Wees blij dat ze het dashboard bovenaan zwart laten. Wit zou nogal fel spiegelen. Renault heeft er lichtgrijze en die spiegelen al enorm. Op de Zoe is er zelfs een aktie geweest waarbij de licht grijze gratis vervangen werden...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Tiguan (2016).
Collapse
X
-
Hoi, ik heb er ook eentje besteld (eind december'16 ) en levertermijn zou eind april zijn...
Een paar keer al contact gehad met de dealer maar die kunnen nog niets zeggen ivm eventuele levering....
Heb wel een intern bestelnummer gekregen, weet iemand of ik daar iets mee kan vinden op het net ?
Zou ook eens graag naar Wolfsburg rijden....iemand daar al ervaringen mee ?
Ps R-line buiten/binnen en kleur indium grey metallic met pano-dak ...
Comment
-
heb de mijne besteld op 18 oktober, 1.4 tsi 150 pk, r-line exterieur met de standaard 19"inh sebring, panoramisch dak,... , tot op heden weten ze nog steeds niets. Ik ben al een tijdje een Duits forum aan het volgen en de grote boosdoeners qua levertijd zijn in volgorde de 19"inch sebring velgen, R-line en dan leren interieur, gemiddelde levertijd voor deze combinatie 21 a 22 weken dacht ik.
Als je in maart ene besteld hebt met de 19"inch sebring is het waarschijnlijk wachten tot eind augustus zie volgende link voorlaatste reactie op pagina 243
http://www.motor-talk.de/forum/tigua....html?page=242 en zie http://www.motor-talk.de/forum/ueber...55.html?page=5
Hoop dat de mijne dus bij die levering/productie van 25 maart zit of ik schuif ook op tot eind augustus door de sebrings, als de informatie klopt .....
Oorspronkelijk geplaatst door GT GrT 70 Bekijk BerichtenHoi, ik heb er ook eentje besteld (eind december'16 ) en levertermijn zou eind april zijn...
Een paar keer al contact gehad met de dealer maar die kunnen nog niets zeggen ivm eventuele levering....
Heb wel een intern bestelnummer gekregen, weet iemand of ik daar iets mee kan vinden op het net ?
Zou ook eens graag naar Wolfsburg rijden....iemand daar al ervaringen mee ?
Ps R-line buiten/binnen en kleur indium grey metallic met pano-dak ...Last edited by sanfredje; 06/04/2017, 21:46.
Comment
-
D-dayPeugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105
Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992
Comment
-
Thx!Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992
Comment
-
Eerste picPeugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
Comment
-
Verder: positief verrast door de motor, automaat, afwerking van de highline en infotainment met active info display. Apple carplay ook leuk, car-net nog niet aan de praat gekregen...
Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
Comment
-
Car-net werkt niet zo heel goed. Gaat via mobiele hotspot en apple disconnect dit altijd. Hierdoor moet ge telkens connecteren en dat gaat ook niet simpel en direct. Probleem ligt niet bij VW, maar bij apple. Als wij ons laptops via de mobiele hotspot gebruiken, valt die verbinding ook altijd weg als ge het even niet gebruikt en moet ge telkens opnieuw connecteren. Mss dat daar in de toekomst een oplossing voor komt, maar het is nu ook niet echt een must om het te hebben. Vooral wel handig voor uw POI's en op voorhand ingeven van uw routes of dagplanning.
Carplay is leuk om te hebben, maar spectaculair is het niet. Gebruik het nu zelden. In de DS5 gebruikte ik dat meer, als het al werkte (15 x voor in de garage gestaan). En als ik het gebruikte, was het vooral omdat de gewone GPS weer niet goed werkte
Deze week een update van IOS gedaan en er zouden wat nieuwigheden zijn, maar nog niet gekeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Octa+ Bekijk BerichtenEerste pic2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Gisteren nog gehoord dat de modellen met meerdere opties al uitlopen tot het najaar.
Vooral de R-line versies.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenGisteren nog gehoord dat de modellen met meerdere opties al uitlopen tot het najaar.
Vooral de R-line versies.
Comment
-
De standaard modellen vind je ook bij alle dealers.
Die zijn sneller te krijgen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment