Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW f87 M2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zijn de flanken van een M240i ook zoals bij de M2 ? Vind het crimineel toffe wagens!

Comment

• Nee dus, zonet enkele filmpjes bekeken. ook waar ze met elkaar vergeleken worden. Valt op dat de M240i veel bruikbaarder is voor dagelijks gebruik en dat hij niet veel moet toegeven op de M2 qua prestaties. Zullen uiteraard nog veel meer verschillen zijn, maar ikzelf zou de M240i prefereren eigenlijk. Lijkt me een heerlijke wagen...

Comment

• There are Pretenders among us.....
        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Wel een mooie kleur.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• De 240i is meer een sleeper.... De M2 is voor mij te opvallend. Maar wel knap...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
              De 240i is meer een sleeper.... De M2 is voor mij te opvallend. Maar wel knap...
              Dat is toch een 4 cilinder. ?
              There are Pretenders among us.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                Wel een mooie kleur.
                Ik vermoed een zwarte met gele wrap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten

Dat is toch een 4 cilinder. ?
                  Neen, 6

Comment

• Comment

De 240i is meer een sleeper.... De M2 is voor mij te opvallend. Maar wel knap...
                      Denk dat die ook comfortabeler is voor alle dagen. Zou mijn voorkeur zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten

Ik vermoed een zwarte met gele wrap.
                        Of ne individual,
                        Trouwens die rijpe bananenkleur vind ik wel passen bij zo'n M2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten

Of ne individual,
                          Spijtig genoeg (nog) niet mogelijk :-(

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten

Spijtig genoeg (nog) niet mogelijk :-(
                            Oh is dat zo ?
                            Ik dacht dat via individual alle mogelijke kleuren mogelijk waren.

Last edited by ; 16/10/2017, 19:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                              Oh is dat zo ?
                              Ja

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                              Ik dacht dat via individual alle mogelijke kleuren mogelijk waren.
                              Vergissen is menselijk . Individual start vanaf uw username.

Comment

• Last edited by The Pretender; 22/10/2017, 10:08.

Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

• Ik mag hier niet teveel kijken...

We've recently learned that the BMW M2 may very well be the last BMW M Division product to have a manual transmission. The lack of customer demand and the

Last edited by ; 22/10/2017, 10:39.

Comment

• Ze gaan er stilaan meer en meer uit, de manuele versnellingsbakken ... 20 jaar geleden was een automaat iets voor ouwe sasas, tegenwoordig is een handgeschakelde echt iets voor de conservatieve oude garde ! ...

Comment

Ik mag hier niet teveel kijken...

We've recently learned that the BMW M2 may very well be the last BMW M Division product to have a manual transmission. The lack of customer demand and the
                                        Kameraad van mij heeft een manuele M2, heeft er verre van spijt van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                          Ze gaan er stilaan meer en meer uit, de manuele versnellingsbakken ... 20 jaar geleden was een automaat iets voor ouwe sasas, tegenwoordig is een handgeschakelde echt iets voor de conservatieve oude garde ! ...
                                          Mensen kunnen steeds slechter autorijden, dus fabrikanten gaan steeds meer auto's maken die beter passen bij de beperkingen van de automobilist.
                                          Op die manier kan een autofabrikant niet aansprakelijk gesteld worden als je bv een koppeling sloopt omdat je hem niet behoorlijk kan bedienen.
                                          Met al die elektronica BullSh#t in die auto's wordt auto rijden meer en meer een apendressuur.
                                          Daarom wordt de kans ook steeds kleiner dat ik ooit nog een nieuwe auto koop.
                                          Over 10 jaar hoef je al helemaal geen auto meer te kunnen rijden, dan rijd de auto zelf of voor een heel groot percentage.

Comment

Working...
                                          X