Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Tiguan (2016).

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• yep 18 oktober besteld, deze week komt hij binnen, volgende week vrijdag heb ik hem.

Oorspronkelijk geplaatst door LBS Bekijk Berichten

18 oktober besteld????? Wij 2 februari besteld, leverdatum op bestelbon is 30 juni, en nog steeds niets van de garage gehoord

Comment

• Op bestelbon stond 3e week juni..dus eigenlijk maar een weekje te laat ;-) foto's uploaden lukt me hier blijkbaar niet

Comment

• Zwak excuus
        Externe uploader gebruiken
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PVDV Bekijk Berichten

De mijne staat op transport naar Kortenberg en wordt verwacht op 29 juni.
          Afhaling bij dealer op 7 juli

Comment

• 4 juli ophaling :-) en euh..zwak excuus of niet..externe uploader of niet..krijg telkens foutmelding ' invalid attachment storage'.. misschien via:

Comment

• Ik zie toch al een foto.

Ben voorlopig nog geen R-Line tegengekomen.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Dinsdag meer foto's ;-) r-line spotte ik al regelmatig in West Vlaanderen hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jbcola1
                  Dinsdag meer foto's ;-) r-line spotte ik al regelmatig in West Vlaanderen hoor
                  Welke garage besteld?

Comment

• VW Vanderhaeghen Kortrijk

Comment

• Hij is aangekomen , krijg helaas ' invalid attachment storage', dus geen foto.
                      Last edited by sanfredje; 02/07/2017, 23:58.

Comment

• Contact opgenomen met garage, extreme vertraging op de leveringsdatum volgens hun systeem.. ze gaan het navragen bij Duitsland.. oh boy.
                        Stond voor 28/07 gepland..

Comment

• Nadat ik dus eerst week 24,25 en 26 had was het verschoven naar week 30 productie....

deze morgen plots telefoon om te zeggen dat hij er was... en staat in het systeem nog altijd op week 30.

Afhaling volgende week woensdag om 10u .

Leuk om hem dan toch nog maand en half vroeger te hebben dan de laatstgenoemde datum en voor hun verlof

Daarnet nog eens gaan piepen en is toch echt wel ne mooie wagen
                          leuk om zeker te zijn dat de nieuwe navigatie erop zit (my201 en dat deze nu met 2usb vooraan komt en 1 voor de passagiers
                          Last edited by JerDV84; 06/07/2017, 20:09.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JerDV84
                            Nadat ik dus eerst week 24,25 en 26 had was het verschoven naar week 30 productie....

deze morgen plots telefoon om te zeggen dat hij er was... en staat in het systeem nog altijd op week 30.

Afhaling volgende week woensdag om 10u .

Leuk om hem dan toch nog maand en half vroeger te hebben dan de laatstgenoemde datum en voor hun verlof

Daarnet nog eens gaan piepen en is toch echt wel ne mooie wagen
                            leuk om zeker te zijn dat de nieuwe navigatie erop zit (my201 en dat deze nu met 2usb vooraan komt en 1 voor de passagiers
                            Was een R-line kit zeker? Ook besteld eind Januari?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart99 Bekijk Berichten

Was een R-line kit zeker? Ook besteld eind Januari?
                              jepz R-line exterieur.
                              30januari besteld.

Stond er nog ene met exterieur en in zilver maar voor andere garage ofzo zei hij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JerDV84
                                jepz R-line exterieur.
                                30januari besteld.

Stond er nog ene met exterieur en in zilver maar voor andere garage ofzo zei hij.

Wij witte, comfortline, r-line kit. Ben ant wachten op garage, ze gingen navragen bij de fabriek, omdat de bestelling in systeem steeds voorzien stond voor eind Juli. En nu ineens "extreem" opgeschoven.. zei zelfs niet wanneer. Hij zei enkel bizar..
                                Benieuwd!

Comment

• Here she is
                                  Provides free image upload and hosting integration for forums. Free picture hosting and photo sharing for websites and blogs.

Comment

• Proficiat! Prachtige wagen. Laat zeker eens weten wat de eerste ervaringen zijn.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Provides free image upload and hosting integration for forums. Free picture hosting and photo sharing for websites and blogs.

Comment

• Very nice! Congratz!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                                          X