Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Tiguan (2016).

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een collega van mij heeft er één besteld en leveringsdatum is al half augustus. Hopelijk zijn dit inderdaad veiligheidsmarges.
    Zelf denk ik er ook sterk over na om hem te kiezen als volgende lease (eind dit jaar).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Klein Bekijk Berichten

Persoonlijk zou ik ook nooit voor het blauw gaan... Maar dat is ieder zijn keuze. Net zoals niet iedereen een witte auto mooi vind... Ben toch blij met het Oryx White, na enkele wagens gezien te hebben op he autosalon. Toch nog net iets ''exclusiever'' dan het Pure White dat de meeste gekozen hebben...
      Dat Oryx White was ook mijne topper, maar ik kon geen enkele andere optie weg laten om deze kleur er nog in te krijgen. Mss de volgende keer als ik terug ne Tiguan zou krijgen. Mijn budget gaat dan hoger zijn.

Bij D'Ieteren stonden er toen 3 in de showroom en 2 als testwagen. Allemaal de grijze tinten en die bruine. Zelfs raar dat ze de witte niet in de picture gezet hebben daar.
      Dat uni wit is idd wat plattekes. Bij D'Ieteren zelf zeiden ze mij dat zelfs heel veel leasingmaatschappijen die kleur weigeren ivm de herverkoopwaarde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JerDV84 Bekijk Berichten
        Als ik die foto nu zie, is dat idd wel lekker.

Comment

Trouwens... Ik lees op Forums vanuit de UK dat er blijkbaar een probleem is met de bumper voor de R-line. Deze zou voorlopig niet beschikbaar zijn... Sommige moeten 5 tot 9 maanden wachten... ??? Iemand hiervan op de hoogte?
          Gisteren contact gehad en die zei dat hij tot nu toe geen weet heeft van vertragingen ofzo.. .

Worden alle Tiguans in dezelfde fabriek gemaakt of is dit op verschillende plaatsen?

spijtig dat ze in de UK blijkbaar online kunnen volgen andere hun auto gemaakt wordt en in welke fase hun order zit en hier weeral niet...

Comment

• Dat is idd jammer. Toen ik bestelde wisten ze mij te zeggen dat het einde december 'waarschijnlijk' ging zijn. Dan elke week toch een mailtje of ze al meer wisten omdat het ofwel net 'voor' ofwel 'in' het kerstverlof ging zijn. Als het 'in' het kerstverlof was geweest, kon ik hem pas na het verlof halen omdat ons bedrijf collectief gesloten is die 2 weken en mijn collega dat niet in haar verlof gaat afhandelen. Begrijpelijk ook.

Er was dan iemand anders die er ook een besteld had in een andere garage van dezelfde groep en die kreeg al concretere antwoorden.

Maar eind november, op minder dan 2 maanden kreeg ik ineens een mail van de garage dat hij binnen gekomen was.
            Achteraf gezien wel zeer leuk natuurlijk, maar het is leuker dat ge het kunt volgen
            Mijne was ook vroeger dan ze zeiden, maar zo zijn er verhalen bij andere merken waar het ineens maanden later is. Om gek van te worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Klein

Wanneer was de jouwe besteld Octa+?
              Eind dec!
              Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
              VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                Dat is idd jammer. Toen ik bestelde wisten ze mij te zeggen dat het einde december 'waarschijnlijk' ging zijn. Dan elke week toch een mailtje of ze al meer wisten omdat het ofwel net 'voor' ofwel 'in' het kerstverlof ging zijn. Als het 'in' het kerstverlof was geweest, kon ik hem pas na het verlof halen omdat ons bedrijf collectief gesloten is die 2 weken en mijn collega dat niet in haar verlof gaat afhandelen. Begrijpelijk ook.

Er was dan iemand anders die er ook een besteld had in een andere garage van dezelfde groep en die kreeg al concretere antwoorden.

