Al een tijdje sprake van en nu is hij er eindelijk. Zal de opvolger van mijn 135i Coupé worden.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW f87 M2
Collapse
X
-
Voor wie er wat muziek bij wil : http://www.bmw.de/de/neufahrzeuge/M/...l#engine-soundBMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenMeen op Pistonheads gelezen te hebben dat ze deze ook in beperktere reeks gaan uitbrengen...
Ga me moeten inhouden want dit is helemaal mijn ding.
Wellicht lange wachttijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krike Bekijk BerichtenToch wel scherp geprijsd als deze begint aan 57k euro tov een M4. Standaard is er al wel wat aanwezig.
Enkel vind ik die "blades" in de voorbumper er uitzien alsof ze elk moment kunnen afbreken, is het de bedoeling dat die naar binnen buigen tegen 250 km/h?
Reken dus maar op +/- €62000 Belgische prijs.2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk BerichtenMinstens €56700 volgens Duitse bronnen.
Reken dus maar op +/- €62000 Belgische prijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duvelke Bekijk BerichtenPrijslijst staat reeds op de duitse bmw site.2014 BMW F32 420 dA M-pakket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk BerichtenIk zie nog geen prijzen staan bij het model.
Comment
-
Bij het zien van die vergelijkingsfoto's vind ik de 1M alleen maar leuker dan voordien.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door duvelke Bekijk BerichtenBMW m2 - mehr erfahren-alle fakten !2014 BMW F32 420 dA M-pakket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenik vind er niks aan...
Ik zou nog steeds een RS3 nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krike Bekijk BerichtenEnkel vind ik die "blades" in de voorbumper er uitzien alsof ze elk moment kunnen afbreken, is het de bedoeling dat die naar binnen buigen tegen 250 km/h?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichtenja die gaan breken... Daar hadden ze bij BMW niet aangedacht...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk BerichtenIk zie nog geen prijzen staan bij het model.Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten59500euro basisprijs in België maar bijna alles standaard
Waar heb je deze info vandaan?2014 BMW F32 420 dA M-pakket
Comment
Comment