Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW f87 M2
Collapse
X
-
BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
-
Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk BerichtenTwee jaar geleden heb ik er veel zien terugsturen met kostuum. Ze zijn daar heel streng in.
Moete dan ne smoking aandoen of wa?
En toch zelf uw pinten betalen???Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenHuh? Terugsturen met kostuum??
Moete dan ne smoking aandoen of wa?
En toch zelf uw pinten betalen???BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenAls ik de schetsen bekijk had het zoveel beter gekund.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenVind je dat? Precies een synthol geprepareerde bodybuilder.
Veel merken zijn echt de weg kwijt als het om nieuw design gaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenJa, zelf die vallen tegen.
Veel merken zijn echt de weg kwijt als het om nieuw design gaat.
Wat vind je dan zo verkeerd aan het design van de uiteindelijke M2?
Comment
-
Hier nog steeds een fervente aanhanger van de echte coupé. Heb een hatchback gehad, maar dan en 2-zitter (Z3 Coupé). Dat was dan wel een schot in de roos. Maar waar ik helemaal niet van hou is een performante wagen als bvb. een RS3 met hatchback design. Men heeft mij bij Audi een tijdje voorhouden dat de nieuwe RS3 waarschijnlijk een coupé zou zijn, maar dat was dus niet het geval. De reden waarom ik maar bij BMW ben gebleven en gekozen voor de M2.Last edited by febrero; 26/12/2015, 15:06.BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk BerichtenHier nog steeds een fervente aanhanger van de echte coupé. Heb een hatchback gehad, maar dan en 2-zitter (Z3 Coupé). Dat was dan wel een schot in de roos. Maar waar ik helemaal niet van hou is een performante wagen als bvb. een RS3 met hatchback design. Men heeft mij bij Audi een tijdje voorhouden dat de nieuwe RS3 waarschijnlijk een coupé zou zijn, maar dat was dus niet het geval. De reden waarom ik maar bij BMW ben gebleven en gekozen voor de M2.
Kom maar door! In het begin van z’n leven een ietwat onbegrepen auto, maar intussen gaat ‘ie hard richting de status van cultheld: de BMW Z3 Coupé. Met name de M-versie wordt tegenwoordig regelmatig op een voetstuk geplaatst en de gelijkenissen met de 2+2 Ferrari FF zijn evident. De recent geïntroduceerde M2 wordt gezien als […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenmet een max snelheid van 45km/h en je hebt iets voor kinderen maar zo'n design toch niet voor volwassenen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk BerichtenToch jammer dat ze hier niet die S55 inlepelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenIk ben voorstander van bruikbare auto's, een M2 met zo'n waardeloze kofferbak heb je niets aan, er moet gewoon een achterklep op zitten, dus een hatchback, station wagon of Coupe met klep.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenJa, want een M2 koop je als verhuis/boodschappenwagen
Als ik en Ferrari koop zal het ook een FF zijn, kan je tenminste iets mee nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDa's wel met de zetels plat hé. En dan ga je nog een trekhaak ook monteren zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenEen trekhaak komt never nooit niet op mijn auto's, vandaar dat het bruikbare auto's moeten zijn.
Comment
Comment