Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model X

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

't is waar. Als ge bij aankoop rekening moet houden met de restwaarde om uwen aankoop te rechtvaardigen... dan edde boven uwe stand gekocht

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk Berichten
      Komaan, zeg. Denk je nu echt dat iemand die zich 120+k permitteert voor een wagen, ook maar een second inzit met diens toekomstige restwaarde???
      They couldn't care less, geven nog eens flink gaaaas (of moet ik zeggen: strooooom?), en zijn alweer weg...
      Dat vind ik vrij kort door de bocht... De meesten kunnen zich precies een 120+k auto permiteren doordat ze rekenen of gerekend hebben in het verleden. Zo zijn de meeste mensen die nu een Porsche GT3 kopen lui die weten dat de wagen binnen 10 jaar een verstandige investering blijkt te zijn. Het lijkt me dan ook een minderheid die zal zeggen "Ik kan mezelf een dure auto veroorloven dus het interesseert me geen moer hoeveel ik er aan ga verliezen... "
      Last edited by Elwood; 16/02/2016, 17:19.

Comment

Lijkt me ook dat de restwaarde belangrijk is. Zeker voor een Tesla-koper denk ik... Dat zijn meestal de figuren die hun dak vol zonnepanelen leggen omdat Freya daar subsidies op geeft...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
          Het lijkt me dan ook een minderheid die zal zeggen "Ik kan mezelf een dure auto veroorloven dus het interesseert me geen moer hoeveel ik er aan ga verliezen... "
          Je frequenteert duidelijk niet die bepaalde klasse.
          Als ervaringsdeskundige kan ik je verzekeren dat je dergelijke wagens koopt zonder voorafgaande berekeningen. Gewoon omdat je 'm leuk vindt, of na een indruk makende testrit, of omdat je vriendin haar man met zo'n wagen rondrijdt, of... of...
          En dat gaat dan zowel over een Tesla, als over een Bentley, Aston-Martin, Maserati, enz... enz...

Comment

Als ervaringsdeskundige kan ik je verzekeren dat je dergelijke wagens koopt zonder voorafgaande berekeningen. Gewoon omdat je 'm leuk vindt, of na een indruk makende testrit, of omdat je vriendin haar man met zo'n wagen rondrijdt, of... of...
            En dat gaat dan zowel over een Tesla, als over een Bentley, Aston-Martin, Maserati, enz... enz...

Nee inderdaad... Dat lijkt me meer iets voor Harry en Olga.

Comment

Als je dat doet, ben je even snel terug arm hoor.

ELKE boekhouder in de hele wereld zal U aanraden om uit te rekenen wat alle kosten zijn vooraleer je overgaat tot aankoop van een bepaald goed.
              That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
              28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
              28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Nee inderdaad... Dat lijkt me meer iets voor Harry en Olga.
                Ja, jong, moest je weten hoeveel Harry & Olga's er hier in Vlaanderenlandje rondlopen...
                Kleine hint: tel eens het aantal appartementen langs de Zeedijk van Knokke-Le-Zoute tot in De Panne, en vermenigvuldig dan met (laten we een gemiddelde nemen) 1.000.000 EUR (volledig ingericht)... Daar kun je een hele vloot Tesla's, Maserati's, Lamborghini's, enz... mee aanschaffen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                  Als je dat doet, ben je even snel terug arm
                  Ach, ik ben maar een relatief kleine vis in die visvijver met mijn 20.000 EUR omzet per maand, en ik kan mij al een Tesla permitteren zonder berekeningen van welke boekhouder dan ook.
                  Laat staan deze die nog een klasse hoger spelen, of een paar klassen...

Comment

Owla... Echte jetset op het forum jongens !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ollek Bekijk Berichten
                      Owla... Echte jetset op het forum jongens !
                      En vergeet de meisjes niet!

Comment

Ja, jong, moest je weten hoeveel Harry & Olga's er hier in Vlaanderenlandje rondlopen...
                        Kleine hint: tel eens het aantal appartementen langs de Zeedijk van Knokke-Le-Zoute tot in De Panne, en vermenigvuldig dan met (laten we een gemiddelde nemen) 1.000.000 EUR (volledig ingericht)... Daar kun je een hele vloot Tesla's, Maserati's, Lamborghini's, enz... mee aanschaffen....
                        Het laatste wat ik van Harry en Olga las was dat hun vennootschap een negatief eigen vermogen heeft...

Comment

Het laatste wat ik van Harry en Olga las was dat hun vennootschap een negatief eigen vermogen heeft...
                          Dat is juist de kunst! Een business opzetten, waarmee je zoveel mogelijk (privé "genietbare", maar als beroeps bestempelde) uitgaven doet. En DAN kan een boekhouder pas van pas komen...

Comment

Je leest hier wat
                            2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Dat is juist de kunst! Een business opzetten, waarmee je zoveel mogelijk (privé "genietbare", maar als beroeps bestempelde) uitgaven doet. En DAN kan een boekhouder pas van pas komen...

Ah ok, ik ken daar persoonlijk niet zo veel van... Ik dacht domweg dat een negatief eigen vermogen je geloofwaardigheid naar banken, leveranciers en kredietverzekeraars zwaar ondermijnde en het runnen van je bedrijf toch beduidend moeilijker maakte. Je ziet een eenvoudig mens als ik kan altijd bijleren van medemensen die het gemaakt hebben in het leven.

Comment

Ach, ik ben maar een relatief kleine vis in die visvijver met mijn 20.000 EUR omzet per maand, en ik kan mij al een Tesla permitteren zonder berekeningen van welke boekhouder dan ook.
                                Laat staan deze die nog een klasse hoger spelen, of een paar klassen...
                                Geloof me maar, mensen die € 20.000 per maand verdienen zeggen dat niet

Ah ok, ik ken daar persoonlijk niet zo veel van... Ik dacht domweg dat een negatief eigen vermogen je geloofwaardigheid naar banken, leveranciers en kredietverzekeraars zwaar ondermijnde en het runnen van je bedrijf toch beduidend moeilijker maakte. Je ziet een eenvoudig mens als ik kan altijd bijleren van medemensen die het gemaakt hebben in het leven.
                                Hahahahaha nice
                                That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Dat gaat hier de goede richting uit ! Zou dit de opvolger worden van het legendarische Armstrong topic ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ollek Bekijk Berichten
                                    Dat gaat hier de goede richting uit ! Zou dit de opvolger worden van het legendarische Armstrong topic ?
                                    Geen idee. Geef eens een link?

Comment

Ken iemand die investeert in windturbines. Afgelopen jaren al meer dan 300 millioen euro's. Die mens rijd met een Volvo V70 op CNG. En wees gerust dat hij op zijn verbruik let, en ook wat zijn wagen hem kost.
                                      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Geen idee. Geef eens een link?
                                        http://www.autoforum.be/showthread.php?62109-Armstrong/page12

Comment

Goed gevonden ollek. Je post niet veel op 't forum, maar als Elwood er is ben jij er ook. Je doet je nick alle eer aan, en zo hoort het verdomme! Enfin, iedereen zo zijn voorkeuren uiteraard.

Comment

Working...
                                          X