Maar eind november, op minder dan 2 maanden kreeg ik ineens een mail van de garage dat hij binnen gekomen was.
                Achteraf gezien wel zeer leuk natuurlijk, maar het is leuker dat ge het kunt volgen
                Mijne was ook vroeger dan ze zeiden, maar zo zijn er verhalen bij andere merken waar het ineens maanden later is. Om gek van te worden.
                Ja de garage zende me dit door:
                Creatie dealerbestelling 16.12.2016
                Registratie bestelling IFA 16.12.2016
                Checkpoint 8 Overdracht aan Sales 04.03.2017
                Aangekomen bij invoerder 15.03.2017
                Ik hoop uiteraard dat hij vroeger hier gaat zijn. Aangezien hij bij velen vroeger werd geleverd... Maar ik vrees er voor eerlijk gezegd

Comment

Ja de garage zende me dit door:
                  Creatie dealerbestelling 16.12.2016
                  Registratie bestelling IFA 16.12.2016
                  Checkpoint 8 Overdracht aan Sales 04.03.2017
                  Aangekomen bij invoerder 15.03.2017
                  Ik hoop uiteraard dat hij vroeger hier gaat zijn. Aangezien hij bij velen vroeger werd geleverd... Maar ik vrees er voor eerlijk gezegd
                  Vanaf Wanneer kon de dealer u meer informatie geven over de levering?
                  Dus 16december besteld en wanneer da mailtje gekregen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JerDV84 Bekijk Berichten

Vanaf Wanneer kon de dealer u meer informatie geven over de levering?
                    Dus 16december besteld en wanneer da mailtje gekregen?
                    Sinds 06/02 weet ik dit... Eerder wist hij het niet, had hem elke week een mailtje verstuurd zodus...

Comment

• Nog is nagevraagd bij d'ieteren en VW UK of er voor België een soort van tracking is maar blijkbaar is dit enkel voor de UK.
                      Had wel handig geweest.
                      maar als ik het Engelse forum lees dan vermoed ik wel dat hij in mei ergens geleverd kan/zal worden....

Comment

• Spannend hé

Comment

• Das veel te lang voor iemand die zo weinig geduld heeft als ik...

Maja ondertussen de oude Tiguan proberen verkopen en is rondkijken waar verzekering het goedkoopst zal zijn....

Comment

• Ik had mijne al vrij snel, maar toch duurde het nog te lang

Comment

• Volkswagen brengt de Europese versie van de lange Tiguan, de Allspace, mee naar de Autosalon van Genève.

In januari dit jaar trok Volkswagen de Tiguan Allspace voor de Noord-Amerikaanse markt al uit de hoge hoed tijdens de North American International Auto Show in Detroit. Waar het toen uiteraard nog de Amerikaanse uitvoering betrof, hebben we nu het Europese exemplaar in de smiezen.

Waar de Tiguan met 11 centimeter langere wielbasis wegens het er ontbreken van de reguliere Tiguan simpelweg 'Tiguan' gaat heten in Noord- en Zuid-Amerika, doopt Volkswagen de lange editie voor Europa om tot Tiguan Allspace. De complete auto is 21,5 centimeter langer dan zijn reeds bekende broer.

Dankzij zijn extra lengte groeit de bagageruimte met 115 liter ten opzichte van de 'korte' Tiguan. Wie graag extra stoeltjes wenst, kan opteren voor twee extra plakken achterin. Eind van dit jaar verschijnt de Tiguan Allspace op de Nederlandse markt. Prijzen worden in een later stadium gepresenteerd.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Snap nog altijd niet waarom meer beenruimte achterin voorzien, want die is al ruim. Koffer groter is wel mooi, maar als de achterbank bleef waar dat ze was, dan hadden ze een heel grote koffer

Comment

• Ik vind de korte versie al niet mis, maar bij de langere versie kloppen de verhoudingen toch nog net iets beter, vind ik persoonlijk.
                                    Als 7 zitter blijft hij sowieso te klein verder, imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer
                                      Ik vind de korte versie al niet mis, maar bij de langere versie kloppen de verhoudingen toch nog net iets beter, vind ik persoonlijk.
                                      Als 7 zitter blijft hij sowieso te klein verder, imo.
                                      Ik deel u mening hier in, alles lijkt beter te zijn qua verhoudingen

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

• De verhoudingen dus, kort en lang,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ja, diene lange is veel keren mooier ! Die zit wellicht in het vaarwater van een Q5 ? Of toch zo groot nog niet en eerder een verlengde Q3 (om me er iets te kunnen van voorstellen...)

Comment

Working...
                                          X