Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW f87 M2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
    Tja.. Dat is de huidige trend van sportwagens hé. Het moet allemaal snel gaan, maar gemakkelijk. Ze willen er namelijk ook nog mee naar de Delhaize kunnen...
    Tijd dat een M, RS, AMG,... een bom was die je niet echt dagelijks kon rijden is voorbij.
    Blijkbaar... Oke steek een Bilstein clubsport eronder, kuipzetels, deftige uitlijning, sportuitlaat en dat zal een andzre auto zijn, maar dat is nog eens 10k extra... Vind ik wel heel veel geld.
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

    Comment


    • Ja ik vind alle moderne hothatches en per cars wat steriel met meestal lineaire vermogensopbouw. Het draait nu meestal om de cijfers hè. Die 1m coupe is inderdaad wel gevaarlijk beest.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
        Tja.. Dat is de huidige trend van sportwagens hé. Het moet allemaal snel gaan, maar gemakkelijk. Ze willen er namelijk ook nog mee naar de Delhaize kunnen...
        Zo worden er wel een pak meer van verkocht. En het is uiteindelijk dat wat telt.

        Er zijn nog genoeg nicheconstructeurs waar je wel je spartaanse gading kunt vinden (Lotus, Caterham,...). Maar bij BMW, Audi en Mercedes ben je daarvoor aan het verkeerde adres.

        Comment


        • Tegenwoordig moeten snelle versies door alleman bereden kunnen worden, en niet alleen door de geoefende rijder.
          Er zijn meer mensen die wel het geld maar niet het rijtalent hebben voor dat soort auto's, dus om te voorkomen dat zulk volk zich dood rijd, krijg je softies auto's die door één ieder snel te besturen is.

          Comment


          • Dít is de lekkerste BMW M2. (niet mijn tekst)



            Subtiel dikker, net even wat sneller. Helemaal goed! Tunen. De één is er een fan van, terwijl er hordes mensen zijn die vinden dat een auto standaard moet zijn. OEM boven alles. Er zit ook een verschil tussen wat leuk is om te zien op Youtube of ABHD en wat je zelf in de garage […]

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
              Zo worden er wel een pak meer van verkocht. En het is uiteindelijk dat wat telt.

              Er zijn nog genoeg nicheconstructeurs waar je wel je spartaanse gading kunt vinden (Lotus, Caterham,...). Maar bij BMW, Audi en Mercedes ben je daarvoor aan het verkeerde adres.
              I beg to differ, hoewel ik begrijp wat je bedoelt moet je een M3/4 op nat wegdek niet onderschatten, snel rijden is dan een echte uitdaging imho. Ja, met alle veiligheidssnufjes is zo'n auto idiot proof, als je dat echter uitschakelt moet je alert blijven en beseffen dat die heftiger kan uitbreken dan je verwacht... wat bij een Audi nauwelijks het geval is door vierwielaandrijving en z'n afstelling.

              Comment


              • Geef mij dan toch maar een efficiente wagen die het op alle vlakken goed doet dan een pure rijders wagen dat op 2/10 vlakken uitblinkt.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                  I beg to differ, hoewel ik begrijp wat je bedoelt moet je een M3/4 op nat wegdek niet onderschatten, snel rijden is dan een echte uitdaging imho. Ja, met alle veiligheidssnufjes is zo'n auto idiot proof, als je dat echter uitschakelt moet je alert blijven en beseffen dat die heftiger kan uitbreken dan je verwacht... wat bij een Audi nauwelijks het geval is door vierwielaandrijving en z'n afstelling.
                  Zeker een uitdaging, zonder hulpjes. Meer nog, de meeste mensen kunnen daar niet mee om als men enkel moderne wagens gewoon is. Idiot proof, ik begrijp wat je bedoelt, maar blijft dat bij veel vermogen ook veel verantwoording hoort, zelfs met hulpjes...

                  Het 'probleem' in moderne wagens is voor mij:
                  - Te veel comfort zodat de snelheidsbeleving weg is
                  - Gevoelloze besturing
                  - Hoog gewicht
                  - Automatische bakken

                  Afhankelijk van je referentie, dan is de M2 DCT (EU gewicht 1600-1650kg) van ieder bovenstaand punt bedje ziek.
                  De auto mag dan nog objectief bloedsnel zijn en strak sturen, het is dan veel moeilijker om van het rijden te kunnen genieten, al helemaal met steeds straffere snelheidsbeperkingen en meer verkeer. Het jammere is dat de meeste wagens te koop vandaag nog 'erger' zijn, en daarmee vergeleken is ie wél goed...

                  Gewoon een manuele bak doet voor mij heel veel, je kiest veel bewuster je snelheid daarmee.

                  Het ging niet zo goed voor de M2 DCT in Evo car of the year... was vast een stuk beter geweest als manueel...
                  Last edited by Onehp; 06/11/2016, 19:15.
                  ST Cupra 290 PP - GT86+

                  Comment


                  • Zonder toeters noch bellen, de M2 recht uit de toonzaal naar de Nordschleife met een ervaren rat. Kijk maar...

                    Nordschleife Highlights. Just when I wanted to jump in my car to drive back to Holland only to return next season Klaus stopped next to me and asked me if I...


                    En je zou het hem niet geven, maar de man kan een stukske rijden.
                    Last edited by febrero; 07/11/2016, 13:35.
                    BMW M2 Coupé
                    Audi S5
                    Nobody is Perfect!

                    Comment


                    • meer moet dat niet zijn. benieuwd hoeveel zo'n 2dehands M2 nog gaat kosten binnen een jaar of 2-3
                      lets have some more member berries

                      Comment


                      • Minder dan de 1m alvast

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                          Minder dan de 1m alvast
                          Naar het schijnt wel.
                          BMW M2 Coupé
                          Audi S5
                          Nobody is Perfect!

                          Comment


                          • Kritiek gaat niet over het gebrek aan wegligging of snelheid, vollebak is imposant, maar wel over dat de leukste kleinste M wagen nog steeds erg geïsoleerd is en relatief dat voorstel relatief weinig engageren op de weg. De M2 is dus eigenlijk zoals een M5 zou moeten zijn, en das zeker niet slecht

                            Klaus is gewoon een heel straffe chauffeur...

                            Datzelfde ritje in een 996 GT3 zou niet sneller zijn, maar wel veel meer feedback geven...

                            Ik vind mijn hot estate ook zodanig geisoleerd, dat ik moeilijk kan vatten dat men nog veel zwaardere, comfortabelere wagens kan aanzien als sportieve rijderswagens...

                            Genoeg hierover, ieder tevreden, geen probleem
                            ST Cupra 290 PP - GT86+

                            Comment


                            • men verwacht van een M of een AMG dan ook dat deze zowel als gewone daily als op circuit te gebruiken is en geen compromis maakt
                              lets have some more member berries

                              Comment


                              • Comment









                                • Comment












                                  • Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten










                                      Een kleur die nooit zal vervelen. Klasse kleur en dito wagen !.
                                      BMW M2 Coupé
                                      Audi S5
                                      Nobody is Perfect!

                                      Comment


                                      • Comment


                                        • Comment

                                          Working...
                                          X