Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Tiguan (2016).

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wij hebben onze Highline besteld op 27 januari, met 26 juni als leverdatum op de bestelbon... Maar als ik dit hier allemaal lees, zal het eerder voor juli-augustus zijn?!
    Wat een ongeziene levertermijnen toch...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RockyGervais

Hmm, zo slim zijn ze wel natuurlijk hé. Op mijn bestelbon staat september. Pas als de levertermijn met 25% overschreden wordt, kan je onderhandelen. Maar een kwart is nog eens 1,5 maand extra, dus hebben ze toch al een mooie marge voor zichzelf voorzien hé.
      Op de mijne staat Juli.. als we effectief richting 9 maanden gaan, kom ik in Oktober uit.. auto is ondertussen verkocht, ik sta hier schoon..

Eerst eens bellen naar de garage, ze kunnen ook maar wachten op de invoerder natuurlijk.

Maar kunnen dan op z'n minst vervangwagen regelen vanaf Juli.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
        Kopen in Duitsland is de boodschap als je niet kan wachten
        Toch ene die het begrepen heeft

Altijd zelfde bij nieuwe modellen van Audi-VW, België wordt stiefmoederlijk behandeld
        Zelfs parallelimport gaat sneller dan via d'Ieteren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LBS Bekijk Berichten
          Wij hebben onze Highline besteld op 27 januari, met 26 juni als leverdatum op de bestelbon... Maar als ik dit hier allemaal lees, zal het eerder voor juli-augustus zijn?!
          Wat een ongeziene levertermijnen toch...
          ik heb de mijne rond dezelfde datum besteld en derde week juni als levertermijn meegekregen.. is een highline r-line, 150 pk, met alle mogelijke opties behalve head up display en trekhaak.. ik nam al even contact met de dealer, die kon me niets vertellen over de levertermijn, toen nam ik contact met D'ieteren zelf, die me een 'onbevestigde' productieweek meegaf : derde week juni.. begin juli dus hopelijk bij de dealer, maar is bang afwachten, want zou hem graag meenemen op reis einde juli :-(

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JerDV84 Bekijk Berichten
            Blijkbaar gaar het bij mij dus modeljaar 2018 worden aangezien de productieweek week 25 is. (De week van 19juni).
            Dus waarschijnlijk begin juli levering bij dealer?

nog 2maandjes geduld....
            bij mij ook dezelfde productieweek.. waar bestelde je de uwe?

Comment

• Dan hoop ik dat onze ook ergens begin Juli er zal zijn. Geduld begint op te raken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jbcola1 Bekijk Berichten

Besteld bij Lammens in Zomergem.
                Nog ongeveer maand en half geduld hebben dus

Comment

Bij mij ook. levering 5 juli in Kortenberg en dan naar m'n dealer.

Comment

ik heb de mijne rond dezelfde datum besteld en derde week juni als levertermijn meegekregen.. is een highline r-line, 150 pk, met alle mogelijke opties behalve head up display en trekhaak.. ik nam al even contact met de dealer, die kon me niets vertellen over de levertermijn, toen nam ik contact met D'ieteren zelf, die me een 'onbevestigde' productieweek meegaf : derde week juni.. begin juli dus hopelijk bij de dealer, maar is bang afwachten, want zou hem graag meenemen op reis einde juli :-(
                    Begin mei ook al gebeld naar onze garage, maar daar zeiden ze ook dat het er naar uit ziet dat het voor de effectieve datum op de bestelbon zal zijn, 26 juni dus... Maar ja, dat moeten ze altijd zeggen he, ook als ze vermoeden dat het misschien wat vroeger zal zijn... En wij laten onze lederen zetels bekleden door onze garage zelf (die dat uitbesteden aan externe firma), wat ook nog eens 1,5-2 weken extra is...

Comment

• Mja bij mij was levering bij dealer voorzien 3e week juni..nu zal hij op dat moment vermoedelijk pas afgewerkt worden in de fabriek..levering dus al ongeveer maand later dan bestelbon bij mij

Comment

Mja bij mij was levering bij dealer voorzien 3e week juni..nu zal hij op dat moment vermoedelijk pas afgewerkt worden in de fabriek..levering dus al ongeveer maand later dan bestelbon bij mij
                        Zou da nu zo gepland zijn dat blijkbaar iedereen van ons hier 3e week van juni is ?
                        Allemaal Rline?

Zodanig dat ze alles op 1ogenblik richting België kunnen laten vertrekken of is dit puur toeval?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JerDV84

Zou da nu zo gepland zijn dat blijkbaar iedereen van ons hier 3e week van juni is ?
                          Allemaal Rline?

Zodanig dat ze alles op 1ogenblik richting België kunnen laten vertrekken of is dit puur toeval?
                          Laat ons hopen..

Comfortline R-line 19 inch velgen.
                          Geen pano. Ook geen leder.
                          Wel ergo active met alcantara.

Besteld bij Lagrou in Torhout

Comment

• Hier een gewone highline, geen panoramisch dak, geen R-line. Ik vind nog steeds dat je ze amper ziet rijden in België, en dat zijn nu de enige auto's waar we constant op letten natuurlijk... Vorige week hadden we lichte hoop toen we er ineens 5 à 6 op één dag gezien hebben, en we ervan overtuigd waren dat ze eindelijk begonnen waren met grotere leveringen aan België, maar helaas, sindsdien amper nog gezien

Comment

• Ben wat offertes gaan halen afgelopen weekend (Rline) - verwachte levering: ergens in december. Voor audi Q5: januari 2018 *doink* -

Comment

• Bij mij Highline R line met pano dak, leer (premium pack) ik denk idd dat ze de auto's in 'bulk' naar België sturen op een vaste datum..een lichtpuntje is wel dat we (hopelijk) de nieuwe versie van de gps krijgen..ik bestelde de Discover pro en de laatste versie ziet er wel vet uit

Comment

• Hot news ..net bevestiging van levering gekregen..eerste week juli..zo'n 2 weken na datum op bestelbon..valt dus reuze mee, ondanks doemberichten :-) ik post foto's asap na levering..succes met jullie wagen verder!

Comment

• Ik net bericht gekregen dat ipv week 25-26 naar week 30verzet is.... Ppffff

Comment

• is blijkbaar een gigantisch succes?
                                      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Heb vooral het gevoel dat je geluk moet hebben..bij mij iets meer dan 6 maand..wat ik persoonlijk al lang vind..mijn broer bestelde een nieuwe Volvo XC90 inscription, en had die in nog geen 3 maand.mijn schoonvader bestelde ook een Tiguan, ongeveer week na mijn bestelling, met veel minder opties en voor hem kon men nog geen leveringsdatum bevestigen..veel logica zit er dus niet achter
                                        ​​​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jbcola1
                                          Heb vooral het gevoel dat je geluk moet hebben..bij mij iets meer dan 6 maand..wat ik persoonlijk al lang vind..mijn broer bestelde een nieuwe Volvo XC90 inscription, en had die in nog geen 3 maand.mijn schoonvader bestelde ook een Tiguan, ongeveer week na mijn bestelling, met veel minder opties en voor hem kon men nog geen leveringsdatum bevestigen..veel logica zit er dus niet achter
                                          ​​​
                                          Wanneer had je besteld?

Comment

Working...
                                          X