Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Tiguan (2016).

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hij heeft zowat met iedereen in de clinch gelegen, hij valt als moraalridder zwaar van zijn paard (zie post winterbanden) en gij Sunking denkt zijn vriendje te zijn.
    Het is jammer dat er geen aktieve mods zijn inderdaad. De beheerder heeft hem nochtans al serieus terecht gewezen, maar daar lees je over ?

Comment

• Vriendje? Da's veel gezegd, ma tis bij hem wel meestal vrij snel duidelijk dattem der den draak mee steekt en dan vind ik het eerder grappig dan kwetsend.
      Maar goed, waarom vraag je geen moderator status aan, denk niet dat het aan 'gewone' leden is om te pretenderen te weten wat wel en niet gepast is en anderen terecht te wijzen.
      Ik doe tegenwoordig m'n best om niet meer te reageren op dingen die ik zelf als kwetsend of ongepast ervaar, onlangs zei bijvoorbeeld een lid dat anoniem wenst te blijven, dat mijn 3-cylinder als een kapotte mixer klinkt , en meestal verdwijnt de betreffende uitspraak snel naar de achtergrond en hoeft er geen verdere discussie of welles-nietes spelletje te volgen.
      Last edited by sunking; 17/10/2017, 20:29.

Comment

• Wel waarom probeer jij dan te modereren ?
        Namaz zou die rechten wel hebben. Maar commentaar door hem dringt blijkbaar niet door ?

En laat ons duidelijk zijn, het ben ik niet die iedereen terecht wijs en steeds een vingertje in de lucht steek. Rollen niet omdraaien zulle.

Ben ervan overtuigd dat het gros van de forumleden en ex forumleden graag zouden hebben dat dit stopt. Maurice blijft oprakelen, en jouw hulp hierbij helpt ook niet echt. Heb het vermoeden dat jij gekibbel wel leuk vindt...

Wil ik anders eens enkele quotes doen waarin ongepast gereageerd wordt, ook tegen nieuwe leden ?
        Last edited by ; 17/10/2017, 20:42.

Comment

• Ga ik nu bij elk grapje, overdrijving of opmerking weer dezelfde zwartmakerijen en opgeklopte zever moeten lezen?
          Jongen toch. Verzamel alle posts van mij die je maar kan om te bewijzen wat een kl**tz*k ik wel ben. Liefst zonder context, dan lijkt het nog erger.
          Van overdrijven gesproken.
          Ik heb mijn deel in de bullshit toegegeven, maar dat is duidelijk onvoldoende voor u. Om vergiffenis ga ik niet smeken.

Comment

• Stop dan met uw zever he, zo simpel is het

Comment

• Er mag van mij best wat meer gemodereerd worden, kheb hier al veel zien passeren, en niet alleen van maurice.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                Heb het vermoeden dat jij gekibbel wel leuk vindt...
                hihi, mijn diepe excuses

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nick123 Bekijk Berichten
                  EDIT: na installeren van versie 2.6 werkt het wél. Alleen zie ik nog niet meteen hoe ik dan Waze opstart.. Ik vind het nog niet erg intuïtief. Maar kom, heb het maar 1 minuutje geprobeerd . Ik 'vermoed' dat je ook een aparte android-auto waze-app moet installeren? En dat je die (omdat android auto niet in Belgie ondersteund wordt) ook ergens moet downloaden?

EDIT:
                  Probleem met android auto waze gevonden denk ik.. Dat werkt alléén op een auto-unit. Op je telefoon kan je énkel google maps gebruiken in android auto..
                  Zie: https://productforums.google.com/forum/#!topic/android-auto/E3KJUVbu2fA;context-place=topicsearchin/android-auto/category$3Awaze-for-android-auto%7Csort:relevance%7Cspell:false
                  Hey Nick,

Ik heb die Google Auto (versie 2.5.728603) op mijn Samsung geïnstalleerd. Als ik dan mijn telefoon via USB (is blijkbaar voorwaarde ) aan de auto koppel, kan ik op het mediascherm op 'app' klikken. Ik kan van daaruit dan Google Maps of Waze kiezen, of Spotify starten. Waze en consoorten staan dus niet op mijn auto geïnstalleerd, maar omdat de auto Android Auto ondersteunt, kan hij dus wel deze apps vanop de telefoon weergeven op de middenconsole.

Is alleszins een stuk handiger dan de standaard GPS. Heb nog nooit een ingebouwde GPS gehad waar ik wild van werd..

