Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jaguar F-Pace

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

je zit hoger, dus je ziet de dingen sneller gebeuren, zeker als je zoals ik 70% van de tijd op de autosnelweg zit.
    ik heb het hier dus niet over de kwaliteiten van de wagen, want pakweg een Audi A6 vind ik evenzeer een lekkere wagen

Comment

Serieus aan het twijfelen. Nieuwe BMW X1 en de F pace.
      In wezen is de vergelijking niet zuiver rationeel te nemen 'F pace is namelijk stukken groter), maar de "f pace"heeft iets anders.
      Wordt sowieso de instapmotor voor beide modellen en zal vooral gebruikt worden in de weekends.
      Meestal leggen we dan lange afstanden af ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
        Waar zit het hoger rijplezier van een SUV tegenover een break dan precies?
        Hogere instap, comfortbabeler overzicht, (vals) veiliger gevoel. Laten we zeggen da ik gewoon de smaak te pakken had bij mijne eerste en daar echt mijn ding in gevonden heb.
        Smaken verschillen. De één rijdt liever op nen GS, de ander om ne 1000RR. Waarom?
        Last edited by ; 31/01/2016, 20:28.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SkidRow Bekijk Berichten
          In wezen is de vergelijking niet zuiver rationeel te nemen 'F pace is namelijk stukken groter), maar de "f pace"heeft iets anders.
          Wordt sowieso de instapmotor voor beide modellen en zal vooral gebruikt worden in de weekends.
          Ligt die f-pace ni eerder in de lijn van de X5? Denk wel da die X1 een smak goedkoper gaat zijn.

De vanaf prijs van de hag is heel aantrekkelijk. Maar het loopt precies wel heel erg rap op.
          Last edited by ; 31/01/2016, 20:28.

Comment

BMW X1 klopt af op zo'n 45.000 euro. F pace als je niet te ver laat gaan op zo'n 50.000. Verschil is dus 'relatief' beperkt.

Comment

BMW X1 klopt af op zo'n 45.000 euro. F pace als je niet te ver laat gaan op zo'n 50.000. Verschil is dus 'relatief' beperkt.
              Dan ligt die jag meer in de weegschaal met een X3 toch

Comment

45k voor een X1 met basismotor is toch totaal van de pot gerukt

Los daarvan, die F-Pace vanafprijzen zijn ook niet meer dan een 'lokkertje', eens je begint te configureren...
                2.0 JTDm

Comment

En de landrover Discovery sport ?

Comment

Forget it. Das voor mij een rijdend schip zonder al te veel finesse.
                    Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                    En de landrover Discovery sport ?

Comment

Misschien wel.
                      Maar de X3 is een relatief oud model dat over een tweetal jaren veranderd.
                      De restwaarde zal bijgevolg procentueel hoger liggen bij de X1.
                      Vandaar de keuze voor de X1.
                      'k vind hem trouwens ook mooier dan de X3.

Oorspronkelijk geplaatst door SkidRow

Dan ligt die jag meer in de weegschaal met een X3 toch

Comment

Als je dan toch aanhaalt dat het financiële verschil geen hinderpaal is dan heb ik snel gekozen ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Papietje Bekijk Berichten
                          Als je dan toch aanhaalt dat het financiële verschil geen hinderpaal is dan heb ik snel gekozen ....
                          idem,

Ik ben nooit geen liefhebber geweest van jag. maar met dit model hebben ze toch 2 knappe wagens op de weg gezet, moest ik nu een SUV willen ik toch een testritje zou doen met deze want ik vind het de mooiste die er momenteel loopt en voor een juiste prijs. Vrouw zit al 2j. te zagen voor ne SUV maar ik strubbel tegen

Comment

Ale nu een vrouw die zaagt ????????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                              idem,

Ik ben nooit geen liefhebber geweest van jag. maar met dit model hebben ze toch 2 knappe wagens op de weg gezet, moest ik nu een SUV willen ik toch een testritje zou doen met deze want ik vind het de mooiste die er momenteel loopt en voor een juiste prijs. Vrouw zit al 2j. te zagen voor ne SUV maar ik strubbel tegen
                              ik zou dan toch eerder kiezen om een andere vrouw te nemen
                              lets have some more member berries

Comment

Wilde mijn vrouw maar zagen voor een SUV
                                Die neemt het liefste de kleinste en goedkoopste citroën die er is. Per chance heb ik ze nog kunnen overtuigen om ne C4 te nemen of het was ne C3 geworden

Comment

Forget it. Das voor mij een rijdend schip zonder al te veel finesse.
                                  Niet de gewone Discovery he...http://www.landrover.be/Images/L550_...28x353.jpg?v=1
                                  Last edited by ; 01/02/2016, 18:26.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                    Wilde mijn vrouw maar zagen voor een SUV
                                    Die neemt het liefste de kleinste en goedkoopste citroën die er is. Per chance heb ik ze nog kunnen overtuigen om ne C4 te nemen of het was ne C3 geworden
                                    Mijn vrouw zaagde ook voor een SUV. Nu ze eindelijk eentje krijgt, kiest ze voor nog het oude model Tiguan. Dan nog liever een C3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                      ik zou dan toch eerder kiezen om een andere vrouw te nemen
                                      K'zou haar andere kwaliteiten teveel missen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Acemath Bekijk Berichten
                                        Mijn vrouw zaagde ook voor een SUV. Nu ze eindelijk eentje krijgt, kiest ze voor nog het oude model Tiguan. Dan nog liever een C3
                                        Nou nou, ik liever een oud model Tiguan dan een C3 hoor. Ik ben sowiso al niet echt fransoosminded en allerminst Citroën. Ik heb enkel de pech van in een super bedrijf te werken met de meest klote carpolicy (alez, de policy voor de baas ligt anders, want die stapt niet in ne Citroën)

Comment

Ik ben serieus aan het twijfelen om mijn cayenne se hybridbrol aan de kant te zetten voor zo'n f-pace 3 liter diesel stoof. De looks zijn mooi, binnen geef ik toe beetje banaal. De multimedia is wel up to date (itt Porsche brol) .
                                          Etron > Q8

Comment

Working...
                                          X