Bij mij was er absoluut niks mee te doen. Gewoon zwart scherm, geen geluid, geen Apple Carplay,...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Tiguan (2016).
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenBij mij was er absoluut niks mee te doen. Gewoon zwart scherm, geen geluid, geen Apple Carplay,...
Tot nu toe al even probleemvrij. Gelukkig dat ik de Tiguan heb en dat ik niet meer met de DS5 rij. Want de DS5 staat hier bijna maandelijks in de garage. Vorige maand een module kapot van de AdBlue, nu staat hij weer in de garage met kapotte thermostaat. Het geheugen van de bestuurderszetel zou ook al maanden niet meer werken. Infotainment valt geregeld uit,... . Geluk dat ik er niet meer mee zit
Comment
-
Wij hebben ondertussen besteld. Na lang twijfelen tussen Comfortline + R-line of Highline zonder R-line, uiteindelijk gegaan voor de Highline + R-line. Levering gelukkig maar voorzien voor april/mei 2019, dus mijn portemonnee heeft nog wat tijd om zich schrap te zetten voor de grote klap
. Ook nog Travel Pack en Premium Pack erbij en nog wat kleinere prullen, we zijn dus niet zo héél ver van de 40.000 euro geëindigd. Maar vooruit, ge leeft maar ene keer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenProficiat. Gaat echt mooi zijn met die R erbij.
Wat er dan gebeurt met Tiguans die nu reeds rondrijden met die trekhaak, dat weet ik niet ...
Comment
-
Proficiat met je aankoop. Die R-line maakt het toch meteen een heel andere auto, vind ik persoonlijk.
Dat van die trekhaak zag ik ook al op de Passat berline. Die is momenteel ook niet mét leverbaar blijkbaar.
Dus als ik het goed begrijp bestel je wél een trekhaak als je hem niet nodig hebt? LOL
Beetje bizar toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenPaar dagen in Sölden weer gezeten en eergisteren morgen op de gletsjer parkeert er een Tiguan Allspace naarst mij en stonden beiden met de koffer open. Vind de Tiguan wat te klein, maar nu ze zo naast mekaar stonden, blijft de Allspace toch nog steeds een enorm grote kanshebber als volgende.
Wel jammer dat de kleuren op een Allspace zo beperkt zijn. Buiten het groen is er niet veel dat er in mijn smaak valt. Die zetels zien er op het eerste zicht ook niet zo schitterend uit, zelfs als je de beste versie ervan ziet. Testen zal de boodschap zijn.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Zou ook hier de kanshebber zijn, of een V60CC.
Wel jammer dat de kleuren op een Allspace zo beperkt zijn. Buiten het groen is er niet veel dat er in mijn smaak valt. Die zetels zien er op het eerste zicht ook niet zo schitterend uit, zelfs als je de beste versie ervan ziet. Testen zal de boodschap zijn.Die Allspace naast mij was compleet int zwart, maar ben ik geen liefhebber van.
De V60 weet ik niet welk formaat die koffer gaat hebben. De V60 is sowizo niet zo een heel grote wagen.
De zetels van de Tiguan zijn zeker wel in orde. Ik zit met hernia en artrose. Ben toen met heel wat wagens gaan rijden. Vooral de zetel van de Tiguan en de XC60 (oud model) staken er bovenuit. Die van de Ocean Race zat zelfs nog een stuk beter, maar uiteindelijk voor de Tiguan gekozen omdat die compleet nieuw was, en de XC60 aant uitlopen was. Zeker eens gaan testen.
Comment
-
V60 is kleiner qua binnenruimte + koffer dan mijn golf, denk qua binnenruimte idem aan tiguan buiten de koffer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenV60 is kleiner qua binnenruimte + koffer dan mijn golf, denk qua binnenruimte idem aan tiguan buiten de koffer...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Als een oude V60 dan want buiten de kofferinhoud en de hoogte van de wagen is een Allspace alvast zeker niet groter binnen noch buitenkant als een nieuwe V60/V60CC Die heeft zelfs meer beenruimte dan mijn A6 dankzij een veel grotere wielbasis.
Comment
-
Die van jou staat toch op de standaard 17" velgen hé Free?
Vind je dat voldoende qua grip?
