Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW f87 M2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zou in ieder geval toch geen 4 cilinder kopen als ik voor hetzelfde geld (in basis) en voor echt véél minder geld met een 3.0L, zes cilinder kan rijden. Beetje serieus blijven.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
      Volgens mij is de CLA geen coupe eerder meer kleine berline. Dus net daarom leek het mij verstandiger van hem te vergelijken met de A45 AMG.
      Hopelijk komt die test er nog wel eens. Maar wat coupés betreft, wat is dan de definitie van een coupé volgens Mercedes, het model of het feit dat die 2 of 4 deuren heeft? Een verschil kan je nog moeilijk maken. Misschien eens instappen, dan zal je het ook wel weten.
      BMW M2 Coupé
      Audi S5
      Nobody is Perfect!

Comment

• Nog meer fun op het circuit van Hockenheim : https://www.youtube.com/watch?v=n4_upws60vs
        BMW M2 Coupé
        Audi S5
        Nobody is Perfect!

Comment

• Bei der Modellbezeichnung des M2 mag BMW nicht auf den Zusatz „Coupé“ verzichten. Als schüre man sonst Erwartungen, es könne ein 2er Gran Tourer mit 370 PS sein. Freunde, der M2 ist einer für uns.

Comment

• Der BMW M2 von Laptime Performance leistet 420 PS (Serie 370 PS), trägt eine Spoilerlippe, einen Heckflügel und im Innenraum zwei Recaro Pole-Position-Schalensitze.
            Das Clubsport-Fahrwerk steuert KW bei, die Felgen stammen von OZ (Leggera HLT in 20-Zoll).

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                Ik zou in ieder geval toch geen 4 cilinder kopen als ik voor hetzelfde geld (in basis) en voor echt véél minder geld met een 3.0L, zes cilinder kan rijden. Beetje serieus blijven.
                Ik anders wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichten
                  Ik anders wel.
                  Een beetje late reactie maar tijdens de test stond die A45 wel om semi slicks...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichten
                    Ik anders wel.
                    Iedereen is vrij zijn geld te spenderen naar believen.
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                      Iedereen is vrij zijn geld te spenderen naar believen.
                      Ik heb zoiets van een AMG45 kost 10k minder dan een m2. Goedkoper in biv, jaarlijkse taks, interessanter betreft fiscale aftrekbaarheid...

En daarenboven heb ik op you tube nog geen enkel filmpje gevonden waarin een a45 niet sneller is dan de m2. Laat staan een 35i.

De m2 oogt wel een pak mooier :-)

Comment

• Ok je hebt een punt, maar de m2: oogt mooier, klinkt mooier, heeft een leukere motor (romige 6 pit) en is vooral meer Fun!

Comment

• AMG of M2 zijn beide liefhebbersautos....Hier zou gewoon geen discussie mogen zijn over een verschil in biv of taks....rekening houdend met de prijsklasse waarin je toch al zit bij dergelijke modellen is dat sowieso peanuts. En dan zal ik nog maar zwijgen over fiscale aftrekbaarheid....My opinion...
                          Last edited by berengun; 03/06/2016, 15:35.
                          Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                            AMG of M2 zijn beide liefhebbersautos....Hier zou gewoon geen discussie mogen zijn over een verschil in biv of taks....rekening houdend met de prijsklasse waarin je toch al zit bij dergelijke modellen is dat sowieso peanuts. En dan zal ik nog maar zwijgen over fiscale aftrekbaarheid....My opinion...
                            Ik heb met beide auto's (ik mag niet liegen het was een 1M) toch in totaal +160k km-s afgelegd en durf in alle eerlijkheid zeggen dat de Mercedes nog niet aan de enkels komt van de Bmw qua rijplezier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                              Ik heb met beide auto's (ik mag niet liegen het was een 1M) toch in totaal +160k km-s afgelegd en durf in alle eerlijkheid zeggen dat de Mercedes nog niet aan de enkels komt van de Bmw qua rijplezier.
                              Maar draait wel ongeveer de zelfde crono's zonder al te veel drama.

Comment

• Chrono's =/= rijplezier

Een golf R is sneller dan een M135i

M135 is veeeeeel meer fun dan een R...

Zelfde vergelijking in andere prijsklasse...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Je hebt efficiëntie en Fun de golf r/a45 zijn zeer efficiënte wagens met sterke cijfers, je hebt dan de m135i/m2 zelfs focus rs en dat is Fun. Allemaal geen slechte wagens hee, enkel keuzes.

Comment

• Comment

• Klinkt goed.
                                      Donker grijs met brons kleurige velgen is een mooie combinatie.

Comment

• Dit gebeurt er als je een M4-blok in een M2 peutert. (540 pk en 730 Nm)

Power met een hoofdletter P. Waarom het vermogen van de M2 kietelen als je er ook gewoon het complete S55-blok van de BMW M4 erin kunt lepelen? Dat was blijkbaar de gedachte bij Dähler Design & Technik GmbH. Het Zwitserse bedrijf nam het TwinPowerTurbo blok en voorzag deze ook nog eens van extra oempf. Het […]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                                          Ok je hebt een punt, maar de m2: oogt mooier, klinkt mooier, heeft een leukere motor (romige 6 pit) en is vooral meer Fun!
                                          Het geluid van een BMW 6 cilinder turbo vind ik éérlijk gezegd tegenvallen. De non turbo 6 cilinders klonken schoon maar met de huidige turbo techniek heeft ieder merk vooruitgang geboekt buiten BMW.

Comment

Working...
                                          X