Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Tiguan (2016).

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bij mij de melding dat ik binnen 3000km op onderhoud moet. Normaal om de 30000km, maat omdat dit in het verlof zou vallen in Italië, heb ik op 25000km onderhoud laten doen en dus nu op 55000km dan.

ondertussen een filmpje kunnen maken van het rammelend pano dak. Was een goeie tip van gixxer.

Voor de rest enkel nog het wegvallen van de lage of middentonen als ik ‘radio’ heb opstaan.

Enige minpunt blijft olieverbruik. Heb op die 30000km toch ietske meer dan een liter moeten bijkappen. Zal weinig aan de doen zijn vrees is en hoop dat het nog mindert.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corre87 Bekijk Berichten
      Weet er iemand waarom de 1.4 TSI ACT 110kW (150pk) DSG niet meer worden verkocht? Ik heb in september mijn Highline met deze motor gekocht en zal pas geleverd worden in begin maart.
      Prijs 1.4 TSI 4 motion DSG is nu de zelfde prijs als de ACT DSG....
      Gok:
      • Omdat de 1.4 TSI ACT 110kW (150pk) vervangen gaat worden door de nieuwere 1.5 versie die nu al in de Golf, T-Roc, of Arteon zit….
      • Of de intussen in Duitsland al bestelbare 1.4 benzine, met roetfilter…
      • ....

Comment

• Vorig jaar was er ook een periode dat de golf niet met 150 pk motor besteld kon worden, de 1.5 150pk liet op zich wachten en de 1.4 150pk werd niet meer ingevoerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
          Bij mij de melding dat ik binnen 3000km op onderhoud moet. Normaal om de 30000km, maat omdat dit in het verlof zou vallen in Italië, heb ik op 25000km onderhoud laten doen en dus nu op 55000km dan.

ondertussen een filmpje kunnen maken van het rammelend pano dak. Was een goeie tip van gixxer.

Voor de rest enkel nog het wegvallen van de lage of middentonen als ik ‘radio’ heb opstaan.

Enige minpunt blijft olieverbruik. Heb op die 30000km toch ietske meer dan een liter moeten bijkappen. Zal weinig aan de doen zijn vrees is en hoop dat het nog mindert.
          Maar voor de rest topkwaliteit, nietwaar
          Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
          www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CaliforniaDream Bekijk Berichten

Maar voor de rest topkwaliteit, nietwaar
            Ben thans heel tevreden van de kwaliteit en afwerking. Ik heb al erger meegemaakt bij andere merken. Maar nog geen enkele andere wagen heeft mij ooit deze rijsensatie gegeven. Tis precies of die duitsers over het kleinste detail nadenken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vw.fan Bekijk Berichten
              Besteld eind oktober. Vandaag vernomen dat productie op 8/2 werd gestart. Iemand een idee hoeveel er zit tussen start productie en levering?

Ik had maart gekregen als leveringsmaand toen ik hem bestelde dus die belofte lijkt ok te komen.

Wat duurt wachten lang .

Hier besteld op 12 januari, toen gaven ze als datum eind april op, nadien nog een aanpassing gedaan, en leveringsdatum naar einde mei verschoven.
              Toen ik zei dat ik het jammer vond dat ik tegen eind april bij de eerste communie van ons oudste dochter niet met een nieuwe wagen zou rondrijden zei de verkoper me dat die kans inderdaad zéér klein was, maar ik niet moest wanhopen.
              Zo was er net in de garage al een Tiguan toegekomen, die pas eind april zou geleverd worden... In Myvolkswagen zie ik enkel de datum dat de bestelbon is opgemaakt, maar staat er wel nog steeds geen verwachte datum...
              Ik ben nog geen maand aan het wachten, en vind het al lang duren, ik kan me voorstellen hoe dat voelt wanneer ge maaaaanden moet wachten...

Comment

• Ik volg het ook op via o.a. MyVW.
                Besteld 25/10/17; productie 8/2/17; geschatte levering nog niet ingevuld.
                De datum van productie verscheen pas de dag zelf en dus niet vooraf.
                Ik heb wel via die site eens een contactformulier ingevuld en ik kreeg vrij snel een antwoordje met de geschatte leveringstermijn.

Comment

Ik volg het ook op via o.a. MyVW.
                  Ik heb wel via die site eens een contactformulier ingevuld en ik kreeg vrij snel een antwoordje met de geschatte leveringstermijn.
                  Waar precies is er die mogelijkheid in MyVW?

