Ik zou in ieder geval toch geen 4 cilinder kopen als ik voor hetzelfde geld (in basis) en voor echt véél minder geld met een 3.0L, zes cilinder kan rijden. Beetje serieus blijven.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW f87 M2
Collapse
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk BerichtenVolgens mij is de CLA geen coupe eerder meer kleine berline. Dus net daarom leek het mij verstandiger van hem te vergelijken met de A45 AMG.BMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Nog meer fun op het circuit van Hockenheim : https://www.youtube.com/watch?v=n4_upws60vsBMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenIk zou in ieder geval toch geen 4 cilinder kopen als ik voor hetzelfde geld (in basis) en voor echt véél minder geld met een 3.0L, zes cilinder kan rijden. Beetje serieus blijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk BerichtenIk anders wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk BerichtenIk anders wel.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenIedereen is vrij zijn geld te spenderen naar believen.
En daarenboven heb ik op you tube nog geen enkel filmpje gevonden waarin een a45 niet sneller is dan de m2. Laat staan een 35i.
De m2 oogt wel een pak mooier :-)
Comment
-
AMG of M2 zijn beide liefhebbersautos....Hier zou gewoon geen discussie mogen zijn over een verschil in biv of taks....rekening houdend met de prijsklasse waarin je toch al zit bij dergelijke modellen is dat sowieso peanuts. En dan zal ik nog maar zwijgen over fiscale aftrekbaarheid....My opinion...Last edited by berengun; 03/06/2016, 15:35.Want je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk BerichtenAMG of M2 zijn beide liefhebbersautos....Hier zou gewoon geen discussie mogen zijn over een verschil in biv of taks....rekening houdend met de prijsklasse waarin je toch al zit bij dergelijke modellen is dat sowieso peanuts. En dan zal ik nog maar zwijgen over fiscale aftrekbaarheid....My opinion...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenIk heb met beide auto's (ik mag niet liegen het was een 1M) toch in totaal +160k km-s afgelegd en durf in alle eerlijkheid zeggen dat de Mercedes nog niet aan de enkels komt van de Bmw qua rijplezier.
Comment
-
Dit gebeurt er als je een M4-blok in een M2 peutert. (540 pk en 730 Nm)
Power met een hoofdletter P. Waarom het vermogen van de M2 kietelen als je er ook gewoon het complete S55-blok van de BMW M4 erin kunt lepelen? Dat was blijkbaar de gedachte bij Dähler Design & Technik GmbH. Het Zwitserse bedrijf nam het TwinPowerTurbo blok en voorzag deze ook nog eens van extra oempf. Het […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk BerichtenOk je hebt een punt, maar de m2: oogt mooier, klinkt mooier, heeft een leukere motor (romige 6 pit) en is vooral meer Fun!
Comment
Comment