Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW f87 M2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk Berichten
    Die van mij is nog steeds voorzien voor week11. De spanning stijgt...
    Schoon gerief! Veel plezier er mee!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Goe gedaan febrero. Voor ons ziet het eruit of we moeten wachten tot 2017 ergens... we gaan daar nog eens lang over moeten nadenken of dat de moeite is. Dendju
      Last edited by Onehp; 21/01/2016, 16:44.
      ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
        Goe gedaan febrero. Voor ons ziet het eruit of we moeten wachten tot 2017 ergens... we gaan daar nog eens lang over moeten nadenken of dat de moeite is. Dendju
        Ik ben enkel maar op de goeie moment bij mijn dealer binnen gevallen, anders was het allicht ook later geweest. Blijkbaar verkoopt hij liever een wagen dan deze in zijn toonzaal te zetten. Nu.., ik denk dat hij zich dat kan permitteren gezien dit type van wagens daar imho weinig of geen kans maakt bij het courante cliënteel. Het is ook een eerder kleine concessie. Daarmee wil ik niet gezegd hebben dat ik beter zou zijn dan het doorsnee cliënteel hoor, helemaal niet, maar van zodra er sprake was van een M2 heb ik die wagen voor mijzelf gezien als directe opvolger van mijn 135i. En hoe vlugger hoe beter. Ik was er dus bij manier van spreken op aan het wachten...
        Last edited by febrero; 21/01/2016, 20:05.
        BMW M2 Coupé
        Audi S5
        Nobody is Perfect!

Comment

• Het kan verkeren. Heb nu een Leon Cupra ST besteld, vraag is of ik mijn bestelling behoud op de M2, wie weet wordt het een nieuwe GT4 met ruwweg 2 van de 4 productiejaren verkocht nog voor de eerste perstesten?
          ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Nice welkom bij de cupra familie xD

Comment

• Goede keuze de Cupra, waarom de ommezwaai om ineens een cupra te bestellen?

Comment

• Dank voor de welkom, ik zal wat schrijven in een http://www.autoforum.be/showthread.php?t=73369eigen topic om de beweegredenen later vandaag. Ga eerst ulder topic(s) eens bezien
                Last edited by Onehp; 26/01/2016, 19:10.
                ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• De M2 als GPMoto Safety Car :

BMW M2 Coupé
                  Audi S5
                  Nobody is Perfect!

Comment

• Dat belooft ...

Just a random drive to laguna seca to see this car in action. what a treat. Sorry for the finger infront of the camera and the Nerdgasm...that was sheer happ...
                    Last edited by febrero; 11/02/2016, 12:29.
                    BMW M2 Coupé
                    Audi S5
                    Nobody is Perfect!

Comment

• Eerste zogenaamde full test op circuit na het embargo tot 16/02.
                      MotoMan drives the 2016 BMW M2 on Laguna Seca and yes, goes through the engineering that went into the 365 HP BMW N55 3.0 Turbo 6 cylinder engine, the hercul...
                      BMW M2 Coupé
                      Audi S5
                      Nobody is Perfect!

Comment

• En deze is echt super. Wat een beest ...

Enjoy our in-depth review from the Laguna Seca launch of the BMW M2 Coupe! We're taking comments and questions @ http://f87.bimmerpost.com/forums/showthread...
                        BMW M2 Coupé
                        Audi S5
                        Nobody is Perfect!

Comment

• Qua fungehalte het beste wat BMW te bieden heeft nu?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                            Qua fungehalte het beste wat BMW te bieden heeft nu?

Ik denk denk van wel. Vooral als je zijn afmetingen vergelijkt met die van zijn grotere boers M3/M4. Die hebben wel meer power maar met meer gewicht en een langere wielbasis.
                            BMW M2 Coupé
                            Audi S5
                            Nobody is Perfect!

Comment

• .
                              Last edited by ; 25/02/2016, 21:52.

Comment

• Onze noorderburen hebben het weeral voor mekaar gekregen...

Autovisie-testredacteur Dries van den Elzen heeft er persoonlijk maanden, zo niet jaren naar uitgekeken: de nieuwe BMW M2. Is het echt dé lekkerste BMW M op ...
                                BMW M2 Coupé
                                Audi S5
                                Nobody is Perfect!

Comment

• En nog eentje die een objectieve kijk op de M2 geeft en hem positioneert t.o.v. de M1 en de M4.

With an output of 365 bhp at 6,500 rpm and maximum revs of 7,000 rpm this all-new BMW M2 is more powerful than its predecessor: the BMW 1 M Coupe. The N55 3....
                                  BMW M2 Coupé
                                  Audi S5
                                  Nobody is Perfect!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door febrero Bekijk Berichten
                                    En nog eentje die een objectieve kijk op de M2 geeft en hem positioneert t.o.v. de M1 en de M4.

https://www.youtube.com/watch?v=RqZMBnmTp3o
                                    Ze zeggen daar dat de M2 het meest te vergelijken valt met de Z4M.
                                    2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                                    2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                                    2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                                    2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
                                      Ze zeggen daar dat de M2 het meest te vergelijken valt met de Z4M.
                                      Inderdaad, en dat hoor ik graag...
                                      BMW M2 Coupé
                                      Audi S5
                                      Nobody is Perfect!

Comment

• En voor hen die het nog niet hadden gezien :

With an output of 365 bhp at 6,500 rpm and maximum revs of 7,000 rpm this all-new BMW M2 is more powerful than its predecessor: the BMW 1 M Coupe. The 3.0-li...
                                        BMW M2 Coupé
                                        Audi S5
                                        Nobody is Perfect!

Comment

• Comment

Working...
                                          X