Oorspronkelijk geplaatst door trimitie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Jaguar F-Pace
Collapse
X
-
Comment
-
Schitterende car. Zo'n 3.0l S zie ik nog wel zitten.
Sending from somewhere, used with TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cabool Bekijk BerichtenEen iPad is dan ook enkel interessant om informatie te consumeren, niet te creëren... daar zit meer de fout dan bij het forum.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenGeloof me, ik zit al meer dan 10 jaar op verscheidene forums en nog nooit een enkel probleem gehad met plaatsen van foto's. Enkel bij dit forum. Waarom dit zo omslachtig is en moeilijk gaat, blijft me een raadsel.
Sending from somewhere, used with TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Sending from somewhere, used with TapatalkLast edited by Metaxa; 30/07/2016, 20:33.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Een weekje van mogen proeven. Ik vind m wel goed!
Comment
-
Jaguar blijft voor mij te exotisch, ik laat dat aan de gelukkigen die de kosten ervan in hun boekhouding kunnen verwerken, en de wagen na de lease-pret terug aan de zender kunnen terugsturen, voor het ellende begint. De meningen erover zijn meestal laaiend positif bij de introductie van nieuwe modellen , maar op straat zie je er acheteraf maar bitter weinig
Comment
-
onlangs nog een zwarte F-Pace tegenkomen, denk ook met zwarte velgen
ik vond vooral dat de zijkant vrij banaal was, de golving in de deuren kwam in het echt zeker niet zo goed/mooi over als op de configurator-foto van die blauwe hierboven.
was pas toen ik er al voorbij was en de achterkant/lichtblokken zag dat ik wist dat het een F-pace was.
Volgens mij het beste in zilver of in dat 'speciaal' blauw (niet dat donker-blauw), in dat rood is het ook wel niet mis.Audi A5 2.7TDI Multitronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk BerichtenEen weekje van mogen proeven. Ik vind m wel goed!
Comment
-
Sending from somewhere, used with TapatalkLast edited by Metaxa; 30/07/2016, 20:34.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenWanneer op de site?
Sending from somewhere, used with Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenZou niet weten wat er moeilijk aan is. Met TpT fluitje van een cent en anders via Tinypic. Kind kan de was doen.
Sending from somewhere, used with Tapatalk
Vermits hier regelmatig voorbij komt dat er iemand vermeld dat hij geen foto's kan plaatsen is het blijkbaar toch niet zo makkelijk als gij wilt laten uitschijnen.
Comment
-
Jaguar f-pace rijdt echt heel goed voor een SUV !
zeer goede baanligging, heel goede stuurprecisie, enkel motor geluid mocht iets beter geïsoleerd zijn.
Enkel loopt de prijs direct op als je in de optielijst het een en het ander begint aan te vinken.
Ik zie er dagelijks, rijdt er af en toe mee en ja, geef mij maar eentje !!NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010
XC90 2.4 D 225pk 2006
S40 2.0D 136pk 2004
S40 1.8i 1996
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichtenstaat gereed, dus komende week ergens. (maandag of donderdag)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenOp andere forums hebt ge geen TpT nodig. Gewoon 'afbeelding toevoegen' en gewoon de afbeeldingen aanklikken en plaatsen. Dus het kan nog simpeler. En dat noem ik pas een 'kind kan de was doen'
Vermits hier regelmatig voorbij komt dat er iemand vermeld dat hij geen foto's kan plaatsen is het blijkbaar toch niet zo makkelijk als gij wilt laten uitschijnen.
Ik zit toch ook nog regelmatig op 3 andere forums en bij alle drie kan je maar foto's plaatsen als je eerst Tinypic of iets gelijkaardigs gebruikt.
Succes!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk BerichtenJaguar f-pace rijdt echt heel goed voor een SUV !
zeer goede baanligging, heel goede stuurprecisie, enkel motor geluid mocht iets beter geïsoleerd zijn.
Enkel loopt de prijs direct op als je in de optielijst het een en het ander begint aan te vinken.
Ik zie er dagelijks, rijdt er af en toe mee en ja, geef mij maar eentje !!
Comment
-
Jaguar F-Pace
Gemakkelijk geplaatst via Tapatalk.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment