Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren een tijdje achter een M2 gereden...eigenlijk wel een vette auto hoor, maar hij moet in een opvallend kleurtje voor mij. Deze is te braaf in mijn ogen.
Tuning company Lightweight Performance has just unveiled its new BMW M2, dubbed the LW M2, and giving the sports car a healthy dose of added aggression
Bekijk dit filmpje. Nogal vrij lang, maar wel vlotte babbelaars. Interessante actie vanaf 35:48 met verrassende uitkomst toch wel. Je moet niet echt slapen in een M2 bij een (tussen)sprintje, of de 240 is gone..
BMW VIP managed to get me a brand new M240i for a few days, I took this opportunity to pitch it against my £10k more expensive BMW M2. Rather than listening ...
With 370 hp on offer courtesy of its turbocharged 3.0-liter straight-six, the BMW M2 is certainly no slouch. Still, for those who crave even more power,
Keinen BMW M4 GTS abbekommen? Vielleicht tut es ja ein M2 mit Optik-Paket von Alpha-N Performance. Der ist nicht so teuer, sieht so ähnlich aus und ist nicht ausverkauft.
Qua looks, zelfs stock.. Echt super!
Qua rijden... Echt teleurgesteld.. Heb de auto zelfs een halfuur vroeger terug afgegeven. Eerst een vooral die DKG bak. Voor comfortabel te cruisen, top. Bij sportief rijgedrag echter... Downshift zijn super, maar dat opschakelen. Als je tot de redline gaat krijg je echt zo een duw effect, maar voelt ENORM fake/kunstmatig aan. Bij mijn auto is dat gewoon *bam* opschakelen en gaan. Hier heb je echt een elastiek effect! Ik werd gewoon zelf als bestuurder mottig van het schakelgedrag... Qua sturen auto is heel direct en stabiel, maar o zo braaf. Niets feelings, niets spanning. Je zit precies in een normale 2-3 reeks met wat vermogen. Ik had totaal geen sensatie... Deze auto is ZO braaf, ZO makkelijk tegenover de 1M. Ik vind het echt zonde.... Ik heb een koper voor mijn M135i, mits de testrit van de M2 meeviel. Ik ga die man moeten teleurstellen. Echt zonde, had er zoveel meer van verwacht!! Kan het haast niet geloven. Nadien in de mijne gestapt. En is gewoon zalig. Die bilstein ophanging.. Contact met de weg, dat geluid, weggedrag, rauw... Love it. Ik begrijp wel, steek dezelfde upgrades op de M2 en dat is een beest. Maar had voor een ECHTE M, toch wel meer verwacht. + deze auto is 20000€ duurder dan mijn auto. Reken mijn upgrades er bij en je zit aan 10K extra. Is het de meerprijs waard? Never.
Ze gingen proberen een manuele te regelen.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Spijtig! Had hem spartaanser verwacht. Dus je mag hem in principe zien als een m240i met wat perf goodies?
Ik had dat ook verwacht! ik had een koper voor mijn auto, hij wou hem overkopen met al men upgrades. Alles leek in orde, speciaal mijn vriendin meengenomen naar de testrit zodat zij ook kon oordelen... Sloeg dat tegen seg. Pas op. De auto is zeker snel en heel stabiel. On track zal die zeker de snellere zijn denk ik, maar alles gaat heel makkelijk. Ik had een spartaans beest verwacht, dat je constant probeerde te vermoorde, zoals de 1M.. Totaal geen beleving, heel comfortabel, heel weinig feeling met de baan.
Ik was blij dat ik terug in de mijne stapte.
DKG heeft wel veel verpest vind ik. Misschien moet ik er meer en langer mee rijden, geen idee.
Ik zou eerder een M240i kopen, mijn sper, M4 draagarmen, bilstein B16 etc erop zetten, kuipzeteltjes en ik hou nog 15k over...
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Qua looks, zelfs stock.. Echt super!
Qua rijden... Echt teleurgesteld.. Heb de auto zelfs een halfuur vroeger terug afgegeven. Eerst een vooral die DKG bak. Voor comfortabel te cruisen, top. Bij sportief rijgedrag echter... Downshift zijn super, maar dat opschakelen. Als je tot de redline gaat krijg je echt zo een duw effect, maar voelt ENORM fake/kunstmatig aan. Bij mijn auto is dat gewoon *bam* opschakelen en gaan. Hier heb je echt een elastiek effect! Ik werd gewoon zelf als bestuurder mottig van het schakelgedrag... Qua sturen auto is heel direct en stabiel, maar o zo braaf. Niets feelings, niets spanning. Je zit precies in een normale 2-3 reeks met wat vermogen. Ik had totaal geen sensatie... Deze auto is ZO braaf, ZO makkelijk tegenover de 1M. Ik vind het echt zonde.... Ik heb een koper voor mijn M135i, mits de testrit van de M2 meeviel. Ik ga die man moeten teleurstellen. Echt zonde, had er zoveel meer van verwacht!! Kan het haast niet geloven. Nadien in de mijne gestapt. En is gewoon zalig. Die bilstein ophanging.. Contact met de weg, dat geluid, weggedrag, rauw... Love it. Ik begrijp wel, steek dezelfde upgrades op de M2 en dat is een beest. Maar had voor een ECHTE M, toch wel meer verwacht. + deze auto is 20000€ duurder dan mijn auto. Reken mijn upgrades er bij en je zit aan 10K extra. Is het de meerprijs waard? Never.
Ze gingen proberen een manuele te regelen.
Tja.. Dat is de huidige trend van sportwagens hé. Het moet allemaal snel gaan, maar gemakkelijk. Ze willen er namelijk ook nog mee naar de Delhaize kunnen...
Tijd dat een M, RS, AMG,... een bom was die je niet echt dagelijks kon rijden is voorbij.
Comment