Ik vind alleszins niets terug. Moet men dit vanuit de dealer koppelen aan je profiel?

Comment

• Er moet idd een koppeling komen tussen jouw user en jouw bestelling. Dealer kan dit vermoedelijk.

Comment

• MyVW heeft NL niet

Comment

• Zo, mijn 2de onderhoud ligt vast op 7 maart. Hopelijk krijgen ze de rammel uit het dak.

Comment

Ik volg het ook op via o.a. MyVW.
                          Vandaag eens contact opgenomen met de dealer, aangezien we al een maand verder zijn dan de besteldatum en er nog geen productiedatum vermeld is.
                          Ze zeiden me dat het normaal was (aangezien hij ook pas eind mei verwacht word) maar dat blijkbaar bij de Tiguan's het steeds vrij lang duurt alvorens ze in productie gaan...
                          Uiteraard ambetant om zo lang te wachten, maar begrijpelijk, en dat wist ik ook op voorhand, alleen vervelend om nu bij de banken langs te gaan voor de lening, aangezien ik nog niet weet welk bedrag ik exact wil gaan lenen, en omdat bijvoorbeeld bij Beo bank die actie loopt tot eind maart, en ik de wagen pas kan hebben einde mei...

Comment

• Volgende week staat hij al bij de dealer. Nu nog wachten op de papierwinkel via leasing.
                            Het gaat plots snel .

Comment

Volgende week staat hij al bij de dealer. Nu nog wachten op de papierwinkel via leasing.
                              Het gaat plots snel .
                              En wanneer was de verwachte leveringsdatum bij het bestellen?
                              Bij mij zei de garage alvast dat hoe meer opties je neemt, hoe langer je moet wachten, of het risico hebt dat er "vertraging" bij komt kijken... Toen ik een week na de bestelling nog de dakhemel in het zwart wou, kwamen daar al direct 2 weken bij.

Comment

• Voorziene levering was eerste week maart.
                                Ik heb een Highline (diesel) met een paar extra opties (keyless, zwarte dakhemel, ...).

Comment

• Voorziene levering was eerste week maart.
                                  Ik heb een Highline (diesel) met een paar extra opties (keyless, zwarte dakhemel, ...).

Comment

• ik weet niet of het een android probleem en/of VW probleem is.. Maar als mijn gsm via bluetooth verbind, dan begint automatisch mn spotify af te spelen (of soms ook mn stubru app). Ik vind dit enorm vervelend. En ook als ik die app dan kill, gaat mn volume van de wagen uit (zo het 'mute' icoontje). Hierdoor komt de autio mn navigatie via waze ook niet door.. En als ik dan de volume van de VW terug luider zet, dan begint mn spotify (of stubru) opeens terug af te spelen.. Het irriteert me af en toe mateloos.. Want de éne keer heb ik dat probleem, en de andere keer niet. er zit niet echt regelmaat in. Soms is het killen van spotify en het terug opzetten van waze voldoende, maar soms ook niet.. Ik heb het gevoel dat het niet persé VW is dat het probleem is, maar dat het eerder een (vervelende) feature is.. Ik denk dan ook dat ik het moet oplossen door één of andere android app te installeren en dan autoplay van bluetooth audio ofzo moet disablen..

Maar nog mensen die dit probleem hebben? Ik ga sowieso eens rondzoeken in android apps. Ik heb er twee gevonden die 'misschien' iets kunnen doen, maar ik ga het één van de dagen testen.. Maar als nog mensen dit probleem hebben, kunnen we elkander helpen

Comment

• Ik heb gene android, maar uw probleem lijkt me niet normaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                        Ik heb gene android, maar uw probleem lijkt me niet normaal.
                                        Goh, je vind heel snel (heel) veel dergelijke problemen als je googeld. Dat is dus eerder een 'soort' van feature. Dat bleutooth audio hervat. Ik kan erin komen, als bv constant naar spotify luisterd, dat dat net een handige feature is.. Maar ik vind wel dat het instelbaar moet zijn. En dat is niet zo (blijkbaar bij 'sommige' mediaspelers is het wel instelbaar. Maar bij spotify/stubru niét voor zover ik weet)

Comment

• Morgen aflevering.. happy

Comment

Working...
                                          X