Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW f87 M2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
    Want een gala-avond is niet druk?
    Het zal voor mij de derde keer zijn dat ik dit doe, anders ga ik liever niet wegens meestal te druk. Tijdens zo'n gala-avond kan je rustig tussen de wagens flaneren, een glaasje drinken en zeker de wagens benaderen, foto's nemen en er rustig plaats innemen. Ik heb de tijd gekend dat op sommige stands de champagne welig vloeide. Dit is nu wel meestal verleden tijd, tenzij je door één of andere dealer ter plaatse iets geoffreerd wordt. Voor de drank moet je tegenwoordig betalen, maar het blijft een speciale gebeurtenis dit te mogen meemaken met een beperkt publiek. Let wel, avondkledij verplicht ! Twee jaar geleden heb ik er veel zien terugsturen met kostuum. Ze zijn daar heel streng in.
    BMW M2 Coupé
    Audi S5
    Nobody is Perfect!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk Berichten
      Twee jaar geleden heb ik er veel zien terugsturen met kostuum. Ze zijn daar heel streng in.
      Huh? Terugsturen met kostuum??
      Moete dan ne smoking aandoen of wa?
      En toch zelf uw pinten betalen???
      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
        Huh? Terugsturen met kostuum??
        Moete dan ne smoking aandoen of wa?
        En toch zelf uw pinten betalen???
        Jawel, geen smoking voor de mannen is niet binnen, enfin twee jaar geleden was het toch zo. Ze verkopen daar zelfs strikjes en ik denk ook zwarte dassen aan de inkomdeuren voor diegenen die zonder gekomen zijn. En ja, op meer en meer standen moet je zelf je drank betalen. Er is daar blijkbaar in het verleden teveel van geprofiteerd. Op sommige stands, ik denk VW - Audi krijg je wel gratis drank (rode en witte wijn) als je daartoe van één of andere dealer vouchers hebt bemachtigd. Het gaat dus inderdaad niet zo gemakkelijk meer. Toen ik de eerste keer naar zo'n avond ging in 2006 was op de grote standen o.a. Mercedes en BMW gratis champagne.
        BMW M2 Coupé
        Audi S5
        Nobody is Perfect!

Comment

• Als ik de schetsen bekijk had het zoveel beter gekund.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
            Als ik de schetsen bekijk had het zoveel beter gekund.
            Vind je dat? Precies een synthol geprepareerde bodybuilder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Vind je dat? Precies een synthol geprepareerde bodybuilder.
              Ja, zelf die vallen tegen.
              Veel merken zijn echt de weg kwijt als het om nieuw design gaat.

Comment

Ja, zelf die vallen tegen.
                Veel merken zijn echt de weg kwijt als het om nieuw design gaat.
                Ah, je bedoelt het zo. Je uitspraak deed blijken alsof je de schetsen goed vond.
                Wat vind je dan zo verkeerd aan het design van de uiteindelijke M2?

Comment

• ik vind het coupe idee niet werken op deze auto, er had een 3-deur hatchback bovenkant op gemoeten.

Comment

• Hier nog steeds een fervente aanhanger van de echte coupé. Heb een hatchback gehad, maar dan en 2-zitter (Z3 Coupé). Dat was dan wel een schot in de roos. Maar waar ik helemaal niet van hou is een performante wagen als bvb. een RS3 met hatchback design. Men heeft mij bij Audi een tijdje voorhouden dat de nieuwe RS3 waarschijnlijk een coupé zou zijn, maar dat was dus niet het geval. De reden waarom ik maar bij BMW ben gebleven en gekozen voor de M2.
                    Last edited by febrero; 26/12/2015, 15:06.
                    BMW M2 Coupé
                    Audi S5
                    Nobody is Perfect!

Comment

• Als Audi een RS3 Coupe" zou uitbrengen dan kunnen ze de TT wel opdoeken, dan is het zeker zaak voor Audi dat ze met de TT SUV komen, want Coupe's verkopen ze dan niet meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk Berichten
                        Hier nog steeds een fervente aanhanger van de echte coupé. Heb een hatchback gehad, maar dan en 2-zitter (Z3 Coupé). Dat was dan wel een schot in de roos. Maar waar ik helemaal niet van hou is een performante wagen als bvb. een RS3 met hatchback design. Men heeft mij bij Audi een tijdje voorhouden dat de nieuwe RS3 waarschijnlijk een coupé zou zijn, maar dat was dus niet het geval. De reden waarom ik maar bij BMW ben gebleven en gekozen voor de M2.
                        Like the Devil here'd us talk.

Kom maar door! In het begin van z’n leven een ietwat onbegrepen auto, maar intussen gaat ‘ie hard richting de status van cultheld: de BMW Z3 Coupé. Met name de M-versie wordt tegenwoordig regelmatig op een voetstuk geplaatst en de gelijkenissen met de 2+2 Ferrari FF zijn evident. De recent geïntroduceerde M2 wordt gezien als […]

Comment

• met een max snelheid van 45km/h en je hebt iets voor kinderen maar zo'n design toch niet voor volwassenen?
                          lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                            met een max snelheid van 45km/h en je hebt iets voor kinderen maar zo'n design toch niet voor volwassenen?
                            Ik ben voorstander van bruikbare auto's, een M2 met zo'n waardeloze kofferbak heb je niets aan, er moet gewoon een achterklep op zitten, dus een hatchback, station wagon of Coupe met klep.

Comment

• Toch jammer dat ze hier niet die S55 inlepelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                                Toch jammer dat ze hier niet die S55 inlepelen.
                                Zoveel anders is een S55B30 toch niet dan wat er nu inzit, alleen maar meer vermogen. ??

Comment

Ik ben voorstander van bruikbare auto's, een M2 met zo'n waardeloze kofferbak heb je niets aan, er moet gewoon een achterklep op zitten, dus een hatchback, station wagon of Coupe met klep.
                                  Ja, want een M2 koop je als verhuis/boodschappenwagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                    Ja, want een M2 koop je als verhuis/boodschappenwagen
                                    Ja, als ik een auto koop moet hij voor alles bruikbaar zijn, ook als verhuis/boodschappenwagen.
                                    Als ik en Ferrari koop zal het ook een FF zijn, kan je tenminste iets mee nemen.

Comment

• Da's wel met de zetels plat hé. En dan ga je nog een trekhaak ook monteren zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                        Da's wel met de zetels plat hé. En dan ga je nog een trekhaak ook monteren zeker?
                                        Een trekhaak komt never nooit niet op mijn auto's, vandaar dat het bruikbare auto's moeten zijn.

Comment

Een trekhaak komt never nooit niet op mijn auto's, vandaar dat het bruikbare auto's moeten zijn.
                                          Als die mooi verdwijnt onder de bumper. Wat is daar dan mis mee?

Comment

Working...
                                          X