Bram

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Komt dat bij VW er eigenlijk dan niet op neer dat het zo goed als hetzelfde model zal zijn?
                    Ik weet niet. Lijkt de vorige Tiguan dan op de huidige?

Comment

• Mss ff on-topic

Voor degenen met ne 2.0TDI, best ook altijd een literke olie meepakken Ge haalt de 30000km beurten niet zonder 500ml bij te kappen tussen de beurten in

Bij Citroën geven ze tenminste bij de aflevering al ne liter mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RockyGervais Bekijk Berichten

Hey Nick,

Ik heb die Google Auto (versie 2.5.728603) op mijn Samsung geïnstalleerd. Als ik dan mijn telefoon via USB (is blijkbaar voorwaarde ) aan de auto koppel, kan ik op het mediascherm op 'app' klikken. Ik kan van daaruit dan Google Maps of Waze kiezen, of Spotify starten. Waze en consoorten staan dus niet op mijn auto geïnstalleerd, maar omdat de auto Android Auto ondersteunt, kan hij dus wel deze apps vanop de telefoon weergeven op de middenconsole.

Is alleszins een stuk handiger dan de standaard GPS. Heb nog nooit een ingebouwde GPS gehad waar ik wild van werd..

Bram
                        Ja, waze vind ik ook super.. Ik gebruik het constant..Ik heb review gezien van waze voor android auto, en die is over het algemeen zeer positief.
                        Enkel dat je geen speedometer hebt? En dat je dus niet ziet als je ergens te snel rijdt? Is dat nog steeds zo? Want dat vind ik wel spijtig..
                        Ik begrijp niet goed waarom ze dat niet in waze voor android auto gestoken hebben. En plannen ze dat er nog in te steken?

Ook is waze (denk ik) ietsje meer gericht op gebruik in portrait mode? Enja, scherm in auto is uiteraard landscape..
                        Valt dat een beetje mee?

Comment

• 500 ml bijvullen op 30000 valt nog goed mee, had ik met m'n BMW's ook.
                          Mijnen A3 1.9 haalde de 15000 km niet, moest telkens al na 10000 ne liter bijkappen.

Comment

• Ik ben van mening dat ge niet moet bijvullen. Wel ooit ne Ford gehad waar ik elke week een liter moest bij kappen, maar aan de rode lichten sprak iedereen mij ook aan over de doemp

Voorheen moest ik nooit bijvullen, maar mijn vorige wagens moesten altijd op 15000km binnen. Vorige keer stond er per chance nog een bus van mijn vrouw hare citroën thuis, want het was op zondag en dus dat erbij gekapt. Gelukkig was het dezelfde. Gisteren onderweg ff literke Castrol gekocht in de auto5 en laat ze nu in de auto staan.

Ben het al gewoon van mijne KTM waar ik een liter tussen de beurten (7500km) moet kappen Maar daar wist ik het al van voordat ik hem kocht.

Vraag me dan af waarom ze niet gewoon de beurten dan om de 20000km doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                              Vraag me dan af waarom ze niet gewoon de beurten dan om de 20000km doen.
                              Tja soort wedloop om de lease kosten te drukken... na 5 jaar is de auto afgeschreven en de garantie al lang verlopen en de problemen zijn voor de volgende eigenaar.
                              Bij directe injectie vervuilt de olie sneller door de koolstofafzettingen, zelfs al is het kwalitatieve synthetische olie.

Comment

• Waar is de tijd van om de 5000km een klein onderhoud en om de 15000 een groot onderhoud

Toen kostte een klein onderhoudje ook nog maar 900BEF Maar gelukkig is het niet meer, want ik zou om de 1.5 maand in de garage staan.

Comment

• Als ik de media mag geloven zijn de allspace en de Kodiac even groot maar in het echt is de Skoda toch ruimer.
                                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten

Comment

• Bestelling vandaag afgerond door de leasemaatschappij.
                                      Levering voorzien begin maart '18. Eerst was het april dus aan dit tempo vooruitschuiven vind ik niet erg .

Comment

• Maar blijft lang wachten

Was blij dat ik m snel had, maar denk dat ik de volgende keer wat beter moet gaan opletten met de levertermijnen, want de tijd dat een auto nog op 8 weken geleverd werd is precies voorbij bij vele merken. Voorheen had ik mijn auto's altijd heel snel, maar dat zal wss eraan gelegen hebben dat het Citroëns/DS waren.

Comment

Working...
                                        X