Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jaguar F-Pace

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Dark Saphire Blue of Quartzite?

Wat motorisatie betreft; Heeft het in België wel zin om voor de V6 te opteren?
    Power is voor mij helemaal niet belangrijk, zolang het maar een AWD Automaat is. En de aangeven 8.6 sec naar 100 zijn meer dan voldoende.
    Zijn de V6 blokken nog altijd zoveel steviger dan de moderne 4 in lijn?

Hoeveel kilometers kan je uit zo'n 4cyl halen? 200K-300K ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaguarke Bekijk Berichten
      Dark Saphire Blue of Quartzite?

Wat motorisatie betreft; Heeft het in België wel zin om voor de V6 te opteren?
      Power is voor mij helemaal niet belangrijk, zolang het maar een AWD Automaat is. En de aangeven 8.6 sec naar 100 zijn meer dan voldoende.
      Zijn de V6 blokken nog altijd zoveel steviger dan de moderne 4 in lijn?

Hoeveel kilometers kan je uit zo'n 4cyl halen? 200K-300K ?
      Het blok an sich zal het probleem niet vormen. Het is eerder de troep vanaf het blok richting uitlaatlijn. En eventueel een turbo links en rechts. Niets dat niet vervangen kan worden.

Comment

Was nog iets voor mijne baas, maar met 209gr CO2 voor ne diesel, ga ik niet veel zaakvoerders met deze zien rijden.

Comment

De blauwe en laat aub die zwarte velgen weg.. Je slaagt er dan wel héél snel in om een Jaguar er ordinair uit te laten zien.
          Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
          www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
            De blauwe en laat aub die zwarte velgen weg.. Je slaagt er dan wel héél snel in om een Jaguar er ordinair uit te laten zien.
            Ja, daar heb je wel een punt. Vind de blauwe kleur enkel wat flets... zal afwachten worden om 'm in 't echt te zien.
            Ik hoop overigens dat er ook een volledige chrome grille beschikbaar komt zoals op de XE/XF;

Vind'k zoo knap :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
              Was nog iets voor mijne baas, maar met 209gr CO2 voor ne diesel, ga ik niet veel zaakvoerders met deze zien rijden.
              209gr is voor de benzine; de diesel V6 staat op 159 dacht ik.
              Nuja, het blijft hoe dan ook een dure kar; en wie wil rijden zal betalen...

Comment

ik heb de kleur al in het echt gezien en dan is het beter. Al heb ik ook liever iets dieper blauw. Geen idee of ze dat leveren.
                Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaguarke Bekijk Berichten
                  209gr is voor de benzine; de diesel V6 staat op 159 dacht ik.
                  Nuja, het blijft hoe dan ook een dure kar; en wie wil rijden zal betalen...

Inderdaad, zag het. Hij had m ook al gezien en vind het een knappe kar. Prijzen vallen mee vindt hij, want is zelfs goedkoper als zijne 5GT voor de moment.
                  Maar hij wil graag als volgende een Plug-In hybride en dus is de X5 een grote kanshebber.

Comment

Knappe SUV!! En de 2.0D Automaat met Allwheeldrive zou slechts 139 g/km CO2-uitstoot hebben...
                    1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                    1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                    1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                    http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

Iemand enig idee of de wagen nog comfortabel rijdt met die 22 inch velgen ?

Comment

Wsl niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
                          Knappe SUV!! En de 2.0D Automaat met Allwheeldrive zou slechts 139 g/km CO2-uitstoot hebben...
                          Helaas nog steeds een stuk te hoog voor onze carpolicy. (Referentiewaarde 115, maximaal tot 130 mits malus op budget)

Comment

Iemand enig idee van levertermijnen?
                            Ik vind hem precies toch wel interessant...
                            Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                            Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                            If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Levering zou juni dit jaar ten vroegste kunnen. In maart pas in de showroom !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SkidRow Bekijk Berichten
                                Levering zou juni dit jaar ten vroegste kunnen. In maart pas in de showroom !
                                Vandaag een update van de dealer ontvangen.
                                Proefrit zou pas in april mogelijk zijn.
                                Bij bestelling nu is levering voor augustus, ze hebben er blijkbaar nogal wat verkocht rond het salon.
                                Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                                  Vandaag een update van de dealer ontvangen.
                                  Proefrit zou pas in april mogelijk zijn.
                                  Bij bestelling nu is levering voor augustus, ze hebben er blijkbaar nogal wat verkocht rond het salon.
                                  Had dan ook veel belangstelling en moeilijk aan te komen.

Send from somewhere, used Tapatalk.
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                                    Wie ziet hier nu toch op te wachten vraag ik me af. Maar goed als je een SUV wil is dit wel 1 van de knapste. Geef mij maar een xf
                                    Wie hier op zit te wachten? Maar goed dat smaken verschillen. Want moest die VAA niet aangepast zijn onder de rode Di Rupo, reed ik nog steeds met een
                                    SUV, want zit nu alweer het 4de jaar met de gewone personenwagen en mis nog elke dag het SUV gevoel. De dag dat ik zou veranderen van werk en daar geen firmawagen heb, koop ik meteen terug ne SUV.

Comment

Heb 3 jaar met de Evoque gereden, ik kan deze wagen werkelijk aanbevelen, doch met uitbreiding van het gezin komt het pijnpunt naar boven: ruimte.
                                      Uiteindelijk na het salon bezweken voor de looks en vooral de ruimte van deze F-Pace, ik hoop hem tegen de zomer te mogen inrijden :-)
                                      Heb ook lang getwijfeld tussen terug SUV of een avant model hoor, en ja hoor VAA speelde ook mee.
                                      Finaal dan toch maar gekozen voor rijplezier (SUV) en vernieuwing, want dit is toch echt wel een prachtige wagen.

Comment

Waar zit het hoger rijplezier van een SUV tegenover een break dan precies?
                                        2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SkidRow Bekijk Berichten
                                          Iemand enig idee of de wagen nog comfortabel rijdt met die 22 inch velgen ?
                                          Wat denk je nu zelf?
                                          2.0 JTDm

Comment

Working...
                                          X