Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou in ieder geval toch geen 4 cilinder kopen als ik voor hetzelfde geld (in basis) en voor echt véél minder geld met een 3.0L, zes cilinder kan rijden. Beetje serieus blijven.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Volgens mij is de CLA geen coupe eerder meer kleine berline. Dus net daarom leek het mij verstandiger van hem te vergelijken met de A45 AMG.
Hopelijk komt die test er nog wel eens. Maar wat coupés betreft, wat is dan de definitie van een coupé volgens Mercedes, het model of het feit dat die 2 of 4 deuren heeft? Een verschil kan je nog moeilijk maken. Misschien eens instappen, dan zal je het ook wel weten.
Bei der Modellbezeichnung des M2 mag BMW nicht auf den Zusatz „Coupé“ verzichten. Als schüre man sonst Erwartungen, es könne ein 2er Gran Tourer mit 370 PS sein. Freunde, der M2 ist einer für uns.
Der BMW M2 von Laptime Performance leistet 420 PS (Serie 370 PS), trägt eine Spoilerlippe, einen Heckflügel und im Innenraum zwei Recaro Pole-Position-Schalensitze.
Das Clubsport-Fahrwerk steuert KW bei, die Felgen stammen von OZ (Leggera HLT in 20-Zoll).
Ik zou in ieder geval toch geen 4 cilinder kopen als ik voor hetzelfde geld (in basis) en voor echt véél minder geld met een 3.0L, zes cilinder kan rijden. Beetje serieus blijven.
Iedereen is vrij zijn geld te spenderen naar believen.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
AMG of M2 zijn beide liefhebbersautos....Hier zou gewoon geen discussie mogen zijn over een verschil in biv of taks....rekening houdend met de prijsklasse waarin je toch al zit bij dergelijke modellen is dat sowieso peanuts. En dan zal ik nog maar zwijgen over fiscale aftrekbaarheid....My opinion...
AMG of M2 zijn beide liefhebbersautos....Hier zou gewoon geen discussie mogen zijn over een verschil in biv of taks....rekening houdend met de prijsklasse waarin je toch al zit bij dergelijke modellen is dat sowieso peanuts. En dan zal ik nog maar zwijgen over fiscale aftrekbaarheid....My opinion...
Ik heb met beide auto's (ik mag niet liegen het was een 1M) toch in totaal +160k km-s afgelegd en durf in alle eerlijkheid zeggen dat de Mercedes nog niet aan de enkels komt van de Bmw qua rijplezier.
Ik heb met beide auto's (ik mag niet liegen het was een 1M) toch in totaal +160k km-s afgelegd en durf in alle eerlijkheid zeggen dat de Mercedes nog niet aan de enkels komt van de Bmw qua rijplezier.
Maar draait wel ongeveer de zelfde crono's zonder al te veel drama.
Je hebt efficiëntie en Fun de golf r/a45 zijn zeer efficiënte wagens met sterke cijfers, je hebt dan de m135i/m2 zelfs focus rs en dat is Fun. Allemaal geen slechte wagens hee, enkel keuzes.
Power met een hoofdletter P. Waarom het vermogen van de M2 kietelen als je er ook gewoon het complete S55-blok van de BMW M4 erin kunt lepelen? Dat was blijkbaar de gedachte bij Dähler Design & Technik GmbH. Het Zwitserse bedrijf nam het TwinPowerTurbo blok en voorzag deze ook nog eens van extra oempf. Het […]
Ok je hebt een punt, maar de m2: oogt mooier, klinkt mooier, heeft een leukere motor (romige 6 pit) en is vooral meer Fun!
Het geluid van een BMW 6 cilinder turbo vind ik éérlijk gezegd tegenvallen. De non turbo 6 cilinders klonken schoon maar met de huidige turbo techniek heeft ieder merk vooruitgang geboekt buiten BMW.
Comment