Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model X

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als je 10x gesprint zal hebben, ga je zeker terug normaal doen, niet ? Deze sprint-oefeningen lijken mij trouwens op zijn minst gevaarlijk, niemand in de buurt zal beseffen (noch horen..) dat een wagen op een dergelijke snelheid afkomt. Om niet de spreken over de snelheid waarmee de batterijen dan leeg worden... ook een reden om deze nutteloze oefeningen niet te vaak te herhalen.

Comment

• Zo snel is mijn S nu niet, maar vervelen doet het toch ook niet. Gevaarlijk vind ik het allerminst: in de praktijk lukt het enkel als er niemand voor je staat en da's meestal aan een rood licht op een dubbelvaksbaan waar je 90 mag. Ik heb hier op dit forum al over gevaarlijker situaties gelezen. Het laatste argument dat de batterijen dan heel snel leeg gaan klopt ook niet echt, want in tegenstelling tot een ICE car is het verbruik eerder afhankelijk van de snelheid dan van de versnelling.
      Gewoon eens een testrit doen. Ik stap nog dagelijks met een grote smile in mijn auto, zelfs file stoort me veel minder dan vroeger nu ik op autopilot rij terwijl ik muziek of een podcast aan het streamen ben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door qwan Bekijk Berichten
        Gewoon eens een testrit doen. Ik stap nog dagelijks met een grote smile in mijn auto, zelfs file stoort me veel minder dan vroeger nu ik op autopilot rij terwijl ik muziek of een podcast aan het streamen ben.
        Ja vorige week nog eens gemerkt dat het feilloos werkt.
        http://www.nu.nl/gadgets/4612968/zel...verijssel.html
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Ja vorige week nog eens gemerkt dat het feilloos werkt.
          http://www.nu.nl/gadgets/4612968/zel...verijssel.html
          Er staat in het artikel dat het ongeluk ook zou gebeurd zijn zonder de autopilot...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Africa Bekijk Berichten
            Er staat in het artikel dat het ongeluk ook zou gebeurd zijn zonder de autopilot...
            Wat niet wil zeggen dat het niet zou kunnen natuurlijk maar die chauffeur wil zich natuurlijk indekken. Wat ook niet geheel onlogisch is uiteraard. Stel je voor dat die chauffeur met een gewone wagen net aan't Facebooken was en die zelfde vrachtwagen daar zijn onverwacht manoeuvre zou uitvoeren...tekeningetje hoeft niet zeker?
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Africa Bekijk Berichten
              "... aldus de eigenaar ..."
              Klinkt niet echt als een bevestiging door een onderzoek van een expert. Alert zal hij toch niet achter zijn stuur gezeten hebben. Als ik tegen 125 een vrachtwagen passeer let ik toch op wat die en die daarvoor aan het doen zijn. Dat zal hier waarschijnlijk niet het geval geweest zijn.

Comment

• Na een tiental spectaculaire ongevallen zal de functie weliswaar geneutraliseerd of verboden worden. De grootse hypocrisie van Musk is een dergelijke optie te voorzien (en veelvuldig in de verf zetten) en dan aanbevelen dat de bestuurder met beide handen op het stuur moet blijven (waarom dan de nodige sensoren in het stuur niet te voorzien om de functie automatisch uit te schakelen als het stuur losgelaten is ? )
                En als de bestuurder zo alert moet blijven om de mogelijke kuren van het systeem tegen te gaan, waartoe dient dan de Autopilot ??
                Op zijn minst wat tegenstrijdig, nee ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  Eergisteren de eerste keer irl gespot. FUGLY ! ! ! ! !
                  Ondertussen al verschillende gezien, en zaterdag stond er een naast me geparkeerd, maar versta echt nog steeds niet, dat iemand zoveel wil betalen voor zo'n banale wagen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten

... maar versta echt nog steeds niet, dat iemand zoveel wil betalen voor zo'n banale wagen...
                    Kan niet veel bijdragen aan dit . Snap het ook niet...

Comment

• In 3 sec naar de 100 accelereren met gans de familie kan best wel lollig zijn.
                      Je moet eens rondkijken waarmee de gemiddelde familie rondrijdt.. dat werpt toch meteen een ander perspectief op de zaak, dan is zelfs zo'n Model X extreem cool.

Comment

• Bijvoorbeeld:

OK, 'k zie de Model S of 3 ook liever... maar met de juiste velgen is die Model X nog cava.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                          In 3 sec naar de 100 accelereren met gans de familie kan best wel lollig zijn.
                          Je moet eens rondkijken waarmee de gemiddelde familie rondrijdt.. dat werpt toch meteen een ander perspectief op de zaak, dan is zelfs zo'n Model X extreem cool.
                          Indien ik met gans de familie op 3 seconden van 0 naar 100 moest accelereren, zou ik een lap op mijn kop krijgen van mijn vrouw. En terecht.

Comment

met de juiste velgen is die Model X nog cava.
                            Cava ? Achter een fles of 3 misschien ..

Comment

• ​​​​​​

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten

Indien ik met gans de familie op 3 seconden van 0 naar 100 moest accelereren, zou ik een lap op mijn kop krijgen van mijn vrouw. En terecht.
                                Zal je zeker geen tweede keer doen, wegens het opkuiswerk van de laatste maaltijd van de kinderen :-((

Comment

In 3 sec naar de 100 accelereren met gans de familie kan best wel lollig zijn.
                                  Gaat ge toch wel geduld moeten hebben, want om dat te bereiken, moet je de batterij een uur laten 'opwarmen' heb ik mij laten vertellen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nux Bekijk Berichten
                                    Gaat ge toch wel geduld moeten hebben, want om dat te bereiken, moet je de batterij een uur laten 'opwarmen' heb ik mij laten vertellen...
                                    Geen idee, ik dacht dat de batterijen continu geconditioneerd werden?
                                    Maar laat het dan in 4s zijn, mijn familie zou het moeten ondergaan hoor, dat weet ik zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten

Cava ? Achter een fles of 3 misschien ..
                                      cava, en zeker 3 flessen, daar krijg ik maagzuur van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

cava, en zeker 3 flessen, daar krijg ik maagzuur van.
                                        't Ligt misschien eerder aan het idee van 100 per uur rijden, wat u zo zuur opbreekt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic

't Ligt misschien eerder aan het idee van 100 per uur rijden, wat u zo zuur opbreekt.
                                          Lol

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X