Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW f87 M2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Als die mooi verdwijnt onder de bumper. Wat is daar dan mis mee?
    Ik heb een hekel aan sleuren, dus moet er geen trekhaak op hebben.
    Als het niet in de auto past, huur ik wel een bus, inplaats van iets achter de auto te hangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
      Ik heb een hekel aan sleuren, dus moet er geen trekhaak op hebben.
      Als het niet in de auto past, huur ik wel een bus, inplaats van iets achter de auto te hangen.
      Ja, en in die bus gaat je rommel vanzelf in geraken... . Iets verzetten is altijd sleuren hé. Enfin, veel plezier met uw 'gebruiksvriendelijke' FF...

Comment

Ja, en in die bus gaat je rommel vanzelf in geraken ... . Iets verzetten is altijd sleuren hé.

denk niet dat iceman 'verzetten' bedoelde met 'sleuren' ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichten
          denk niet dat iceman 'verzetten' bedoelde met 'sleuren' ...
          Uiteraard niet. Een aanhangwagen is nochtans iets superhandig, zeker voor de enkele keren dat de meesten dat maar eens nodig hebben.

Comment

Uiteraard niet. Een aanhangwagen is nochtans iets superhandig, zeker voor de enkele keren dat de meesten dat maar eens nodig hebben.
            Yup. Ik zou ook geen wagen willen zonder trekhaak. De belangrijkste reden waarom ik geen i3 heb gekocht. Sleuren doe ik max 1 keer per jaar, maar fetsen vervoeren (op trekhaak) redelijk vaak.
            BMW 420dA : >>>

Comment

• Fietsen of moto's vervoeren, een verhuiske, hout, containerpark,... . Dingen die je niet dagelijks doet, een (wegklapbare) trekhaak is dan echt wel iets handig.

Comment

... een (wegklapbare) trekhaak is dan echt wel iets handig.

m'n pa had zo'n wegklapbare trekhaak op z'n 320d. inderdaad heel handig spul.

Comment

• Het is beter om overal een poppetje voor te hebben, hoef je het zelf niet te doen en een trekhaak is dan helemaal niet nodig.

Maar we dwalen af mannen.

Comment

Het is beter om overal een poppetje voor te hebben, hoef je het zelf niet te doen en een trekhaak is dan helemaal niet nodig.

Maar we dwalen af mannen.
                    Met wat rij jij eigenlijk?

Comment

Met wat rij jij eigenlijk?
                      Daar heb je een chauffeur voor.
                      Last edited by ; 27/12/2015, 11:36.

Comment

• Comment

• M2 CSL Carbon edition.

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Comment

• Comment

Grijs is niet zo bijzonder als kleur, maar is wel weer aardig als er een leuk kleur accent aanwezig is.

Comment

Daar heb een een chauffeur voor.
                                  Tuurlijk dat.

Comment

• Voor wie een zwarte heeft besteld. Hier wel op zijn winters.

BMW M2 Coupé
                                    Audi S5
                                    Nobody is Perfect!

Comment

• sorry maar...2015 en nog steeds een 124 taxi...olé

mooie bmw

Comment

• Helaas een nieuwe topic geopend, zonder deze gespot te hebben. Alvast mijn excuses.

Om dus mijn reactie hier neer te pennen: Eind 2016 een bestelling plaatsen voor een zwarte M2 Coupé met een DKG. Het enige jammere aan deze wagen is het ontbreken van een rode kleur en geen keuze in de velgen. De blauwe kleur vind ik persoonlijk iets te braaf, maar dat is goesting natuurlijk. De 17de naar het autosalon om deze beauty te gaan bezichtigen.

Aan de personen die er één besteld hebben: Wat is de levertermijn?

Comment

• Comment

Working...
                                          X