Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag een offerte laten maken bij mijn dealer. Prijs BTW in 59.750 zonder opties natuurlijk.
Ik moet enkel nog beslissen of ik de eerste wagen neem die binnenkomt (Week11 2016) en die normaal voor de toonzaal moet dienen, welke men er uiteraard dan niet gaat in plaatsen. Die zouden ze aan mij willen leveren, anders wordt het week20. En deze zou dan moeten min of meer overeenstemmen met de opties die in heb genomen. Dit wisten ze mij vandaag nog niet te vertellen. Ik twijfel ook nog even over de kleur. Dat blauw zou ik toch eens willen zien. Volgens mijn dealer is het hetzelfde blauw als van de X6 M.
Long Beach Blau
Leder Dakota Schwarz met contraststiksels blau
Standaard uitrusting :
Interne code
Multifuncitoneel stuur
Antidiefstalbouten
Weergave bandendruk
Alu velgen styling 437M 19”, schwars
Alarmsysteem
Fluwelen tapijten
Automatische dimmende binnen- en buitenspiegels
Automatisch dimmende binnenspiegel
Sportzetels vooraan
Opbergpakket
Verwarmde zetels vooraan
Centrale armsteun vooraan, verschuifbaar
Decoratieve lijsten Carbon Fibre
Hogedrukreiniging koplampen
Park Distance Control achteraan (PDC)
Regen- en lichtsensor
Xenonlichten
Electrisch gestuurde airconitioning
Cruise Control met remfunctie
Desactivatie passagiersairbag
Neerklapbare hoofsteunen achteraan
Navigatiesysteem Professional
Intelligent Emergency Call – eCall
BMW Teleservices
Handsfree systeem met USB-aansluiting
Shadow Line hochglänzend
Handleiding Nederlands
Opties :
M DKG Drivelogic
Comforttoegang
Achteruitrijcamera
Zonnewerend glas achteraan
Zetels, elektrisch + geheugen
Neerklapbare achterzetels
Lendensteun vooraan
Adaptive Headlights
Lichtpakket
Bijkomende 12V stopcontacten
High Beam Assist
Harman-Kardon sound system
ConnectedDrive Services (3jaar)
Real Time Traffic information (RTTI) (3jaar)
Remote Services
BMW verlengde garantie tot 3 jaar
Spraakversie Nederlands
Speed Limit Info
Veiligheidskit
Geef mij maar een m235i en nog liever de oude 1m. De voorkant is echt overstyled en dan achteraan die verticale lijnen... Ze hebben er echt een foorkraam van gemaakt, misschien was dat de bedoeling.
Geef mij maar een m235i en nog liever de oude 1m. De voorkant is echt overstyled en dan achteraan die verticale lijnen... Ze hebben er echt een foorkraam van gemaakt, misschien was dat de bedoeling.
Het type 513M velg (18inch) zou zo zalig onder de M2 passen... het verrast me dat die exclusief voor de M3/4 is.
Op mijn vraag voor een winterset heeft men mij medegedeeld dat ook hier hoogstwaarschijnlijk 19" zullen moeten genomen worden. De remklauwen zitten nu al vrij dicht bij de velg.
Ja uiteraard en hij zal wel geniaal rijden daar ben ik zeker van. Ik denk dat ik meer fan ben van een ingetoger ogend design. Ik vind nochtans de 2 serie 1 van de mooiere bmw's.
Vandaag een offerte laten maken bij mijn dealer. Prijs BTW in 59.750 zonder opties natuurlijk.
Ik moet enkel nog beslissen of ik de eerste wagen neem die binnenkomt (Week11 2016) en die normaal voor de toonzaal moet dienen, welke men er uiteraard dan niet gaat in plaatsen. Die zouden ze aan mij willen leveren, anders wordt het week20. En deze zou dan moeten min of meer overeenstemmen met de opties die in heb genomen. Dit wisten ze mij vandaag nog niet te vertellen. Ik twijfel ook nog even over de kleur. Dat blauw zou ik toch eens willen zien. Volgens mijn dealer is het hetzelfde blauw als van de X6 M.
