Ik had dat al met xenon's.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Tiguan (2016).
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart99 Bekijk BerichtenEens je LED's gewoon ben, kan je niet meer zonder hoor. Groot verschil in zichtbaarheid snachts!
Toch mijn mening
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIk vond xenon toch zeker even goed hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIk vond xenon toch zeker even goed hoor.
Comment
-
Ja, ik weet niet Ik vond xenon nu wel een schitterende vooruitgang eigenlijk. Vooral die koplampen die automatisch werken met je grootlichten en de lichtbundel aktief verspreiden vind ik heel erg goed. Dan gaat er een grootlicht uit bij het naderen van een tegenligger, en wordt rechts heel ver verlicht enz.. En het zal niet storen voor de tegenliggers want nog nooit knipte iemand met zijn grootlichten als ik zo af kwam. Ferm systeem echt waar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vw.fan Bekijk BerichtenNaast het comfort brengt LED op de Tiguan ook qua uitstraling een heel groot verschil. Die 2 zaken samen maken het voor mij een 'must'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vw.fan Bekijk BerichtenNaast het comfort brengt LED op de Tiguan ook qua uitstraling een heel groot verschil. Die 2 zaken samen maken het voor mij een 'must'.
Maar wie weet, mss staat het op mijne volgende wel. Alhouwel ik wss de volgende keer naar ne naft moet gaan en ik hoop dat VW tegen dan die 1,4'kes wat heeft uitgeboord
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vw.fan Bekijk BerichtenLos van het merk zorgt LED gewoon voor meer uitstraling.
Maar misschien is dat omdat het een Renault is; een VW heeft misschien LED's nodig om meer uitstraling te geven?
Geen idee eigenlijk.
Comment
-
Een VW heeft idd soms iets extra nodig. Als VW liefhebber heb ik geen probleem om dat te zeggen.
Renault vind ik ook wel veel mooier met LED. Op mijn werk is de Talisman populair en met of zonder LED is dat qua uiterlijk toch wat anders. Ware het niet van het mediasysteem ik zou er misschien zelf eentje kiezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart99 Bekijk BerichtenEens je LED's gewoon ben, kan je niet meer zonder hoor. Groot verschil in zichtbaarheid snachts!
Toch mijn mening
Ik was behoorlijk onder de indruk de eerste keer in het donker op een slecht verlichte weg.
Wat een zicht!
Comment
-
Zo, de beslissing is gevallen.
Ik heb vandaag de bestelling van mijn Tigaun (lease) doorgegeven.
Het is geworden:
Tiguan Highline 150 PK
indium grey
bagageruimte deelbaar
zonder aanduiding model/motor
dakhemel zwart
keyless acces and go
pack travel
ergo zetel bestuurder (o.a. verwarming zetels vooraan)
incl winterbanden
en als accessoire: dubbel uitlaatsierstuk
Aftellen naar april '18 kan beginnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vw.fanZo, de beslissing is gevallen.
Ik heb vandaag de bestelling van mijn Tigaun (lease) doorgegeven.
Het is geworden:
Tiguan Highline 150 PK
indium grey
bagageruimte deelbaar
zonder aanduiding model/motor
dakhemel zwart
keyless acces and go
pack travel
ergo zetel bestuurder (o.a. verwarming zetels vooraan)
incl winterbanden
en als accessoire: dubbel uitlaatsierstuk
Aftellen naar april '18 kan beginnen.
Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vw.fanJa, inderdaad.
Nu, mijn huidige (aankoop, geen lease dus) moet in april vervangen worden dus gelukkig mag ik van mijn werkgever de Tiguan al vervroegd bestellen.
8 maanden hier, verkoper zei nadien dat het puur met de 150 pk TSI te maken heeft.
Ze kunnen de vraag niet aan.
Hij beweerde bij nieuwe bestellingen geen levertijd meer te kunnen garanderen.. kan oplopen tot 12 maanden..
Comment
Comment