Zijn de flanken van een M240i ook zoals bij de M2 ? Vind het crimineel toffe wagens!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW f87 M2
Collapse
X
-
Nee dus, zonet enkele filmpjes bekeken. ook waar ze met elkaar vergeleken worden. Valt op dat de M240i veel bruikbaarder is voor dagelijks gebruik en dat hij niet veel moet toegeven op de M2 qua prestaties. Zullen uiteraard nog veel meer verschillen zijn, maar ikzelf zou de M240i prefereren eigenlijk. Lijkt me een heerlijke wagen...
Comment
-
Wel een mooie kleur.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenDe 240i is meer een sleeper.... De M2 is voor mij te opvallend. Maar wel knap...There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenWel een mooie kleur.There are Pretenders among us.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
Dat is toch een 4 cilinder. ?
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenDe 240i is meer een sleeper.... De M2 is voor mij te opvallend. Maar wel knap...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
Ik vermoed een zwarte met gele wrap.
Trouwens die rijpe bananenkleur vind ik wel passen bij zo'n M2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
Of ne individual,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten
Spijtig genoeg (nog) niet mogelijk :-(
Ik dacht dat via individual alle mogelijke kleuren mogelijk waren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenOh is dat zo ?
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenIk dacht dat via individual alle mogelijke kleuren mogelijk waren.. Individual start vanaf uw username.
Comment
-
Last edited by The Pretender; 22/10/2017, 10:08.There are Pretenders among us.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenZe gaan er stilaan meer en meer uit, de manuele versnellingsbakken ... 20 jaar geleden was een automaat iets voor ouwe sasas, tegenwoordig is een handgeschakelde echt iets voor de conservatieve oude garde ! ...
Op die manier kan een autofabrikant niet aansprakelijk gesteld worden als je bv een koppeling sloopt omdat je hem niet behoorlijk kan bedienen.
Met al die elektronica BullSh#t in die auto's wordt auto rijden meer en meer een apendressuur.
Daarom wordt de kans ook steeds kleiner dat ik ooit nog een nieuwe auto koop.
Over 10 jaar hoef je al helemaal geen auto meer te kunnen rijden, dan rijd de auto zelf of voor een heel groot percentage.There are Pretenders among us.....
Comment
Comment