Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dit is de "All-Down" parkeerstand, rij hoogte is anders.
En hoe goed werkt die vering dan? Goede luchtvering is meer dan een 'zak' gevuld met lucht... Meest van de tijd is het 'slechter' voor de handling/wegligging...
En hoe goed werkt die vering dan? Goede luchtvering is meer dan een 'zak' gevuld met lucht... Meest van de tijd is het 'slechter' voor de handling/wegligging...
Moderne systemen zoals AccuAir zijn compleet elektronisch geregeld (rijhoogte) en kosten snel € 5000,- all-in.
Een luchtvering van vroeger kan je niet meer vergelijken met die van nu.
Performance limo's zoals bv de Audi S8 Performance 605 pk hebben ook lucht vering, je kan niet zeggen dat die een slechte handling/wegligging heeft.
Tuner Lightweight Performance bewijst dat de cocktail die ontstaat als je een M2 en een M3 in een blender gooit, best te pruimen is!
De BMW M2 weet met z'n 370 pk en 465 Nm sterke krachtcentrale nagenoeg overal de handen stevig op elkaar te krijgen. De Duitse tuner Lightweight Performance is echter van mening dat het anders kan en lepelt de 3,0 liter grote V6 in het motorruim van de M2.
Het eindresultaat doopt de tuner M2 CSR, waarbij de lettercombinatie staat voor Carbon Sport Race. Waar de 3,0 liter grote zes-in-lijn normaal gesproken goed is voor 431 pk, levert het exemplaar in deze M2 CSR maar liefst 620 pk en 767 Nm. Een sprint naar 96 km/h (60 mph) is in zo'n drie seconden achter de rug. De topsnelheid moet op net geen 330 km/h liggen. Schakelen gaat met de reguliere BMW-transmissies: een handgeschakelde zesbak of een zeventrapsautomaat. In ons land is overigens alleen laatstgenoemde in de M2 te krijgen.
De vermogenstoename is slechts een deel van het verhaal. Door veelvuldig gebruik van koolstofvezel voor het dak, de portieren en de achterklep, weegt de M2 CSR slechts 1.371 kilo, zo'n 200 kilo minder dan de fabrieksversie...
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
BMW are stepping up the game with the hottest version of the M2 Coupe to date. Believed to be christened the CS, just like its larger sibling that wears
There are Pretenders among us..... Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Toch wel erg, als ge zo nen M2 wilt moet ge daar superlang op wachten, tegen daje em hebt is er al terug ne facelift... De voorkant is er mooier op geworden.
Toch wel erg, als ge zo nen M2 wilt moet ge daar superlang op wachten, tegen daje em hebt is er al terug ne facelift... De voorkant is er mooier op geworden.
gelukkig is het maar een heel kleine facelift, ik kan er best mee leven
gelukkig is het maar een heel kleine facelift, ik kan er best mee leven
De 2 serie blijft voor mij de mooiste serie van BMW, van standaard tot de M2, de cabrio,... Die nieuwe Z4 ook wel prachtig, raar dat je ze zo weinig ziet. Heb het dan ook meer voor de kleinere wagens.
De M2 mag met gelijk welke face aan mijn deur gezet worden! :-) Zolang het maar in het blauw is. Moest ik het geld hebben... :-p
Comment