Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jaguar F-Pace

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk Berichten
      Jaguar f-pace rijdt echt heel goed voor een SUV !
      zeer goede baanligging, heel goede stuurprecisie, enkel motor geluid mocht iets beter geïsoleerd zijn.
      Enkel loopt de prijs direct op als je in de optielijst het een en het ander begint aan te vinken.
      Ik zie er dagelijks, rijdt er af en toe mee en ja, geef mij maar eentje !!

Kijk, ik hoe m niet meer te schrijven. Ik denk er ongeveer zo over.
      autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
        Geef mij dan maar je xc60...
        NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
        S40 2.0D 136pk 2004
        S40 1.8i 1996

Comment

• Tweede poging dan maar....

Comment

• Comment

• Ik denk toch dat je wat mis doet want buiten een vraagteken is er niet veel te bespeuren.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• als ik quote, zie ik dat je er een afbeelding inzette, maar de link naar die afbeelding werkt helemaal niet, vanwege / en [ enzo.
                autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                  als ik quote, zie ik dat je er een afbeelding inzette, maar de link naar die afbeelding werkt helemaal niet, vanwege / en [ enzo.
                  TypeError: pageTracker._initData is not a function. (In 'pageTracker._initData()', 'pageTracker._initData' is undefined)

Gebruikt hij iets van YT misschien?. Zetje van de moderatoren?
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.

Comment

• Standaard maar een lelijke suv

Comment

• noem mij een mooie suv in standaardtrim?
                      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• macan en range rover

Comment

• basisverise macan is écht een triestige bak hoor
                          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                            basisverise macan is écht een triestige bak hoor
                            Vooral die velgen zijn wel echt heel triestig
                            Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                            www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Macan heeft enkel een deftige velg nodig

Comment

• Was er op foto zot van maar dan dit week-end ne standaard 2.0d gezien en dat is inderdaad maar magertjes. Daar laat ik mijne XC90 niet voor staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                  Was er op foto zot van maar dan dit week-end ne standaard 2.0d gezien en dat is inderdaad maar magertjes. Daar laat ik mijne XC90 niet voor staan.
                                  F-Pace vanaf 43.050 EUR
                                  XC90 vanaf 51.400 EUR
                                  XC60 vanaf 36.600 EUR

F-Pace zit dus tussen een XC60 en XC90.
                                  Zou je er een XC60 voor laten staan?

Comment

• Ben gene volvo-zot dus neen. Maar ik zou'm zo basis ook helemaal niet kopen.
                                    XC90 lijkt me dan basis wel een pak mooier, veel meer uitstraling... voor zover ge ooit ne basis daarvan ziet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PowerBug Bekijk Berichten
                                      F-Pace vanaf 43.050 EUR
                                      XC90 vanaf 51.400 EUR
                                      XC60 vanaf 36.600 EUR

F-Pace zit dus tussen een XC60 en XC90.
                                      Zou je er een XC60 voor laten staan?
                                      deftig aangeklede XC90 is +- 75000€, F-pace ook rond de 70000€, XC60 deftig uitgerust is 55000€ !
                                      NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                                      S40 2.0D 136pk 2004
                                      S40 1.8i 1996

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
                                        voor zover ge ooit ne basis daarvan ziet.
                                        nochtans al veel xc90's tegengekomen met standaard lichten
                                        waarschijnlijk leasers die net binnen het budget vallen

Comment

• mij valt vooral op dat die precies allemaal nogal 'pusherig' rijden (of ik zou telkens de verkeerde moeten tegenkomen natuurlijk)
                                          2021 Taycan 4S
                                          2021 Lexus UX250h

Comment

Working...
                                          X