar bij een vrouw is dat toch ook het belangrijkste? :-)

vond vorige tiguan veel mooier dan de 3008 peugeot
                            maar nu is de 30087 veel mooier en de tiguan veel lelijker. rare evolutie!
                            Kleine nuance: gij 'vindt' die lelijker. Daarom is dat nog niet hé Meestal ziet men het uiteindelijke verschil in verkoopsaantallen en dus nog een paar jaartjes wachten en zien wat het merendeel ervan vindt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                              Besteld vorige week, levering voorzien eind dec/begin jan. Met pano dak.
                              De levertermijn valt echt wel reuze mee. 19 september besteld en net mail van de garage dat hij is binnen gekomen. Dus net geen 2 maanden.

Comment

• Wij gaan wss wachten tot het autosalon om de huidige Tiguan te vervangen.
                                Deze wordt in april 4jaar en hopelijk krijgen we er toch nog een mooi bedrag van.

Heb bij een paar garages offertes gevraagd en hier spreken ze allemaal van ongeveer 3tal maand wachten.

best tevreden al met de offertes die we nu hebben maar hoop dat er met het autosalon nog iets extra korting is ofzo...

veel plezier alvast met de Tiguan!

Comment

• Weet niet wat de prijzen doen. Bij mij zat er ne Launchbonus bij die eraf ging. En vanaf 20 september zijn de prijzen met 1,5% gestegen. In mijn geval net geen 500 euro excl. BTW erbij. Wss hebben ze dit gedaan om met het salon wat meer korting te kunnen geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                    De levertermijn valt echt wel reuze mee. 19 september besteld en net mail van de garage dat hij is binnen gekomen. Dus net geen 2 maanden.
                                    Waarschijnlijk zonder pano dak dan bij jou?

Denk zonder pano dak rond 2 maanden draait en met rond 3 maanden.
                                    Last edited by sanfredje; 19/11/2016, 01:28.

Comment

• Met pano dak is mijne. Zat mee in het 'Premium Pack'.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                        Met pano dak is mijne. Zat mee in het 'Premium Pack'.
                                        woehoe, straks heb ik hem al met nieuwjaar.

Comment

• Net te horen gekregen dat ik hem van de baas begin december mag afhalen ipv 3de week van december. Dus een mooi verjaardagscadeau voor mijne 40ste :-).

Comment

Working...
                                          X