Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW f87 M2
Collapse
X
-
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenTja.. Dat is de huidige trend van sportwagens hé. Het moet allemaal snel gaan, maar gemakkelijk. Ze willen er namelijk ook nog mee naar de Delhaize kunnen...
Er zijn nog genoeg nicheconstructeurs waar je wel je spartaanse gading kunt vinden (Lotus, Caterham,...). Maar bij BMW, Audi en Mercedes ben je daarvoor aan het verkeerde adres.
Comment
-
Tegenwoordig moeten snelle versies door alleman bereden kunnen worden, en niet alleen door de geoefende rijder.
Er zijn meer mensen die wel het geld maar niet het rijtalent hebben voor dat soort auto's, dus om te voorkomen dat zulk volk zich dood rijd, krijg je softies auto's die door één ieder snel te besturen is.
Comment
-
Dít is de lekkerste BMW M2. (niet mijn tekst)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk BerichtenZo worden er wel een pak meer van verkocht. En het is uiteindelijk dat wat telt.
Er zijn nog genoeg nicheconstructeurs waar je wel je spartaanse gading kunt vinden (Lotus, Caterham,...). Maar bij BMW, Audi en Mercedes ben je daarvoor aan het verkeerde adres.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenI beg to differ, hoewel ik begrijp wat je bedoelt moet je een M3/4 op nat wegdek niet onderschatten, snel rijden is dan een echte uitdaging imho. Ja, met alle veiligheidssnufjes is zo'n auto idiot proof, als je dat echter uitschakelt moet je alert blijven en beseffen dat die heftiger kan uitbreken dan je verwacht... wat bij een Audi nauwelijks het geval is door vierwielaandrijving en z'n afstelling.
Het 'probleem' in moderne wagens is voor mij:
- Te veel comfort zodat de snelheidsbeleving weg is
- Gevoelloze besturing
- Hoog gewicht
- Automatische bakken
Afhankelijk van je referentie, dan is de M2 DCT (EU gewicht 1600-1650kg) van ieder bovenstaand punt bedje ziek.
De auto mag dan nog objectief bloedsnel zijn en strak sturen, het is dan veel moeilijker om van het rijden te kunnen genieten, al helemaal met steeds straffere snelheidsbeperkingen en meer verkeer. Het jammere is dat de meeste wagens te koop vandaag nog 'erger' zijn, en daarmee vergeleken is ie wél goed...
Gewoon een manuele bak doet voor mij heel veel, je kiest veel bewuster je snelheid daarmee.
Het ging niet zo goed voor de M2 DCT in Evo car of the year... was vast een stuk beter geweest als manueel...Last edited by Onehp; 06/11/2016, 19:15.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Zonder toeters noch bellen, de M2 recht uit de toonzaal naar de Nordschleife met een ervaren rat. Kijk maar...
Nordschleife Highlights. Just when I wanted to jump in my car to drive back to Holland only to return next season Klaus stopped next to me and asked me if I...
En je zou het hem niet geven, maar de man kan een stukske rijden.Last edited by febrero; 07/11/2016, 13:35.BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk BerichtenMinder dan de 1m alvastBMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Kritiek gaat niet over het gebrek aan wegligging of snelheid, vollebak is imposant, maar wel over dat de leukste kleinste M wagen nog steeds erg geïsoleerd is en relatief dat voorstel relatief weinig engageren op de weg. De M2 is dus eigenlijk zoals een M5 zou moeten zijn, en das zeker niet slecht
Klaus is gewoon een heel straffe chauffeur...
Datzelfde ritje in een 996 GT3 zou niet sneller zijn, maar wel veel meer feedback geven...
Ik vind mijn hot estate ook zodanig geisoleerd, dat ik moeilijk kan vatten dat men nog veel zwaardere, comfortabelere wagens kan aanzien als sportieve rijderswagens...
Genoeg hierover, ieder tevreden, geen probleemST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
Comment