Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW f87 M2
Collapse
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
(ik zou wel autogordel willen zijn).Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenBMW M2 Coupé
Audi S5
Nobody is Perfect!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Loooooool, "FEMME FRONTAAL".
(ik zou wel autogordel willen zijn).
Nee, dan toch liever haar toyboy ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenZonde
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Dit is de "All-Down" parkeerstand, rij hoogte is anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
Waarom. ??
Dit is de "All-Down" parkeerstand, rij hoogte is anders.
Smijt dat plat op een schroefkit en ik kan er nog inkomen, maar die show toestanden moeten niet.
Nu ja, het is al vaak bewezen dat veel geld hebben niet gelijk is aan goeie smaak.
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
Maakt niet uit, air maakt heel die wagen om zeep. Op een Golf 2 kan ik het Mss nog begrijpen.
Smijt dat plat op een schroefkit en ik kan er nog inkomen, maar die show toestanden moeten niet.
Nu ja, het is al vaak bewezen dat veel geld hebben niet gelijk is aan goeie smaak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
Maakt niet uit, air maakt heel die wagen om zeep. Op een Golf 2 kan ik het Mss nog begrijpen.
Comment
Comment