Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zal er komen als ik m afgehaald heb. Vorige week zei ze nog dat het rapper ging zijn en begin december omdat ze dan nog 4 weken had om de DS5 in 2016 te kunnen verkopen. Maar nu hoor ik er niets meer van. Hoop dat ze elk moment zegt van morgen of vrijdag af te halen, maar dat zit er precies niet in en ga ook niemand nalopen.
Maar normaal gezien is het dan voor volgende week. Had m thans liever van de week gehad, vermits hij al een paar weken in de garage staat en mijne rug opnieuw pijnlijk begint te worden telkens ik met de DS5 rij.
Thans maar 1 x geklikt. Gij zelf hebt precies ook een dubbel probleem
Hier is toch serieus iets mis met het forum. In het begin moet ik eens 2 x klikken en kwam het er ook 2x. Maar weet zeker dat ik daarstraks 1 x klikte en nu staat het er 3 x
Ik ga nu weer 1 x klikken en ga me laten verrassen
Hier is toch serieus iets mis met het forum. In het begin moet ik eens 2 x klikken en kwam het er ook 2x. Maar weet zeker dat ik daarstraks 1 x klikte en nu staat het er 3 x
edit: dus weer 2 x
Da spookt hier. En het is ineens giga giga en nog eens giga traag.
Comment