Ben nu zo toch ook stilaan aan het uitkijken voor volgend jaar. Highline is met de nieuwe prijzen buiten budget gevallen, dus als ik voor een Tiguan ga, zou het ook de comfortline moeten nemen.
Zou nog wel de 18" kunnen nemen, maar dan moet ik weer wat andere opties laten vallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenDie van jou staat toch op de standaard 17" velgen hé Free?
Vind je dat voldoende qua grip?
Ben nu zo toch ook stilaan aan het uitkijken voor volgend jaar. Highline is met de nieuwe prijzen buiten budget gevallen, dus als ik voor een Tiguan ga, zou het ook de comfortline moeten nemen.
Zou nog wel de 18" kunnen nemen, maar dan moet ik weer wat andere opties laten vallen.
Zelf heb ik gewoon de Comfortline met Primium Pack, Traveler Pack, AID en spraakbediening. Meer opties heb ik niet genomen en er zit eigenlijk alles op dat ik graag had. Mss nog 1 pack waar die Traffic Jam Assist in zit zou leuk geweest zijn.
Voor de Allspace al zitten configureren en heb gezien dat die packs een beetje anders zijn en ten opzichte van de Tiguan die ik nu heb, zou deze dan een €6000 duurder uitkomen excl. BTW. Maar de gewone Tiguan is ondertussen ook al gestegen in prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenIk zou nu de Comfortline 20 tdi DSG met Travel pack, comfort zetels, trekhaak, digitaal dashboard en achteruitrijcamera kunnen nemen.
Met de 18" velgen zouden die twee laatste komen te vervallen.
Vergeleken met een XC40 heeft die laatste dan enkel LED lampen extra. (Ook op 17" velgen)
Die ergo zetels, geen idee. Ik ben tevreden van de comfortzetel. Die gaat in alle richtingen wat ik wil. Ik geloof dat die ergo's ook nog koeling hebben. Maar zelfs mijne lendesteun kan ik in hoogte verstellen, dat ik nog nooit heb gehad op een wagen.
Comment
-
Die ergo stoelen zijn in principe dezelfde als die in de highline. Dus met Alcantara elektrische verstelling en betere lendensteun.
Pano dak en park assist vind ik totaal overbodig persoonlijk.
Inklapbare spiegels zitten ook in het travel pakket, net zoals navi en elektrische sluiting van de achterklep.
En Alcantara verkies ik ook boven leder, dus voor mij is hij zo perfect uitgerust.
Alleen de LED koplampen had ik er nog graag in gehad, maar dat lukt mss nog wel mits wat onderhandeling.Last edited by Bud Wijzer; 21/11/2018, 15:29.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenDie ergo stoelen zijn in principe dezelfde als die in de highline. Dus met Alcantara elektrische verstelling en betere lendensteun.
Pano dak en park assist vind ik totaal overbodig persoonlijk.
Inklapbare spiegels zitten ook in het travel pakket, net zoals navi en elektrische sluiting van de achterklep.
En Alcantara verkies ik ook boven leder, dus voor mij is hij zo perfect uitgerust.
Alleen de LED koplampen had ik er nog graag in gehad, maar dat lukt mss nog wel mits wat onderhandeling.
Die Park pilot zou ik niet meer willen missen. Die werkt top op de Tiguan. Plaatsen waar ik vroeger dacht dat ik er niet in geraakten en verder reed, zegt hij dat ik er wel in pas en duwt hij er hem probleemloos in. Ik zit veel in de steden en zeker welkom. Die Area View is thans ook super.
LED verlichting maken het er een zeer mooie wagen van, maar besteed ik mijn budget niet aan. Heb nu wel een paar keer in een auto mee gereden die het had en is mss wel leuk, maar ik mis het niet. Dus €1100 budget opsoeperen zodat mijn tegenliggers het aangenamer hebben, is niet aan mij besteedIk leef in de auto en alles wat dat aangenamer wordt, besteed ik budget aan
Kijk nu wel geregeld eens rond, maar tot nu toe blijft de Allspace toch de grote kanshebber. Zal beetje afhangen van mijn volgend budget, maar als ik binnen VAG blijf, is er mss ook een mooie overname op de huidige Tiguan. Alles wat zij extra geven bovenop de restwaarde, is voor mij extra budget
Comment
Comment