Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jaguar F-Pace

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
    zwarte velgen zouden er moeten schrappen van de optielijst. Ze verpesten volledig de klasse van deze wagen..
    Ben er ook geen voorstander van maar ja smaken verschillen.

op de evoque of RRS vind ik ze dan wel super die zwarte velgen !
    NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
    S40 2.0D 136pk 2004
    S40 1.8i 1996

Comment

• Leuk verslag TheKas MDmaar toch blijf ik hier even langer naar kijken "Aston Martin V12 Vantage bj2011 - sooo loud!"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk Berichten
        Bedankt voor je uitvoerige beschrijving van je testrit met de f-pace!
        ik ga ook in de maand juni testrit doen met de f-pace, niet met het oog om ene te kopen, maar omdat ik in juli bij Jaguar en land-rover begin te werken.
        ben zelf ook benieuwd !

1 Dag Geleden #768
        trimitie

Member Ingeschreven08/2010LocatieoostendeLeeftijd38Berichten152

Autobedrijf Spegelaere te Brugge vanaf 1/6/'16 officieel Jaguar verdeler !

Hier dus ?

Comment

• Ik twijfel nog tussen glaceer white of dark blue of odyssey red
          maar ik vind die zwarte velgen ook niks en en wil geen black pack betalen... Heb nog 2 weken om te beslissen. Denk momenteel aan white.
          Last edited by ; 31/05/2016, 00:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
            Leuk verslag TheKas MDmaar toch blijf ik hier even langer naar kijken "Aston Martin V12 Vantage bj2011 - sooo loud!"
            Ook AML fan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheKas_MD Bekijk Berichten
              Ook AML fan?
              aml?
              Staat dat voor Aston martin (voor wat staat de de l dan?) of is dat een referentie naar de nummerplaat van hun test/presentatiewagens?
              Ik ben wel fan van Aston martin, de prachtigste koetswerken gecombineerd met het hemelse geluid van een 6.0 v12 en dan nog een manuele versnellingsbak.

OT: kwa kleur zie ik graag odyssy red maar als dat te hard opvalt, is dark blue wel een mooie alternatief.
              Wit vind ik persoonlijk een mindere.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichten
                aml?
                Staat dat voor Aston martin (voor wat staat de de l dan?) .
                Lagonda (als mijn geheugen mij niet in de steek laat)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gust Kadé Bekijk Berichten
                  Lagonda (als mijn geheugen mij niet in de steek laat)
                  Inderdaad, Lagonda hebben ze gekocht in 1947 https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lagonda
                  vandaar de toevoeging. Ik heb zelfs recente foto's van zo een lagonda limo style, maar off topic.
                  akkoord met je perceptie van het merk, vandaar ook mijn keuze na een recente 911.
                  OT: dark blue valt af, te klassiek, dus white of oddyssey red, momenteel denk ik white. Merci.

Comment

• Gisteren eentje IRL gezien op Engelse platen.
                    Ik ben fan
                    Beetje en cruising tussen een Cayenne vooraan en een Evoque achteraan.
                    Verhoudingen kloppen volledig.

Comment

• Net een 4-tal f-Paces gezien bij de invoerder, ben er echt grote fan van !
                      Volgende week uitgebreide rijtest!

XC90 2.4 D 225pk 2006
                      S40 2.0D 136pk 2004
                      S40 1.8i 1996

Comment

• Reeds enkele gezien... is wel kleiner dan ik dacht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk Berichten
                          Net een 4-tal f-Paces gezien bij de invoerder, ben er echt grote fan van !
                          Volgende week uitgebreide rijtest!
                          Ben benieuwd naar je rijtest!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                            Reeds enkele gezien... is wel kleiner dan ik dacht.
                            Hij moet dan ook de strijd aangaan met een Macan, Q5, etc. Die zijn ook niet zo enorm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheKas_MD Bekijk Berichten
                              Ik twijfel nog tussen glaceer white of dark blue of odyssey red
                              maar ik vind die zwarte velgen ook niks en en wil geen black pack betalen... Heb nog 2 weken om te beslissen. Denk momenteel aan white.
                              Odyssey red.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Odyssey red.
                                Het is glacier white geworden

Comment

• Gisteren testrit gedaan met een 2.0 Awd portfolio ! Echt een klasse SUV, prachtige afwerking, goede zitpositie, wagen heeft super rijgedrag zoals we reeds van alle jaguar modellen gewoon zijn. Enorme stuurprecisie, prachtige wegligging, en ja met zijn 180pk, vond ik hem best wel vinnig voor een wagen met zo'n gewicht !
                                  qua uitzicht gaat mijn voorkeur naar de R-sport of de S versie maar dat is persoonlijk !

XC90 2.4 D 225pk 2006
                                  S40 2.0D 136pk 2004
                                  S40 1.8i 1996

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                    [/B]

1 Dag Geleden #768
                                    trimitie

Member Ingeschreven08/2010LocatieoostendeLeeftijd38Berichten152

Autobedrijf Spegelaere te Brugge vanaf 1/6/'16 officieel Jaguar verdeler !

Hier dus ?

idd

XC90 2.4 D 225pk 2006
                                    S40 2.0D 136pk 2004
                                    S40 1.8i 1996

Comment

• Voor de liefhebbers hier heb ik hier enkele leuke kiekjes kunnen nemen....voor jullie...gezien in lochristi/gent

Comment

• Oeps,waar zijn mijn foto's...help....hoe zet ik via i-pad foto's hierop?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MARC V Bekijk Berichten
                                          Oeps,waar zijn mijn foto's...help....hoe zet ik via i-pad foto's hierop?
                                          voor mij ook sinds enige tijd een raadsel om foto's te plaatsen via iPad of iPhone

XC90 2.4 D 225pk 2006
                                          S40 2.0D 136pk 2004
                                          S40 1.8i 1996

Comment

Working...
                                          X