Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jaguar F-Pace

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door El_Gran_Extractor Bekijk Berichten
    Ik ben serieus aan het twijfelen om mijn cayenne se hybridbrol aan de kant te zetten voor zo'n f-pace 3 liter diesel stoof. De looks zijn mooi, binnen geef ik toe beetje banaal. De multimedia is wel up to date (itt Porsche brol) .
    Niet tevreden van die aandrijflijn ?
    previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
    current : BMW 330D F30

Comment

Nee, te zwaar, algemeen niet porsche waardig en nog eens slecht ook offroad.
      Etron > Q8

Comment

Nee, te zwaar, algemeen niet porsche waardig en nog eens slecht ook offroad.

Niks tegen die Jag, maar offroad zal die ook niet veel soeps zijn.
        Heb vorige week zo'n mercedes G 500 4x4² eens van dichtbij bekeken, denk dat deze de max moet zijn offroad.
        Enkel de aankoopprijs is wat aan de hoge kant voor een werkende mens.

Comment

Heb maandag f pace sport besteld zou pas in oktober geleverd worden ben nog aant twijfelen tusse de 5 of 10 spaak velgen 20 inch .
          Last edited by ; 09/02/2016, 21:42.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jag f pace Bekijk Berichten
            Heb maandag f pace sport besteld zou pas in oktober geleverd worden ben nog aant twijfelen tusse de 5 of 10 spaak velgen 20 inch .
            Heb de 5 spaak besteld uit buikgevoel en makkelijker in onderhoud

Comment

Dat is ook wel ff lang wachten. Ik zou gek worden

Comment

Heb je ook de sport gekozen, welk interieur heb jij gekozen? ik rood met zwart leder en groot gps

Comment

Heb je ook de sport gekozen, welk interieur heb jij gekozen? ik rood met zwart leder en groot gps
                  Deze dus,

Send from somewhere, used Tapatalk.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Ik vind hem nog steeds heel heel knap maar pokke duur.
                    Zonder echt onnozel te doen, € 82480 voor een R-Sport...dan heb je wel al wat natuurlijk van motorisatie.

Send from somewhere, used Tapatalk.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Jaguar F-Pace

Dat is ook wel de prijs van een macan X5/XC90 en consorten ?

Qua grootte leunt ie dan dichter aan bij de x5 of x3 ?
                      previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                      current : BMW 330D F30

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                        Dat is ook wel de prijs van een macan X5/XC90 en consorten ?

Qua grootte leunt ie dan dichter aan bij de x5 of x3 ?
                        X5
                        Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                        www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Vandaag zo goed als besteld, slot is vastgelegd. Productie april, levering in mei. Gewoon even naar Maastricht rijden en ze leveren hem op Belgische platen, met een lagere prijs dan in België en regelen alles ivm btw. Zalige service.
                          We zijn voor een S gegaan met 22" diamond turned velgen met donker bruin interieur en veel te veel opties
                          'k Ga onze Porsche toch missen, want qua interieur is die echt veel meer premium, maar de looks buiten zijn beter en dan zijn eindelijk van die rot hybride brol af.
                          Etron > Q8

Comment

Amai dat is snel!
                            In Antwerpen was t levering in oktober!!
                            Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                            Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                            If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

proficiat me uw aankoop maar als ik naar de prijzen ga kijken in nederland dan zijn die toch ong 10000 euro duurder of ni

Comment

alloo een vraagske die foto van de blauwe f pace van waar komt die want dat is met die tien spaak velgen die ik zou nemen of de vijf spaak ik twijfel nog maar moet wel komende week beslissen

Comment

alloo een vraagske die foto van de blauwe f pace van waar komt die want dat is met die tien spaak velgen die ik zou nemen of de vijf spaak ik twijfel nog maar moet wel komende week beslissen
                                  Van de configurator veronderstel ik.

Comment

proficiat me uw aankoop maar als ik naar de prijzen ga kijken in nederland dan zijn die toch ong 10000 euro duurder of ni
                                    Dat is wellicht omdat BPM daar nog in zit? Waardoor de totaalprijs hoger uitkomt. Maar als Belg moet je dit natuurlijk niet betalen.

Comment

'K ben toch nog een beetje aan het twijfelen over de aankoop omdat op youtube review nogal slecht spreken over het interieur van F-Pace. Zoals het goedkope leer en de vele plastics. Hebben jullie daar iets van ondervonden, bv op het autosalon ?
                                      Etron > Q8

Comment

'K ben toch nog een beetje aan het twijfelen over de aankoop omdat op youtube review nogal slecht spreken over het interieur van F-Pace. Zoals het goedkope leer en de vele plastics. Hebben jullie daar iets van ondervonden, bv op het autosalon ?
                                        Mijn persoonlijke mening: dit is op hetzelfde niveau als bij de XE en de XF. De afwerking steekt stevig in mekaar en materiaal is OK, maar ook niet meer dan dat. Voor een XE is dat in mijn ogen acceptabel, maar voor een XF en F-Pace kan dit misschien wel beter. Eigenlijk is het vooral de keuze voor zwart glimmende oppervlaktes op de middenconsole die een wat 'cheap' indruk geeft.
                                        Maar ik heb nog meer problemen met het banale design van de Jaguar dashboards tegenwoordig, dat volgens mij niet strookt met de heel mooi getekende buitenzijde.

Comment

• ik heb de wagen gezien op het autosalon en ik vond het interieur best ok dus heb ik hem besteld met groot gps scherm ik rij momenteel mee is220 van lexus en ik vond de nieuwe lexus nx en landrover evoque minder qua afwerking

Comment

Working...
                                          X