Oorspronkelijk geplaatst door Bart99
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Tiguan (2016).
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid
Wat zeggen de voorwaarden op het contract? Kan/mag je ontbinden en met hoeveel tijd mag de leveringsdatum worden overschreden? Kun je zelf geen verdere stappen ondernemen?
Dan kwamen ze met voorstel van 15 eur/dag vanaf 15/09 of vervangwagen af.
Mail die ik opgesteld heb, is een tegenvoorstel voor hun..
Volgende stap is aangetekend naar zowel de garage als D'Ieteren.
Wou eerst nog es "vriendelijk" blijven, maar blijkbaar krijg je op die manier weinig of niets gedaan. Zeer jammer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shiningbart99, wat had je juist besteld, bezine ? r-line ?
R-line exterieur
Ergo active sportzetels -> alcantara interieur
Pack travel
Trekhaak
Led lichten
Dus niet dat dat nu zo speciaal is..
Comment
-
Ik was er tegen een mecanicien over bezig en die kwam met een andere oorzaak op de proppen: wagen was klaar en is tijdens transport total loss beschadigd geworden. Er is van de fabriek uit een nieuwe besteld met verplaatste levertijd. Gebeurt wel vaker volgens hem.
Comment
-
Hmm kan natuurlijk..
ondertussen antwoord gekregen van de garage.. dat ze als fabriek opengaat pas meer info kunnen geven..
Toen ik zei dat dit er toch niet toe doet om een vervangwagen te regelen, kreeg ik als antwoord dat VW het recht heeft om de levertijd te verlengen met 25%..
Al goed en wel, maar is dat dan zoveel gevraagd om enkel een vervangwagen te voorzien? Ik vind dat ze nogal moeilijk doen terwijl het helemaal onze fout niet is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart99 Bekijk BerichtenHmm kan natuurlijk..
ondertussen antwoord gekregen van de garage.. dat ze als fabriek opengaat pas meer info kunnen geven..
Toen ik zei dat dit er toch niet toe doet om een vervangwagen te regelen, kreeg ik als antwoord dat VW het recht heeft om de levertijd te verlengen met 25%..
Al goed en wel, maar is dat dan zoveel gevraagd om enkel een vervangwagen te voorzien? Ik vind dat ze nogal moeilijk doen terwijl het helemaal onze fout niet is.
Mijn ouders hebben gekocht tijdens het salon, levering was voor 1 juni , nu spreken ze al van september of oktober, ze weten het zelf niet goed volgens mij... in mei hadden ze de kans om hun huidige wagen voor een correcte prijs te verkopen en dat ook gedaan , ze hebben nog een tweede wagen daarnaast maar intussen heeft de dealer al voor een propere vervangwagen gezorgd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver
Mijn ouders zitten in hetzelfde schuitje , maar wettelijk gezien kun je volgens mij weinig doen , ze mogen 25% van de termijn overschrijden die op de bestelbon staat, als ze je daarna aangetekend nog eens melden dat het niet zal lukken kunnen ze daar dan nog eens 25% bijdoen , vanaf dan heb je enkel en alleen het recht om de wagen kostenloos te annuleren ( dat is niet alleen voor VW maar een algemene Europese regelgeving dacht ik )... veel heb je er dus niet aan , een vervangwagen of compensatie hoeven ze dus enkel uit goodwil te doen.
Mijn ouders hebben gekocht tijdens het salon, levering was voor 1 juni , nu spreken ze al van september of oktober, ze weten het zelf niet goed volgens mij... in mei hadden ze de kans om hun huidige wagen voor een correcte prijs te verkopen en dat ook gedaan , ze hebben nog een tweede wagen daarnaast maar intussen heeft de dealer al voor een propere vervangwagen gezorgd.
Comment
-
Wij hebben dit met onze Dacia Dokker ook gehad... 5 maand levertijd voorzien, uiteindelijk 9 maand moeten wachten. Dealer heeft toen eigenlijk grote geste naar ons gedaan, terwijl eigenlijk Dacia dat had moeten doen. Hopelijk krijg je toch nog goed nieuws...Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
(SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PVDV Bekijk Berichten
Was bij mij ook een optie die ik niet genomen heb. Bij mij zitten er wel ledstrips in de randen van het panoramisch dak.
Heb zelf een Highline, R-line exterior met pano besteld. Maar denk niet dat dit ergens vermeld staat in de beschrijving.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RockyGervais Bekijk Berichten
Die interieur LED strips waar ik hier over lees, daar heb ik bij mijn aankoop zelfs niet over gezien/gehoord. Wat is dat precies? Ik lees hier iets over LED strips in de deuren en/of het pano dak?
Heb zelf een Highline, R-line exterior met pano besteld. Maar denk niet dat dit ergens vermeld staat in de beschrijving.
maar als je dit dus niet hebt besteld, maar wel het panoramisch dak dan heb je wel 2ledstrips bovenaan het panoramisch dak :-)
Comment
-
Bij de Golf die ik ooit besteld heb en veel te laat was heeft de dealer hem overgenomen.
Ze hebben toch altijd stockwagens nodig.
Zal natuurlijk te zien zijn of het een configuratie is die ze snel kwijt geraken.
Bij 2 anderen die ook te laat waren heb ik telkens een vervang voertuig gekregen.
Bij nog een andere waarbij ik een recent voertuig overliet heb ik mijn auto meteen moeten afgeven en heb ik dan een nieuwe demo meegekregen tot de datum van levering op de bestelbon. Daarna nog een 2 tal weken met een oud kot moeten rondrijdenden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vw.fan Bekijk BerichtenAudidriver benzine of diesel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JerDV84 Bekijk Berichten
Het ambient pack wil zeggen dat er in de deurlijsten en deurdorpels enzo verlichting zit ingebouwd....
maar als je dit dus niet hebt besteld, maar wel het panoramisch dak dan heb je wel 2ledstrips bovenaan het panoramisch dak :-)
Ik blijf het raar vinden dat er zoveel zijn die uitgesteld zijn... Wijzelf hadden hem op een paar dagen na op de datum op de bestelbon, tante en nonkel hadden hun Comfortline met pano-dak zelfs 4 weken vroeger!
Ik wou een foto posten van onze Highline, maar het lukt me niet om een bestand te uploaden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LBS Bekijk Berichten
LED-lijnen in de deur (ter hoogte van hendel waar je de deur open doet en onderaan de auto maar niet in de deur) zijn de max, je kan de intensiteit van het licht zelfs kiezen.
Ik blijf het raar vinden dat er zoveel zijn die uitgesteld zijn... Wijzelf hadden hem op een paar dagen na op de datum op de bestelbon, tante en nonkel hadden hun Comfortline met pano-dak zelfs 4 weken vroeger!
Ik wou een foto posten van onze Highline, maar het lukt me niet om een bestand te uploaden...
In ieder geval hebben ze weer een grandioos succes, zoals meerdere werken in dat segment.
Jammer voor degenen die nu zo lang moeten wachten. Ik zou er zot van worden en zou sowiso al geen auto bestellen waar ik langer als 3 maanden op moet wachten.
Comment
-
Hmm,. deze week bericht gekregen van dealer. Productiedatum is week 34 (week van 21 aug). Levering voorzien 2e helft van september.
Bij bestellingen eind februari was leverdatum 4 september meegegeven. Is al bij al nog niet zo veel langer, maar aangezien de wachttijd al 6 maand was, is elke extra week natuurlijk extra pijnlijk.
Ben helemaal niet goed in 'geduld'.
Comment
Comment