Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW f87 M2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren nog een eigenaardige situatie meegemaakt i.v.m. de ondertussen on-line zijnde configuratie-mogelijkheid van de M2. De prijzen van mijn dealer bij de ondertekening van de bestelbon waren 'licht' anders dan deze die ik gisteren nog eens gesimuleerd heb op de site van BMW. Er was een verschil in mijn nadeel van rond de 900€. Nu.., wat was/is er gebeurd : op de prijs van de M DKG die mijn dealer maandag had, toen je nog niet kon configureren on-line, was er nl. 2 keer btw aangerekend. De prijs stond dus btw-in waar die normaal zonder btw moest staan. Voor mij dus een gelukkige en interessante minprijs op de wagen. Hiermee kan ik wel iets anders doen hé...
    En.., je kan niet genoeg controleren.
    Last edited by febrero; 30/10/2015, 12:03.
    BMW M2 Coupé
    Audi S5
    Nobody is Perfect!

Comment

• Ja de biv betalen xD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
        Ja de biv betalen xD
        o.a..., Jammer dat het niet genoeg zal zijn om ook nog de omnium te spijzen.
        BMW M2 Coupé
        Audi S5
        Nobody is Perfect!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMario Bekijk Berichten
          In welke kleur ga je hem bestellen ?
          Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk Berichten
          Hij is ondertussen al besteld in het Mineralgrau.
          Zou ik ook nemen dan, toch wel mijn favoriete kleur!
          2014 BMW F32 420 dA M-pakket
          2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
          2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
          2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
            Het type 513M velg (18inch) zou zo zalig onder de M2 passen... het verrast me dat die exclusief voor de M3/4 is.
            De 18" V-Spaak 640M wordt ook als winterset op de M3 en M4 voorzien.
            Last edited by febrero; 01/11/2015, 22:21.
            BMW M2 Coupé
            Audi S5
            Nobody is Perfect!

Comment

• Gewoon in het wit en dan wat BMW motorsport stripring er op.

Zoiets bv.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk Berichten
                De 18" V-Spaak 640M wordt ook als winterset op de M3 en M4 voorzien.
                Hoe bedoel je, dat die past op een M2?
                'k Vind een 513M knapper... heb ze ook voor de winterset gekozen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                  Hoe bedoel je, dat die past op een M2?
                  'k Vind een 513M knapper... heb ze ook voor de winterset gekozen.
                  Nog nergens te vinden of die als winterset zou passen op de M2. Mocht een 18" daarop mogelijk zijn, dan zou ik die met een 40 erop voor de winter toch wel verkiezen ipv een 19".
                  BMW M2 Coupé
                  Audi S5
                  Nobody is Perfect!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                    Gewoon in het wit en dan wat BMW motorsport stripring er op.

Zoiets bv.

Of zoiets :http://www.bimmertoday.de/2015/11/03...rmance-tuning/
                    BMW M2 Coupé
                    Audi S5
                    Nobody is Perfect!

Comment

• Comment

• Ze komen al over de weg :

Of op de weg : met geluid :

Met film om te downloaden : http://www.2ertalk.de/index.php?app=...attach_id=6293

Last edited by febrero; 02/12/2015, 22:46.
                        BMW M2 Coupé
                        Audi S5
                        Nobody is Perfect!

Comment

• BMW M2 production to run from 2015 through 2020.

Source: http://www.bmwblog.com/2015/12/03/bm...5-through-2020
                          Last edited by ; 05/12/2015, 09:40.

Comment

• Man man, wat een ketel: looks, performance, fungehalte. Dit is echt mijn favo! Hoop binnen paar jaar hiervan een mooie 2de hands te vinden.

Comment

• Mooi staaltje van de introductie van een nieuwe wagen en wat eraan vooraf ging gebruik makend van de sociale media. Heeft er hier soms iemand een trackday met de M2 gewonnen?

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                              Last edited by febrero; 09/12/2015, 13:23.
                              BMW M2 Coupé
                              Audi S5
                              Nobody is Perfect!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                                Man man, wat een ketel: looks, performance, fungehalte. Dit is echt mijn favo! Hoop binnen paar jaar hiervan een mooie 2de hands te vinden.
                                Kunnen eventueel samen zoeken voor 2 m2 als vervanging voor mijn 135i

Comment

• Hamann BMW M2 Tuning Teaser.

Comment

Iemand een idee van de BIV. Meer of minder dan het nu het geval zou zijn???
                                    Vanaf 2016

BIV: € 1441,56
                                    VB: € 806,71

Proficiat met je aankoop en heel veel plezier!
                                    Ik vind hem qua styling mooier dan een RS3. Een mens zou nog gaan twijfelen... Maar prijs (+korting) zal in het nadeel van een M2 liggen.
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                      Vanaf 2016

BIV: € 1441,56
                                      VB: € 806,71

Proficiat met je aankoop en heel veel plezier!
                                      Ik vind hem qua styling mooier dan een RS3. Een mens zou nog gaan twijfelen... Maar prijs (+korting) zal in het nadeel van een M2 liggen.
                                      Hartelijk dank voor de info en appreciatie!
                                      BMW M2 Coupé
                                      Audi S5
                                      Nobody is Perfect!

Comment

• De M2 zal dus op het komen Autosalon versie 216 te Brussel aanwezig zijn. en dit samen met nog 2 M's, de M4 GTS, beperkte serie met enkel 700 speciale exemplaren, dit om de 30ste verjaardag van de M3 te vieren en verder nog de M6 Coupé Competition Edition. Dus sportiviteit ten top bij BMW.
                                        Ik ga alvast kijken en zal het geluk hebben mijn toekomstige M2 er op een ontspannen manier nader te kunnen bekijken dank zij mijn dealer die mij kaarten voor de Gala-avond kon ter beschikking stellen.
                                        BMW M2 Coupé
                                        Audi S5
                                        Nobody is Perfect!

Comment

De M2 zal dus op het komen Autosalon versie 216 te Brussel aanwezig zijn. en dit samen met nog 2 M's, de M4 GTS, beperkte serie met enkel 700 speciale exemplaren, dit om de 30ste verjaardag van de M3 te vieren en verder nog de M6 Coupé Competition Edition. Dus sportiviteit ten top bij BMW.
                                          Ik ga alvast kijken en zal het geluk hebben mijn toekomstige M2 er op een ontspannen manier nader te kunnen bekijken dank zij mijn dealer die mij kaarten voor de Gala-avond kon ter beschikking stellen.
                                          Want een gala-avond is niet druk?

Comment

Working...
                                          X