Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Tiguan (2016).

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Rond 20 januari

Comment

• Garage heeft bij ons nog altijd geen zicht op productiedatum..
      Ze blijven vasthouden aan levering eind Juli.
      Wachten wachten wachten

Comment

• Bij mij valt het dus wel mee, normaal slechts een 2 tal weken na de voorziene datum..maar ook heel lang in het ongewisse geweest..tevens modeljaar 2018 bevestigd..dus met de update van de GPS ;-)

Comment

• Weet iemand een diesel, automaat met lederen bekleding staan toevallig? thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Clicquot Bekijk Berichten
            Weet iemand een diesel, automaat met lederen bekleding staan toevallig? thx
            http://gocar.be/nl/nieuwe-auto/Volks...qbbq3p3j?src=r ziet er niet slecht uit...

Comment

• levertijd in NL - week 2 besteld, initiële levering week 21. Verzet naar week 31, vervolgens 33, 43. En nu 34. (nog niet definitief).

Comment

• Wij besteld in februari.Levering was voorzien begin augustus.Deze week eens gebeld naar garage en te horen gekregen dat de levering uitgesteld is naar oktober...Not funny!

Comment

• Waarom moet dat zo lang duren?
                  Zelf een luxe suv duurt minder lang om op te wachten.
                  ik vind het echt niet zo speciaal. De nieuwe q7 , kan ik bekoren.
                  Dit is dan een heel andere categorie.

Comment

• Eindelijk, de mijne komt volgende week binnen, 18 oktober besteld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sanfredje Bekijk Berichten
                      Eindelijk, de mijne komt volgende week binnen, 18 oktober besteld.
                      18 oktober besteld????? Wij 2 februari besteld, leverdatum op bestelbon is 30 juni, en nog steeds niets van de garage gehoord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LBS

18 oktober besteld????? Wij 2 februari besteld, leverdatum op bestelbon is 30 juni, en nog steeds niets van de garage gehoord
                        Minstens 9 maand wachttijd.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz

Minstens 9 maand wachttijd.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
                          Heeft hem in Duitsland besteld.. heeft er niets mee te maken.

Mijne bestelbon staat er 28/07. Garage blijft beweren dat ie er zal zijn. Tis te hopen voor hen.

Comment

• Mijne op leverbon eind juli.
                            Ma productieweek momenteel week 30 dus wss levering half augustus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JerDV84
                              Mijne op leverbon eind juli.
                              Ma productieweek momenteel week 30 dus wss levering half augustus...
                              Bij mij konden ze productiedatum niet zeggen..
                              strange

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karanpower Bekijk Berichten
                                Waarom moet dat zo lang duren?
                                Zelf een luxe suv duurt minder lang om op te wachten.
                                ik vind het echt niet zo speciaal. De nieuwe q7 , kan ik bekoren.
                                Dit is dan een heel andere categorie.
                                Beetje logisch, want die luxe SUV's is minder vraag naar en dus gaat dat rapper. Hier maken ze een schatting en als die dan beter gaat als verwacht, dan geraken ze snel achter. Is bij Peugeot met de nieuwe 3008 ook momenteel.

Ik was blijkbaar bij de allereerste lichting toen de bom nog niet los barste en 20 september besteld en 4 december al afgehaald en toen stond hij al een week bij de garage.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PVDV Bekijk Berichten

Bij mij ook. levering 5 juli in Kortenberg en dan naar m'n dealer.
                                  De mijne staat op transport naar Kortenberg en wordt verwacht op 29 juni.

Comment

• Besteld op 20 januari..overmorgen levering

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jbcola1
                                      Besteld op 20 januari..overmorgen levering
                                      Er is nog hoop!

R-line uitvoering?

Comment

• Jup.. highline r-line met alle toeters en bellen.. premium pack, easy open, Dynaudio,..vandaag geleverd in garage..eind deze week of begin volgende week afhalen ;-) succes allemaal met jullie tigster!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jbcola1
                                          Jup.. highline r-line met alle toeters en bellen.. premium pack, easy open, Dynaudio,..vandaag geleverd in garage..eind deze week of begin volgende week afhalen ;-) succes allemaal met jullie tigster!
                                          Mooi mooi. Zet maar fotoke hier dan

Nog een paar weekjes geduld denk ik. Besteld 30 januari.

Wat stond er op je bestelbon van datum?

Comment

Working...
                                          X