Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Tiguan (2016).

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik had dat al met xenon's.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart99 Bekijk Berichten
      Eens je LED's gewoon ben, kan je niet meer zonder hoor. Groot verschil in zichtbaarheid snachts!
      Toch mijn mening
      Ik geloof u daar zeker in, maar tot nu toe heb ik ze nooit gemist en vind ik de meerprijs van €1100 of hoeveel het is, niet te verantwoorden. Als het in mijn budget past, dan mss wel. Maar ik zat nu al ietske boven budget en dan ga ik voor die LED lichten al de andere dingen waar ik meer aan heb, niet laten vallen. In de toekomst komt dat er mss wel bij. Maar ACC met follow to stop, area view, lederen zetels, navi, automatische kofferklep, lane assist, inklapbare en verduisterende spiegels,... vind ik veel belangrijker. Alhouwel ik dat vroeger ook niet had, en ik nu niet meer zonder zou willen

Comment

• Ik vond xenon toch zeker even goed hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
          Ik vond xenon toch zeker even goed hoor.
          Ja, en de gevraagde meerprijs lag in dezelfde orde van grootte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
            Ik vond xenon toch zeker even goed hoor.
            Eigenlijk had il al genoeg met halogeen-lampen...

Comment

• Ja, ik weet niet Ik vond xenon nu wel een schitterende vooruitgang eigenlijk. Vooral die koplampen die automatisch werken met je grootlichten en de lichtbundel aktief verspreiden vind ik heel erg goed. Dan gaat er een grootlicht uit bij het naderen van een tegenligger, en wordt rechts heel ver verlicht enz.. En het zal niet storen voor de tegenliggers want nog nooit knipte iemand met zijn grootlichten als ik zo af kwam. Ferm systeem echt waar.

Comment

• Naast het comfort brengt LED op de Tiguan ook qua uitstraling een heel groot verschil. Die 2 zaken samen maken het voor mij een 'must'.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vw.fan Bekijk Berichten
                  Naast het comfort brengt LED op de Tiguan ook qua uitstraling een heel groot verschil. Die 2 zaken samen maken het voor mij een 'must'.
                  wordt die VW daar dan nóg preemiejoemer door?

Comment

• Los van het merk zorgt LED gewoon voor meer uitstraling. Dat is bij Ford, Bmw, Skoda of whatever ook zo.
                    Ik zie de link trouwens niet tussen premium en mijn opmerking over uitstraling...

Comment

Naast het comfort brengt LED op de Tiguan ook qua uitstraling een heel groot verschil. Die 2 zaken samen maken het voor mij een 'must'.
                      Ge neemt nu comfort en LED en als dat in uw budget past, dan is dat zeker OK. Moest ik meer budget hebben gehad, had ik het mss ook wel genomen...of nog andere leuke opties. I don't know. Maar om bv mijn premium pakket, AID of lederen zetels te laten vallen voor LED, dat zal nooit gebeuren

Maar wie weet, mss staat het op mijne volgende wel. Alhouwel ik wss de volgende keer naar ne naft moet gaan en ik hoop dat VW tegen dan die 1,4'kes wat heeft uitgeboord

Comment

• We mogen blij zijn dat smaken en voorkeuren verschillen en al helemaal dat we mogen kiezen uit al dat leuks.

En moet er inderdaad altijd nog iets zijn voor een volgende keer: panodak in mijn geval .

Comment

Los van het merk zorgt LED gewoon voor meer uitstraling.
                          'k Weet niet... Ik rijd met een Espace (met pano-dak ) en mét" Full-Led Vision"... het staat er zelfs op , maar persoonlijk vind ik niet dat dat ook maar één sikkepit aan de uitstraling verandert.
                          Maar misschien is dat omdat het een Renault is; een VW heeft misschien LED's nodig om meer uitstraling te geven?
                          Geen idee eigenlijk.

Comment

• Een VW heeft idd soms iets extra nodig. Als VW liefhebber heb ik geen probleem om dat te zeggen.
                            Renault vind ik ook wel veel mooier met LED. Op mijn werk is de Talisman populair en met of zonder LED is dat qua uiterlijk toch wat anders. Ware het niet van het mediasysteem ik zou er misschien zelf eentje kiezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart99 Bekijk Berichten
                              Eens je LED's gewoon ben, kan je niet meer zonder hoor. Groot verschil in zichtbaarheid snachts!
                              Toch mijn mening
                              Het is mijn eerste keer met LED en vroeger lag ik er niet echt wakker van.
                              Ik was behoorlijk onder de indruk de eerste keer in het donker op een slecht verlichte weg.
                              Wat een zicht!

Comment

• Zo, de beslissing is gevallen.
                                Ik heb vandaag de bestelling van mijn Tigaun (lease) doorgegeven.

Het is geworden:

Tiguan Highline 150 PK

indium grey
                                bagageruimte deelbaar
                                zonder aanduiding model/motor
                                dakhemel zwart
                                keyless acces and go
                                pack travel
                                ergo zetel bestuurder (o.a. verwarming zetels vooraan)
                                incl winterbanden
                                en als accessoire: dubbel uitlaatsierstuk

Aftellen naar april '18 kan beginnen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vw.fan
                                    Zo, de beslissing is gevallen.
                                    Ik heb vandaag de bestelling van mijn Tigaun (lease) doorgegeven.

Het is geworden:

Tiguan Highline 150 PK

indium grey
                                    bagageruimte deelbaar
                                    zonder aanduiding model/motor
                                    dakhemel zwart
                                    keyless acces and go
                                    pack travel
                                    ergo zetel bestuurder (o.a. verwarming zetels vooraan)
                                    incl winterbanden
                                    en als accessoire: dubbel uitlaatsierstuk

Aftellen naar april '18 kan beginnen.
                                    Wtf 6maand wachten ofwa!

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Comment

• Ja, inderdaad.
                                      Nu, mijn huidige (aankoop, geen lease dus) moet in april vervangen worden dus gelukkig mag ik van mijn werkgever de Tiguan al vervroegd bestellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vw.fan
                                        Ja, inderdaad.
                                        Nu, mijn huidige (aankoop, geen lease dus) moet in april vervangen worden dus gelukkig mag ik van mijn werkgever de Tiguan al vervroegd bestellen.
                                        Als je hem zal hebben in April..
                                        8 maanden hier, verkoper zei nadien dat het puur met de 150 pk TSI te maken heeft.
                                        Ze kunnen de vraag niet aan.
                                        Hij beweerde bij nieuwe bestellingen geen levertijd meer te kunnen garanderen.. kan oplopen tot 12 maanden..

Comment

• De mijne is gelukkig een 150 TDI dus hopelijk zijn de problemen daarmee minder groot. Binnen een paar dagen wordt hij door LeasePlan bij de garage besteld en krijg ik nog eens bericht over leveringstermijn.

Comment

Working...
                                          X