Long Beach Blau
Leder Dakota Schwarz met contraststiksels blau
Standaard uitrusting :
Interne code
Multifuncitoneel stuur
Antidiefstalbouten
Weergave bandendruk
Alu velgen styling 437M 19”, schwars
Alarmsysteem
Fluwelen tapijten
Automatische dimmende binnen- en buitenspiegels
Automatisch dimmende binnenspiegel
Sportzetels vooraan
Opbergpakket
Verwarmde zetels vooraan
Centrale armsteun vooraan, verschuifbaar
Decoratieve lijsten Carbon Fibre
Hogedrukreiniging koplampen
Park Distance Control achteraan (PDC)
Regen- en lichtsensor
Xenonlichten
Electrisch gestuurde airconitioning
Cruise Control met remfunctie
Desactivatie passagiersairbag
Neerklapbare hoofsteunen achteraan
Navigatiesysteem Professional
Intelligent Emergency Call – eCall
BMW Teleservices
Handsfree systeem met USB-aansluiting
Shadow Line hochglänzend
Handleiding Nederlands
Opties :
M DKG Drivelogic
Comforttoegang
Achteruitrijcamera
Zonnewerend glas achteraan
Zetels, elektrisch + geheugen
Neerklapbare achterzetels
Lendensteun vooraan
Adaptive Headlights
Lichtpakket
Bijkomende 12V stopcontacten
High Beam Assist
Harman-Kardon sound system
ConnectedDrive Services (3jaar)
Real Time Traffic information (RTTI) (3jaar)
Remote Services
BMW verlengde garantie tot 3 jaar
Spraakversie Nederlands
Speed Limit Info
Veiligheidskit
Zeer knappe config.
Weet u of ze bij de aankoop van de M2 een overnamepremie geven?
2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Op mijn vraag voor een winterset heeft men mij medegedeeld dat ook hier hoogstwaarschijnlijk 19" zullen moeten genomen worden. De remklauwen zitten nu al vrij dicht bij de velg.
Ah echt? Ik ging ervan uit dat de M2 dezelfde "setup" had als de M3/4... en daarop heb je met die 513M ongeveer een centimeter ruimte tussen klauw en velg (ken genoeg voorbeelden waarbij de remklauw veel dichter tegen de velg komt), dan zijn er misschien toch nog verschillen?
Weet u of ze bij de aankoop van de M2 een overnamepremie geven?
Ik heb enkel een prijs bedongen voor aankoop van de nieuwe wagen. Mijn huidige, trouwens hier ook te koop staande 135i Coupé, zouden ze ook meehelpen aan de man brengen.
Ah echt? Ik ging ervan uit dat de M2 dezelfde "setup" had als de M3/4... en daarop heb je met die 513M ongeveer een centimeter ruimte tussen klauw en velg (ken genoeg voorbeelden waarbij de remklauw veel dichter tegen de velg komt), dan zijn er misschien toch nog verschillen?
Bij de M4 kan je uiteraard 18" velgen ook als winterset monteren. Die worden trouwens ook in de configuratie nieuw aangeboden. Bij de M2 is er geen mogelijkheid met 18" te configureren, vandaar de reactie van de dealer dat het wel eens zou kunnen dat die 18 er niet opkunnen.
While the M2 and the M4 GTS are two of the hottest and, of course, most recent M-Division products from BMW, the thought of combining their strengths was
Weet er iemand of de Head-up display standard is of een optie. Bij het overlopen van de optielijst met de dealer meen ik mij die niet te herinneren als optie.
Weet er iemand of de Head-up display standard is of een optie. Bij het overlopen van de optielijst met de dealer meen ik mij die niet te herinneren als optie.
Denk het niet dat die verkrijgbaar zal zijn maar onthou wel hoe minder opties je hebt op een M2 hoe beter ! Dit is geen auto om vol te stouwen met zetelverwarming en gadgets. Een stuur en een versnellingsbak that's it !
Denk het niet dat die verkrijgbaar zal zijn maar onthou wel hoe minder opties je hebt op een M2 hoe beter ! Dit is geen auto om vol te stouwen met zetelverwarming en gadgets. Een stuur en een versnellingsbak that's it !
Head-up display vind ik persoonlijk nu wel handig. Belangrijke zaken verlies je zo niet uit het zicht hé. De wagen moet overigens voor 99% op de openbare weg rijden...
Amen ! Als je allemaal die prullen wilt koop je maar een m235i
6jaar een 135i coupe met power kit. Logische upgrade is de M2 dus hé, met of zonder HUD, het zal daar niet van afhangen.
Je gaat een top auto hebben ! Maar neem mijn raad maar aan hou hem zo eenvoudig mogelijk... dan benader je het dichtste het hele M-concept.
Inderdaad ik vind de HUD ook een fantastisch iets in elke auto, behalve in een sportwagen.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Je gaat een top auto hebben ! Maar neem mijn raad maar aan hou hem zo eenvoudig mogelijk... dan benader je het dichtste het hele M-concept.
Inderdaad ik vind de HUD ook een fantastisch iets in elke auto, behalve in een sportwagen.
Zal inderdaad niet verkrijgbaar zijn op de M2 volgens mijn dealer. Maar geen probleem voor mij en allicht logisch ook gezien het concept van deze wagen.
Comment