Als je 10x gesprint zal hebben, ga je zeker terug normaal doen, niet ? Deze sprint-oefeningen lijken mij trouwens op zijn minst gevaarlijk, niemand in de buurt zal beseffen (noch horen..) dat een wagen op een dergelijke snelheid afkomt. Om niet de spreken over de snelheid waarmee de batterijen dan leeg worden... ook een reden om deze nutteloze oefeningen niet te vaak te herhalen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model X
Collapse
X
-
Zo snel is mijn S nu niet, maar vervelen doet het toch ook niet. Gevaarlijk vind ik het allerminst: in de praktijk lukt het enkel als er niemand voor je staat en da's meestal aan een rood licht op een dubbelvaksbaan waar je 90 mag. Ik heb hier op dit forum al over gevaarlijker situaties gelezen. Het laatste argument dat de batterijen dan heel snel leeg gaan klopt ook niet echt, want in tegenstelling tot een ICE car is het verbruik eerder afhankelijk van de snelheid dan van de versnelling.
Gewoon eens een testrit doen. Ik stap nog dagelijks met een grote smile in mijn auto, zelfs file stoort me veel minder dan vroeger nu ik op autopilot rij terwijl ik muziek of een podcast aan het streamen ben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door qwan Bekijk BerichtenGewoon eens een testrit doen. Ik stap nog dagelijks met een grote smile in mijn auto, zelfs file stoort me veel minder dan vroeger nu ik op autopilot rij terwijl ik muziek of een podcast aan het streamen ben.
http://www.nu.nl/gadgets/4612968/zel...verijssel.htmlPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Ja vorige week nog eens gemerkt dat het feilloos werkt.
http://www.nu.nl/gadgets/4612968/zel...verijssel.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Africa Bekijk BerichtenEr staat in het artikel dat het ongeluk ook zou gebeurd zijn zonder de autopilot...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Africa Bekijk BerichtenEr staat in het artikel dat het ongeluk ook zou gebeurd zijn zonder de autopilot...
Klinkt niet echt als een bevestiging door een onderzoek van een expert. Alert zal hij toch niet achter zijn stuur gezeten hebben. Als ik tegen 125 een vrachtwagen passeer let ik toch op wat die en die daarvoor aan het doen zijn. Dat zal hier waarschijnlijk niet het geval geweest zijn.
Comment
-
Na een tiental spectaculaire ongevallen zal de functie weliswaar geneutraliseerd of verboden worden. De grootse hypocrisie van Musk is een dergelijke optie te voorzien (en veelvuldig in de verf zetten) en dan aanbevelen dat de bestuurder met beide handen op het stuur moet blijven (waarom dan de nodige sensoren in het stuur niet te voorzien om de functie automatisch uit te schakelen als het stuur losgelaten is ? )
En als de bestuurder zo alert moet blijven om de mogelijke kuren van het systeem tegen te gaan, waartoe dient dan de Autopilot ??
Op zijn minst wat tegenstrijdig, nee ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenEergisteren de eerste keer irl gespot. FUGLY ! ! ! ! !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
... maar versta echt nog steeds niet, dat iemand zoveel wil betalen voor zo'n banale wagen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenIn 3 sec naar de 100 accelereren met gans de familie kan best wel lollig zijn.
Je moet eens rondkijken waarmee de gemiddelde familie rondrijdt.. dat werpt toch meteen een ander perspectief op de zaak, dan is zelfs zo'n Model X extreem cool.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichtenmet de juiste velgen is die Model X nog cava.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
Indien ik met gans de familie op 3 seconden van 0 naar 100 moest accelereren, zou ik een lap op mijn kop krijgen van mijn vrouw. En terecht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenIn 3 sec naar de 100 accelereren met gans de familie kan best wel lollig zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nux Bekijk BerichtenGaat ge toch wel geduld moeten hebben, want om dat te bereiken, moet je de batterij een uur laten 'opwarmen' heb ik mij laten vertellen...
Maar laat het dan in 4s zijn, mijn familie zou het moeten ondergaan hoor, dat weet ik zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
Cava ? Achter een fles of 3 misschien ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
cava, en zeker 3 flessen, daar krijg ik maagzuur van.
Comment
Comment