Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jaguar F-Pace
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk BerichtenNee, te zwaar, algemeen niet porsche waardig en nog eens slecht ook offroad.
Niks tegen die Jag, maar offroad zal die ook niet veel soeps zijn.
Heb vorige week zo'n mercedes G 500 4x4² eens van dichtbij bekeken, denk dat deze de max moet zijn offroad.
Enkel de aankoopprijs is wat aan de hoge kant voor een werkende mens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jag f pace Bekijk BerichtenHeb maandag f pace sport besteld zou pas in oktober geleverd worden ben nog aant twijfelen tusse de 5 of 10 spaak velgen 20 inch .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jag f pace Bekijk BerichtenHeb je ook de sport gekozen, welk interieur heb jij gekozen? ik rood met zwart leder en groot gps
Send from somewhere, used Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Ik vind hem nog steeds heel heel knap maar pokke duur.
Zonder echt onnozel te doen, € 82480 voor een R-Sport...dan heb je wel al wat natuurlijk van motorisatie.
Send from somewhere, used Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenDat is ook wel de prijs van een macan X5/XC90 en consorten ?
Qua grootte leunt ie dan dichter aan bij de x5 of x3 ?Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Vandaag zo goed als besteld, slot is vastgelegd. Productie april, levering in mei. Gewoon even naar Maastricht rijden en ze leveren hem op Belgische platen, met een lagere prijs dan in België en regelen alles ivm btw. Zalige service.
We zijn voor een S gegaan met 22" diamond turned velgen met donker bruin interieur en veel te veel opties
'k Ga onze Porsche toch missen, want qua interieur is die echt veel meer premium, maar de looks buiten zijn beter en dan zijn eindelijk van die rot hybride brol af.Etron > Q8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jag f pace Bekijk Berichtenalloo een vraagske die foto van de blauwe f pace van waar komt die want dat is met die tien spaak velgen die ik zou nemen of de vijf spaak ik twijfel nog maar moet wel komende week beslissenPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jag f pace Bekijk Berichtenproficiat me uw aankoop maar als ik naar de prijzen ga kijken in nederland dan zijn die toch ong 10000 euro duurder of ni
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk Berichten'K ben toch nog een beetje aan het twijfelen over de aankoop omdat op youtube review nogal slecht spreken over het interieur van F-Pace. Zoals het goedkope leer en de vele plastics. Hebben jullie daar iets van ondervonden, bv op het autosalon ?
Maar ik heb nog meer problemen met het banale design van de Jaguar dashboards tegenwoordig, dat volgens mij niet strookt met de heel mooi getekende buitenzijde.
Comment
Comment