Weet iemand of je de R-line alleen voor sommige kleuren kan hebben??? Op de configurator op de site weigert hij elke kleur behalve zwart, wit, en twee grijstinten . Net die kleuren die ik zeker niet ging kiezen... Op de foto hier enkele posts boven staat nochtans een blauwe, wel een NL-plaat...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Tiguan (2016).
Collapse
X
-
Ik zit met een probleempje, of althans iets dat me irriteert. Ik heb een SD-kaartje waar een 30GB muziek opstaat voor in de wagen. Nu is het zo, wanneer ik daar muziek aan toevoeg, bijvoorbeeld de compilatie van MNM Big Hits, Studio Ibiza van Studio Brussel, of de laatste album van Ed Sheeran, dat ik deze niet terug vind tenzij ik een bepaalde bewerking doe.
Bij de album van studio Ibiza bijvoorbeeld, waneer ik de album kopieer naar het kaartje, en wanneer ik dan nummers opzoek via album (of artiest), dan vind hij maar een 3-tal nummers weer.
Wanneer ik echter op het kaartje zelf een apart mapje aanmaak (bijvoorbeeld met mijn naam), en ik zet in dat mapje alle nummers, en ik zoek weer op album of artiest, dan vind hij wel degelijk al die nummers... Zo heb ik bijvoorbeeld 3 albums van Ed Sheeran op staan, en op een pak compilaties staan ook nummers van hem. Onlangs vroeg mijn vrouw hoe ze die zijn muziek kan opzetten.
Geen probleem zeg ik, ik toon het haar en ga naar artiesten, en zoek naar Ed Sheeran en zie ik daar maar een 4 nummers op staan. Enig idee hoe dat komt? Ik kan toch moeilijk per album, of per nummer dat ik er op zet, een aparte map aanmaken op het kaartje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Igor Bekijk BerichtenWeet iemand of je de R-line alleen voor sommige kleuren kan hebben??? Op de configurator op de site weigert hij elke kleur behalve zwart, wit, en twee grijstinten . Net die kleuren die ik zeker niet ging kiezen... Op de foto hier enkele posts boven staat nochtans een blauwe, wel een NL-plaat...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Volgens mij op alle kleuren vanaf de Comfortline. Dus niet op een Trendline.
Comment
-
R line is beperkt tot bepaalde kleuren ja, zowel bij de golf als bij andere modellen van VW , belachelijk maar is zo.
Comment
-
Dan zullen ze dringend hun configurator moeten aanpassen.
Dark Moss + R Line
Het is wel zo dat van zodra je de standaard velgen wil aanpassen dat het R line pakket moet verwijderd worden.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Ondertussen zit ik al bijna aan de 82000km en binnen 2 maanden wordt hij 2 jaar.
Nu is hij al 2 x binnen geweest voor onderhoud en geloof niet dat de remblokken al gewisseld zijn, want me wel lang lijkt, terwijl ze toen met mijne DS5 destijds zeiden dat die blokken binnen de 30000km op zouden zijn. Maar de betrouwbaarheid van die garagist weten we ondertussen ook al
Dus iemand een idee hoe lang de remblokken mee gaan? Want op ACC voelt ge toch wel dat die regelmatig wat aangrijpen en ging er vanuit dat die dan veel sneller erdoor gingen zijn. Zouden ze nu al vervangen zijn of gaan die echt wel heel lang mee?
Ik ga eind oktober naar Oostenrijk voor te gaan snowboarden en dan zit ik al over de 85000km wss en dus al vrij kort naar mijn onderhoud toe. Zou ook erg zijn dat ik daar zonder remblokken komt te zitten Want als het weer Sölden wordt, dan is het weer elke dag de bergpas naar boven. En naar boven is niets, maar met een automaat naar beneden is enorm veel op de rem.
De eerste keer daar met automaat was met mijne C5 en de eerste dag kwam ik beneden en stonken mijn remmen ongelooflijk. De andere 3 dagen heb ik gecombineerd op terug schakelen met de peddles, voetrem en handrem. Maar met een automatische rem gaat dat moeilijker, want die grijp ineens veel te fel aan en kunt ge niet doseren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenR line is beperkt tot bepaalde kleuren ja, zowel bij de golf als bij andere modellen van VW , belachelijk maar is zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenDan zullen ze dringend hun configurator moeten aanpassen.
Dark Moss + R Line
Het is wel zo dat van zodra je de standaard velgen wil aanpassen dat het R line pakket moet verwijderd worden.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Igor Bekijk Berichten
Dark Moss??? Welke configurator is dat dan? Die kleur zie ik helemaal niet.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Bij de vorige generatie kon je elk kleur combineren.
Nu weet ik waarom ik enkel zwarte en witte R lines tegenkom.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Ondertussen een antwoord op de vraag van die remblokjes van de garage. Vooraan tussen de 60000 en 90000km afhankelijk van het rijgedrag en type wegen en achteraan tussen de 90000 en 120000km.
Ik zit nu aan 82000km en binnen 3600km moet hij binnen op onderhoud vermits ik telkens ergens op een vakantie uit kom en telkens ietske vroeger ga. Nu zo ook. De 29ste op onderhoud en de 30ste vertrekken op skivakantie. Dus per chance nieuwe remblokken voor die bergpassen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenBij de vorige generatie kon je elk kleur combineren.
Nu weet ik waarom ik enkel zwarte en witte R lines tegenkom.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Zo, lang getwijfeld tussen de Tiguan en de Aston Martin DBS Superleggera, maar de kofferruimte van de Aston is te beperkt, dus we gaan voor de Tiguan
Comfortline met R-line - ja, zal dan toch grijs (of wie weet zwart) worden - en automatische bak, die de vrouw om de een of andere reden absoluut wil. Ik heb echter geen ene r*** ervaring met automatische bakken en dus ook niet met deze. Is er altijd een gewone en een sportstand? En kan je sowieso altijd manueel een versnelling hoger of lager schakelen? En zo ja, hoe dan? Met een tik tegen de pook? Of met peddels of ...?
Comment
-
Met de pook altijd.
Peddels zijn soms een optie.
Zou ALTIJD de dsg kiezen in zo een wagen.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenDe Tiguan heeft sowizo peddles.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
In alle uitvoeringen?
Comment
-
Zoveel te beter dan.
Bij VW kunnen ze er iets van om zaken te scheiden en ons meer te laten betalen voor dingen die voor de hand liggen.
Elektrisch verwarmde spiegels waren niet elektrisch te bedienen zonder bij te betalen.
Normaal komt dat samen.
Navigatie en telefoon bediening op stuur werkte alleen als je er voor bij betaalde enz.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenZoveel te beter dan.
Bij VW kunnen ze er iets van om zaken te scheiden en ons meer te laten betalen voor dingen die voor de hand liggen.
Elektrisch verwarmde spiegels waren niet elektrisch te bedienen zonder bij te betalen.
Normaal komt dat samen.
Navigatie en telefoon bediening op stuur werkte alleen als je er voor bij betaalde enz.
Comment
Comment