Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW f87 M2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Manhart's BMW M2 Is More Powerful Than A Lamborghini Huracan.

Praised by many and named one of the best BMW M cars that ever existed, the M2 is not exactly underpowered, with 370 PS (365 HP) available on tap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman

Waarom. ??

Dit is de "All-Down" parkeerstand, rij hoogte is anders.
      En hoe goed werkt die vering dan? Goede luchtvering is meer dan een 'zak' gevuld met lucht... Meest van de tijd is het 'slechter' voor de handling/wegligging...
      ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten

En hoe goed werkt die vering dan? Goede luchtvering is meer dan een 'zak' gevuld met lucht... Meest van de tijd is het 'slechter' voor de handling/wegligging...
        Moderne systemen zoals AccuAir zijn compleet elektronisch geregeld (rijhoogte) en kosten snel € 5000,- all-in.
        Een luchtvering van vroeger kan je niet meer vergelijken met die van nu.
        Performance limo's zoals bv de Audi S8 Performance 605 pk hebben ook lucht vering, je kan niet zeggen dat die een slechte handling/wegligging heeft.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
            Een luchtvering van vroeger kan je niet meer vergelijken met die van nu.
            ds, cx...ik denk dat ze zowat de beste weglegging hadden in hun tijd...net zoals de traction ervoor, ze hadden wel wat te verdedigen op dat gebied

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

ds, cx...ik denk dat ze zowat de beste weglegging hadden in hun tijd...net zoals de traction ervoor, ze hadden wel wat te verdedigen op dat gebied
              Das geen luchtvering zoals op die M2 maar Hydraulische vering.

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

Hydropneumatische

Comment

• Tuner Lightweight Performance bewijst dat de cocktail die ontstaat als je een M2 en een M3 in een blender gooit, best te pruimen is!

De BMW M2 weet met z'n 370 pk en 465 Nm sterke krachtcentrale nagenoeg overal de handen stevig op elkaar te krijgen. De Duitse tuner Lightweight Performance is echter van mening dat het anders kan en lepelt de 3,0 liter grote V6 in het motorruim van de M2.

Het eindresultaat doopt de tuner M2 CSR, waarbij de lettercombinatie staat voor Carbon Sport Race. Waar de 3,0 liter grote zes-in-lijn normaal gesproken goed is voor 431 pk, levert het exemplaar in deze M2 CSR maar liefst 620 pk en 767 Nm. Een sprint naar 96 km/h (60 mph) is in zo'n drie seconden achter de rug. De topsnelheid moet op net geen 330 km/h liggen. Schakelen gaat met de reguliere BMW-transmissies: een handgeschakelde zesbak of een zeventrapsautomaat. In ons land is overigens alleen laatstgenoemde in de M2 te krijgen.

De vermogenstoename is slechts een deel van het verhaal. Door veelvuldig gebruik van koolstofvezel voor het dak, de portieren en de achterklep, weegt de M2 CSR slechts 1.371 kilo, zo'n 200 kilo minder dan de fabrieksversie...

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Minieme facelift,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• There are Pretenders among us.....
                            Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• BMW M2 CS Goes Flat-Out On The Nurburgring.

BMW are stepping up the game with the hottest version of the M2 Coupe to date. Believed to be christened the CS, just like its larger sibling that wears
                              There are Pretenders among us.....

Comment

• Toch wel erg, als ge zo nen M2 wilt moet ge daar superlang op wachten, tegen daje em hebt is er al terug ne facelift... De voorkant is er mooier op geworden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender

Is da street legal? Wel nice! Vet! Dik! :-)

Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

• This BMW M2 Is A Tribute To All Things M Performance.

When it comes to BMW purists, there's not a more appreciated letter in the alphabet than the one between 'L' and 'N'. Yes, we're talking about BMW's M
                                      There are Pretenders among us.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                                        Toch wel erg, als ge zo nen M2 wilt moet ge daar superlang op wachten, tegen daje em hebt is er al terug ne facelift... De voorkant is er mooier op geworden.
                                        gelukkig is het maar een heel kleine facelift, ik kan er best mee leven
                                        Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door berengun

gelukkig is het maar een heel kleine facelift, ik kan er best mee leven
                                          De 2 serie blijft voor mij de mooiste serie van BMW, van standaard tot de M2, de cabrio,... Die nieuwe Z4 ook wel prachtig, raar dat je ze zo weinig ziet. Heb het dan ook meer voor de kleinere wagens.

De M2 mag met gelijk welke face aan mijn deur gezet worden! :-) Zolang het maar in het blauw is. Moest ik het geld hebben... :-p
                                          Last edited by ; 28/05/2017, 23:07.

Comment

Working...
                                          X