Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het geluid van een BMW 6 cilinder turbo vind ik éérlijk gezegd tegenvallen. De non turbo 6 cilinders klonken schoon maar met de huidige turbo techniek heeft ieder merk vooruitgang geboekt buiten BMW.
Dat is niet waar hé, ga kijken bij de fabrikanten met de knapste motorgeluiden, dan klinkt een Porsche Turbo echt niet beter dan een GTS/GT3, of een Ferrari 488 niet beter dan een 458. Dat is gewoon inherent aan de turbo en enkel met kunstgrepen kan je iets compenseren maar nooit helemaal.
Ik vind het geluid van een M2 en M4 mooier klinken dan eender welke 4 cilinder die op de markt is, ook mooier dan bijvoorbeeld de V6'en van Nissan. Een turbomotor mag je niet stationair beoordelen, onder druk klinken ze allemaal beter (met uitzondering van fluitende Meganes). Als een M4 en AMG45 alles open trekken... hoor je de Mercedes enkel nog door het gepruttel tussen versnellingen door, voor de rest volledig overklast, IMHO.
Der Einstieg in die Welt der BMW M-Modelle beginnt seit ein paar Wochen mit dem M2, einem reinrassigen Sportwagen.
Dass noch mehr Potenzial in dem starken Baby-M steckt, haben die Profis von H&R auf Testrecken erfahren und ausgelotet.
Nicht zuletzt dank ihres Know-hows als Ausrüster der DTM-Boliden von BMW Motorsport konnten sie die Performance des BMW M2 noch einmal steigern:
Mit maßgeschneiderten Sportfedern, die sich optimal mit den BMW Seriendämpfern kombinieren lassen.
Mit den neu entwickelten Sportfedern wird der BMW M2 vorn und hinten um 20 Millimeter abgesenkt.
Dadurch schlüpfen die serienmäßigen 19-Zöller förmlich unter die opulenten Radhäuser und lassen den Rennsportler tiefer auf der Straße ducken.
Zugleich wird der M2 technisch noch schärfer auf gelegentliche Rennstreckenausflüge abgestimmt.
Denn der Fahrzeugschwerpunkt sinkt und das Einlenkverhalten wird noch pointierter - für noch mehr Freude am Fahren.
In Vorbereitung sind zudem "Trak+"-Spurverbreiterungen, mit denen sich Serien- und Nachrüsträder präzise im Rennsport-Look an den Radhauskanten ausrichten lassen.
Das Erfolgsgeheimnis von H&R? Der Technologietransfer aus dem internationalen Motorsport in die Entwicklung von innovativen Fahrwerkskomponenten für Serienfahrzeuge.
Bei Manhart erstarkt der BMW M2 auf 630 PS und 750 Nm. Den Leistungssprung möglich macht der Einbau eines leistungsgesteigerten S55B30-Motors aus dem M4. Zur Krönung lackiert der Tuner den 125.000 Euro teuren Kompaktsportwagen in Gold.
Some say that turbocharged cars don't say good. Well after watching this brief video, it's hard to say that for the BMW M2, and particularly this example.
BMW bringt 2018 mit dem BMW M2 Competition eine Hardcore-Version des BMW M2 auf den Markt. Unter der Haube arbeitet der aus dem BMW M3 und M4 bekannte doppelt aufgeladene Reihensechszylinder (S55-Motor) mit 410 PS. Fahrbericht.
The BMW M2 is a fast car, no question. Around the Nurburgring in fact, the firm set a blistering 7:58 lap time last year, some 7 seconds quicker than the
Ééntje heeft gisteren een testrit mogen doen denk ik.
Sending from somewhere, used with Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment