Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zoals ik al zei, de voorkant, en met name die grille die in de lichten overloopt tot erg plastiekerig aan. te veel bling bling en weinig klasse. bij mij doet chinees aan, maar dat is uiteraard persoonlijk
De R-line uitvoering zoals hier vind ik echt mooi. We hebben lang getwijfeld tussen de Tiguan R-line in het kleur Tungsten silver of Atlantic Blue. Het is uiteindelijk Tungsten Silver geworden, alhoewel ik nog altijd wat twijfel, wie weet verander ik het nog wel als dat nog gaat. Welke van die 2 kleuren heeft jullie voorkeur in de R-line uitvoering?
zeker, wij beweerden dan ook niet dat hij slecht is. zal vast vorstelijk rijden.
maar lelijk, dat dan weer wel . althans die voorkant die ik mocht aanschouwen :-p. maar bij een vrouw is dat toch ook het belangrijkste? :-)
vond vorige tiguan veel mooier dan de 3008 peugeot
maar nu is de 30087 veel mooier en de tiguan veel lelijker. rare evolutie!
Kleine nuance: gij 'vindt' die lelijker. Daarom is dat nog niet hé Meestal ziet men het uiteindelijke verschil in verkoopsaantallen en dus nog een paar jaartjes wachten en zien wat het merendeel ervan vindt
Wij gaan wss wachten tot het autosalon om de huidige Tiguan te vervangen.
Deze wordt in april 4jaar en hopelijk krijgen we er toch nog een mooi bedrag van.
Heb bij een paar garages offertes gevraagd en hier spreken ze allemaal van ongeveer 3tal maand wachten.
best tevreden al met de offertes die we nu hebben maar hoop dat er met het autosalon nog iets extra korting is ofzo...
Weet niet wat de prijzen doen. Bij mij zat er ne Launchbonus bij die eraf ging. En vanaf 20 september zijn de prijzen met 1,5% gestegen. In mijn geval net geen 500 euro excl. BTW erbij. Wss hebben ze dit gedaan om met het salon wat meer korting te kunnen geven.
Net te horen gekregen dat ik hem van de baas begin december mag afhalen ipv 3de week van december. Dus een mooi verjaardagscadeau voor mijne 40ste :-).
Comment