Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model X

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Goed gevonden ollek. Je post niet veel op 't forum, maar als Elwood er is ben jij er ook. Je doet je nick alle eer aan, en zo hoort het verdomme! Enfin, iedereen zo zijn voorkeuren uiteraard.
    Erger nog... Elwood is mijn baas, ik moet er mee door het leven...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ollek Bekijk Berichten
      Erger nog... Elwood is mijn baas, ik moet er mee door het leven...
      Duidelijk dat het zoiets is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
        't is waar. Als ge bij aankoop rekening moet houden met de restwaarde om uwen aankoop te rechtvaardigen... dan edde boven uwe stand gekocht

Heel juist.
        Jij weet tenminste dat je binnen 3 jaar maar 7000€ meer krijgt en toch heb je hem gekocht.......omdat je het kan.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Lijkt mij eerder een bla-bla-topic over een gesjeesde jazz-trompettist?

Comment

Onderwerp: Tesla Model X

kleine reminder people...
            Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
            Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
            (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk Berichten
              Komaan, zeg. Denk je nu echt dat iemand die zich 120+k permitteert voor een wagen, ook maar een second inzit met diens toekomstige restwaarde???
              They couldn't care less, geven nog eens flink gaaaas (of moet ik zeggen: strooooom?), en zijn alweer weg...

Ik ben ondertussen compleet in de ban van Tesla en dus volop alles aan het lezen omtrent dit wonderlijk transportmiddel. Lees ik nu in het merklovers topic toch wel de onderstaande quote :

Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk Berichten
              Kan best zijn voor de Model S of X, maar intussen was de discussie hier op een meer algemeen niveau aanbeland (e-auto's versus fossiele auto's), en dan geldt die 100000+ niet meer, hee...

Overigens, wat die 100000+ in combinatie met de Model S betreft: ik heb een simulatie gemaakt over 5 jaar, rekening houdende met alle mogelijke kosten, in vergelijking met een A5 Coupé (en dat was bij mij de "concurrent" destijds). Bleek de Model S toch nog 30.000 EUR goedkoper over 5 jaar! Maar goed, even niet meer over die specifieke e-auto dan maar...

Comment

Een model s/X is fiscaal goedkoper ( BIV/taks) maar je gaat nog wel een mooie verzekeringspremie kunnen betalen ( ze moeten immers 100k verzekeren ) en elektriciteit is ook niet gratis.

Trouwens ik begrijp nog altijd niet waarom ze dat aanmoedigen ( tijden op elektriciteit ) terwijl ze verwarmen op elektriciteit afstraffen.

Vergeet ook niet de afschrijving die niet min zal zijn ( ik vermoed in verhouding met diesel/benzine auto's)

Op 5 jaar tijd zal je wel een 30.000 in aankoop kunnen recupereren maar je moet ook geen wonderen verwachten.

Zeker niet als je gaat vergelijken met een x5 hybrid / Panamera hybrid of Volvo XC90 T8 hybrid of een bmwi8 die hebben allen ook zeer interessante fiscaliteit.
                previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                current : BMW 330D F30

Comment

Tijden op elektriciteit zijn aangebroken...

Comment

Een Tesla S kost volgens mij maar $500 voor sommige hier.

Toy company Radio Flyer has begun taking pre-orders for mini Tesla Model S cars for kids, starting at $499 each.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

3 weken geleden voor het eerst in het echt gezien.
                      Valt op foto harder mee dan in het echt. Geen enkele verhouding lijkt te kloppen. Maar het ziet er wel een praktische auto uit

KLIK |&| KLAK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk Berichten
                        Trouwens ik begrijp nog altijd niet waarom ze dat aanmoedigen ( tijden op elektriciteit ) terwijl ze verwarmen op elektriciteit afstraffen.
                        Omdat verwarmen op elentriek niet efficiënt is (in de traditionele gevallen, warmtepompen en nul-energiewoningen buiten beschouwing gelaten), en omdat tijden met verbrandingsmotoren evenmin efficiënt is...?

Comment

Ik heb 'm zien staan op het concours d'elegance in Apeldoorn. Op zich is het niet zo'n heel erg lelijk ding maar die voorkant...

Comment

Awel, heb het niet zo gevolgd en dacht eens gelezen te hebben dat de X modellen pas voorjaar 2017 verdeeld zouden worden. Vandaag op de E40 eentje voorbij gestoken zonder enige reclame op en gewone nummerplaat. Dus ga er vanuit dat dit al nen gelukkige eigenaar was. Zelf vond ik hem kleiner dan verwacht en zelfs de naam SUV niet waardig.

Comment

Heb er in België al +-10 op de baan gezien. Zr hebben er bij Tesla hier wat verder ook een paar staan en in hunne nieuwe showroom hebben ze er ook al staan.
                              2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

kom er op regelmatige basis ook al tegen; kan ze wel smaken van ontwerp

Comment

Vorige week meegereden met een Tesla X met 770 PK.. zoiets heb ik nog nooit meegemaakt! Ludicrous mode is net als in een rollercoaster.. Autopilot top op de autostrade maar op kleine baantjes die hij niet kent rijdt hij gevaarlijk dicht bij obstakels! Tweede maal je passeert corrigeert hij zich wel mooi, het is een leercurve. Interieur mooi afgewerkt ( wel 170K+..) als een high end auto.

Paar keer geaccelleerd en ludicrous mode en het bereik zakte echt met tientallen km's per keer ..

Comment

Afgelopen woensdag heb ik er op 1 dag 2 gezien, onafhankelijk van elkaar. Een zilveren en een grijze.
                                    Eerlijk? Een dikke tegenvaller voor mij.
                                    Achter de zilveren heb ik ongeveer 10 km gereden. Ook stilgestaan aan de lichten enzo. Dus goed kunnen bekijken. Wat me opviel was de ondermaatse afwerking van allerlei carrosseriepanelen. Vele stukjes zitten licht scheef, koffernaden niet recht enz. Werkelijk storend. Zelfs de nummerplaat hing niet 100% recht. Dat hou je toch niet voor mogelijk? Een gewone middenklasser van een massaconstructeur doet veel beter. Echt opvallend ontgoochelend punt voor mij persoonlijk.
                                    King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                                    2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Er moeten natuurlijk van alle soorten auto's rondrijden alleen ben ik blij dat ikzelf niet met zo'n saai gedrocht moet rondtoeren (model S viel van ext. nog mee maar boertig saaie wagen, iets voor een niet autoliefhebber)

Comment

Ik heb een paar weken terug eentje in Brussel zien rijden, een witte. Hoe knap ik de S vind, zo lelijk vind ik deze X.
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Heb mij op de Zoute Grand Prix eens in een Tesla Model X gezet. Knap uitgevoerd interieur, maar voor zo'n grote auto viel me de binnenruimte dik tegen. Ik ben niet groot en toch had ik maar net voldoende beenruimte op de middenste rij (vooraf de zetel vooraan gecheckt op normale instellingen). Het is ook duidelijk een 5+2, geen volwaardige 7-zitter. Voor de rest leek dit model mij beter afgewerkt dan de Model S, maar het is al efkes geleden dat ik nog in een Model S ben gekropen.

Comment

Working...
                                          X