Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Tiguan (2016).

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kan er mij iemand zeggen hoe de dagrijlichten eruitzien op de LED lampen op een Comfortline ?
    Bij de basis verlichting zitten die onder de lampen;
    bij de Highline (LED met AFS en zo voort) zijn het "wenkbrauwen" en verticale streepjes langs de dimlichten,
    maar ik vind geen foto's terug van de tussenversie....

Comment

• Het blijft toch sterk afhankelijk van ‘het moment’. Zodra de wagen wat ouder is, gaat het sneller. Een Passat heb je bv binnen de 2 maanden op heden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PPS Bekijk Berichten
        Kan er mij iemand zeggen hoe de dagrijlichten eruitzien op de LED lampen op een Comfortline ?
        Bij de basis verlichting zitten die onder de lampen;
        bij de Highline (LED met AFS en zo voort) zijn het "wenkbrauwen" en verticale streepjes langs de dimlichten,
        maar ik vind geen foto's terug van de tussenversie....

Zo ziet dat eruit: https://goo.gl/images/YTVDgY
        En als ge uw pinker op zet gaat datzelfde licht oranje pinken

Comment

• Ik denk dat dit de standaard is en niet de tussenversie.
          Volgens mij eerder zoiets: https://www.youtube.com/watch?v=hCNB8rQqdOI&t=181s

Comment

• Free Ltd : dat zijn inderdaad de standaard lichten en niet de LED koplampen
            vw.fan : die lichtblokken zijn de LED koplampen, dat haal ik uit de VW configurator en de bijhorende galerijbeelden. De dagrijlichten zouden dan twee "puntjes" zijn ? geen lijnen zoals op de topversie en bv Audi en Skoda ? Lichtjes teleurstellend...
            Maar bedankt voor jullie reactie !

Comment

• Heeft er niemand een 4 Motion ? Ervaringen ?

Comment

• @pps: ik vrees ervoor. Is 1 van de redenen waarom ik full LED wou. Ook de aangepaste grill deed me die beslissing nemen.
                Die puntjes zijn een beetje zoals de standaard DRL van bv bmw 1 of X1 en ik vind dit echt teleurstellend als je er zo eentje ziet rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vw.fan Bekijk Berichten
                  Die puntjes zijn een beetje zoals de standaard DRL van bv bmw 1 of X1 en ik vind dit echt teleurstellend als je er zo eentje ziet rijden.
                  Groot gelijk. Het is eigenlijk de belangrijkste reden om een auto al of niet te kopen. DRL maken of kraken een auto. Ik kan me niet voorstellen met een auto met zo'n simpele DRL te rijden, wat moeten de mensen wel denken?

Comment

• Comment

• +2
                      Hier is betere Reality te lezen dan op tv te zien is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vw.fan Bekijk Berichten
                        @pps: ik vrees ervoor. Is 1 van de redenen waarom ik full LED wou. Ook de aangepaste grill deed me die beslissing nemen.
                        Maakt ook wel deel uit van de wagen. Je hebt gelijk dat je de details ook bekijkt, niks mis mee. Idem met keuze van velgen bvb...

Comment

• Vraagje, heeft iemand foto's van de 'standaard' verlichtichting van de highline? Ik zou de mijne binnen 3 weken moeten hebben .
                          Is de standaard highline verlichting full led (zowel vooraan als achteraan)? of moest ik daarvoor ook een optie nemen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Groot gelijk. Het is eigenlijk de belangrijkste reden om een auto al of niet te kopen. DRL maken of kraken een auto. Ik kan me niet voorstellen met een auto met zo'n simpele DRL te rijden, wat moeten de mensen wel denken?
                            Dus dat is een optie voor de andere mensen dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nick123 Bekijk Berichten
                              Vraagje, heeft iemand foto's van de 'standaard' verlichtichting van de highline? Ik zou de mijne binnen 3 weken moeten hebben .
                              Is de standaard highline verlichting full led (zowel vooraan als achteraan)? of moest ik daarvoor ook een optie nemen?
                              Highline = full LED.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Dus dat is een optie voor de andere mensen dan?
                                Zowiezo voor de andere mensen, ik heb ooit eens geprobeerd om met een spiegeltje gemonteerd op een selfiestick rond te rijden om mijn drl te kunnen zien als ik achter mijn stuur zat, maar dat was niet handig als ik tegelijkertijd in mijn neus wou peuteren.

Comment

• Mss kunt ge vragen bij bestelling om die koplampen naar binnen te laten schijnen? Dan zit ge ze en kunt ge ook 's nachts met het zonnebrilleke op rijden

Nooit zal ik een optie nemen waar ik zelf niets aan heb. Tenzij voldoende budget.

Comment

• zonder mij al te hard in de 'LED koplampen maken de uitstraling van mijn wagen pas premium' kan ik wel zeggen dat de LED koplampen op mijn Highline + R-line ext super handig zijn om mee te rijden. Vorige A4 had Xenon lampen, welke al best wit en fel waren, maar met deze LED lampen is de zichtbaarheid echt nog een stuk beter.
                                    Ook de meedraaiende koplampen zijn wat mij betreft handige veiligheidsfeature. Ook de automatisch grootlichten zijn wauw. Deze schakelen niet enkel in en uit op donkere stukken weg, maar dekken ook een stuk af als er bv. een tegenligger aankomt. Je ziet dan de weg voor jou best ver uitgelicht, terwijl je op de andere rijstrook een donker vlak ziet dat de tegenligger volgt zodat die niet verblind wordt. Vond dat op papier maar een lullig verkoopspraatje, maar sta er eigenlijk wel van te kijken hoe goed dat werkt.
                                    Dus wat mij betreft: LED lampen hebben absoluut hun nut in beter uitlichten van de weg, omgeving en dus veiliger rijden.

Comment

• Ik zal niet ontkennen dat het geen nut heeft, en als ik €1500 extra budget heb, dan neem ik het er wss wel bij. Maar andere opties opofferen aan LED lichten, doe ik zelf niet. Ik heb meer plezier aan mijn AID, area view, automatisch kofferdeksel, lederen zetels,...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                        Ik zal niet ontkennen dat het geen nut heeft, en als ik €1500 extra budget heb, dan neem ik het er wss wel bij. Maar andere opties opofferen aan LED lichten, doe ik zelf niet. Ik heb meer plezier aan mijn AID, area view, automatisch kofferdeksel, lederen zetels,...
                                        Lijkt me inderdaad zinnig. Area view is echt super om bv. netjes binnen de lijnen van een parkeervak te rijden. Alleen reageert mijn automatisch kofferdeksel heel af en toe eens niet. Jij dit ook al meegemaakt?

Comment

• Nee, geen last van. Of in welke situatie bedoel je?

Comment

Working...
                                          X